Ir kostiumo dizainas, ir kinas gali tapti lietuviškos tapatybės išraiška 

„Kuo toliau nuo Europos, tuo tautiečiai drąsiau sako, kad yra iš Lietuvos“, – teigia kostiumų dailininkė – dizainerė Jolanta Rimkutė.

„LT identity“ – žinomiausia mados dizainerių dueto – Ievos Ševiakovaitės ir Jolantos Rimkutės – kūrybos pakraipa, aprėpianti ne tik drabužius, jų dizainą, bet ir įvairius kasdienius daiktus. Visa šiuose daiktuose atspindi dizainerių tikėjimą, jog čia ir dabar kuriame patys save – naujos tapatybės lietuvį, kurio kišenėse telpa ir pagarba praeičiai, ir drąsus žingsnis ateities link.

„Yra tapatybė, kurią reikia uždaryti muziejuje ir archyvuoti, o mes norime, kad tai, ką mes sukūrėme, būtų maksimaliai pritaikyta šiems laikams, o galimybių tai padaryti yra labai daug“, – įsitikinusi J.Rimkutė.

„LT identity“ suburta komanda savo darbais siekia analizuoti esamą kultūrinę Lietuvos piliečių patirtį, ieškoti naujų simbolių, šiuolaikinių tapatumo ženklų, kūrybiškai juos interpretuoti bei formuoti pozityvų Lietuvos piliečių požiūrį į save. Svarbus kolekcijų akcentas visada būna grafika, kurią kuria kartu dirbantys grafikos dizaineriai.

Anglija.lt

Anglija.lt naujienas ar jų dalį publikuoti ir/ar kitaip naudoti be raštiško "Anglija.lt Ltd." sutikimo draudžiama.

„Kuo toliau nuo Europos, tuo tautiečiai drąsiau sako, kad yra iš Lietuvos“, – teigia kostiumų dailininkė – dizainerė Jolanta Rimkutė.

„LT identity“ – žinomiausia mados dizainerių dueto – Ievos Ševiakovaitės ir Jolantos Rimkutės – kūrybos pakraipa, aprėpianti ne tik drabužius, jų dizainą, bet ir įvairius kasdienius daiktus. Visa šiuose daiktuose atspindi dizainerių tikėjimą, jog čia ir dabar kuriame patys save – naujos tapatybės lietuvį, kurio kišenėse telpa ir pagarba praeičiai, ir drąsus žingsnis ateities link.

„Yra tapatybė, kurią reikia uždaryti muziejuje ir archyvuoti, o mes norime, kad tai, ką mes sukūrėme, būtų maksimaliai pritaikyta šiems laikams, o galimybių tai padaryti yra labai daug“, – įsitikinusi J.Rimkutė.

„LT identity“ suburta komanda savo darbais siekia analizuoti esamą kultūrinę Lietuvos piliečių patirtį, ieškoti naujų simbolių, šiuolaikinių tapatumo ženklų, kūrybiškai juos interpretuoti bei formuoti pozityvų Lietuvos piliečių požiūrį į save. Svarbus kolekcijų akcentas visada būna grafika, kurią kuria kartu dirbantys grafikos dizaineriai.

 (Komentarų: 1)

Kiti kategorijos straipsniai:

Kiti kategorijos straipsniai: