Jei gyvenate Londone, bet tolokai nuo miesto centro, turėtumėte mane suprasti. Tiesą sakant, inžinieriniai darbai metro bent jau man yra labiausiai erzinantis dalykas gyevenant JK sostinėje. Darbo dienomis dažniausiai problemų nekyla, tačiau, savaitgalį nusigauti iš Londono rytų 5-os arba 6-os zonos į centrą dažniausiai būna laaabai sunku (ir nepigu). Įrašydama savo kelionės pradinį ir galutinį tašką Transport for London sistemoje, dažnai gaunu rezultatą su trimis – keturiais persėdimais (pvz. autobusas + metro + traukinys + autobusas...). Tas sukelia tikrai daug problemų londoniečiams, tad pasidomėjau, kam gi tiek daug inžinierinių darbų yra reikalinga.
Nepatogumai – dar mažiausiai 10 metų
Oficialiame Transport for London tinklalapyje (www.tfl.gov.uk) radau išsamios informacijos, tiesa, ne visa buvo džiuginanti. Nuoširdžiai vyliausi išvysti pranešimą, kad inžinieriniai darbai savaitgaliais baigsis po mėnesio kito, bet, vietoje to, perskaičiau negailestingą frazę – „Sieksime sukurti pasaulinės klasės traukinių tinklą, tad tai užtruks“, - rašo TFL ir pripažįsta, kad per planuojamus 10 (!) taisymo metų keleiviai patirs nepatogumų. Šis inžinierinių darbų etapas yra didžiausias per visą Londono metro istoriją (iš vieno pažįstamo girdėjau, kad „grandiozinius“ darbus paskatino ir Londone vyksiančios 2012-ųjų Olimpinės žaidynės). Taisoma ir tobulinama bus praktiškai viskas – nuo bėgių ir šviesoforų iki traukinių ir Metro stočių. Po pertvarkymo žadama, kad kelionės bus žymiai greitesnės ir malonesnės, traukiniai vyks dažniau.
TFL atstovų teigimų, inžinieriniai darbai yra neišvengiami, nes Londono metro sistema yra viena seniausių pasaulyje, veiklą pradėjusi dar 1863-iaisias, tad patobulinimai būtini keleivių patogumui ir, svarbiausia, saugumui.
Kritikos strėlės
Taigi, norime to ar ne, bet erzinančių inžinierinių darbų pabaigos dar teks palaukti. Be abejo, dabartinė metro pertvarkymo politika sulaukia nemažai kritikos iš oficialių asmenų – pavyzdžiui, Liberalų demokratų atstovė Caroline Pidgeon (tradiciškai kaltindama dabartinį premjerą Gordoną Browną), savo komentare retoriškai klausė, ar nereikėtų tam tikrų kelio ruožų uždaryti, pavyzdžiui, visam mėnesiui ir atlikti visą darbą nei metų metus kelti problemas savaitgaliais.
P.S. - Tiesa, kartais planuoti darbai yra atšaukiami. Pavyzdžiui, rugpjūčio 22-23 dienomis nebebus uždaromas ruožas Žaliojoje (District) linijoje dėl vyksiančių West Ham - Spurs futbolo rungtynių :)
Londono naujokė
Komentarai
jau vaziuoja metras iki woolvich?
Aciu Londono naujiokei uz info
jei tau tokius pinigus uz val moketu ir tuo labiau kai darbo aplink ne per daugiausiai,noreciau paziuret kaip tu dirbtum
nesigaudau as tam londone dar
Remi skaityk geriau, seip autore ir parase kad 2012 vyks olimpines :) kad jie cia su tais darbais niekur neskuba, darbininkai daugiau tingyniauja negu dirba
visos problemos-kad gyvanete 5-6 zonoje.
jug ten pigiau!!!
vat uz ta "piguma" ir reikia moketi...nervais, pinigais..irt.t.
gyvenu 2 zonoje-jokiu problemu!!!
Tas tiesa, jie streikuoja, nors traukinio vairuotojai gauna 40k per metus, o kaip kitiems zmonems, kurie per recession'a isvis prarado darbus. Lai dziaugiasi, kad isvis dar kazka turi. Nejau visi laika keleiviai turi kenteti ir rizikuoti savo darbais savaitgali negaledami patekti laiku i darba.
siaip tai autore ir raso kad olimpines zaidynes vyks 2012
O mane tai labiau streikai erzina, negu remontai.
Tas transportas,veiktu gerai jeigu naktinese pamainose nemiegotu darbininkai,bet dirptu.Dabar kai rumunu invazija,tai mano manymu jie niekada normaliai ir neveiks.
As tik norejau pasakyti gerb autorei kad olimpines zaidynes vyks 2012 metais o ne kaip jus rasote 2010 metais.
Mane tai irgi erzina, tačiau viskam yra išeitis. Pvz. iš rytų londono i centrą lengvai ir greitai galima patekti su national rail traukiniu.