JK gamintojai mažina šokolado ir kitų maisto produktų pakuotes - Anglija.lt
 

JK gamintojai mažina šokolado ir kitų maisto produktų pakuotes 

„Galaxy“ sumažino savo šokolado plytelių dydį Jungtinėje Karalystėje ir padidino kainą – tai dar vienas vadinamasis „sutraukimo“ pavyzdys.

Maisto konglomeratui „Mars Inc“ priklausantis šokolado prekės ženklas sumažino „Smooth Milk“ batonėlių svorį nuo 110 g iki 100 g. Kaina taip pat padidėjo iki £1,25 „Tesco“ parduotuvėse, nuo 99p už 110g versiją praėjusią liepą.

„Galaxy“ atstovas sakė: „Mes aktyviai bandėme rasti būdų, kaip padengti didėjančias žaliavų ir operacijų išlaidas, nes žinome, kad pragyvenimo išlaidų padidėjimas paveikė tiek vartotojus, tiek verslus visoje JK. Deja, didėjantis spaudimas reiškia, kad reikia nuveikti daugiau. Mūsų gaminių dydžio mažinimas nėra lengvas sprendimas, tačiau būtina, kad pirkėjai galėtų mėgautis savo mėgstamais skanėstais nepakenkdami kokybei ar skoniui“.

Gamintojams kovojant su didėjančiomis didmeninėmis išlaidomis, traukimasis vis labiau plinta, o maisto produktų infliacija kovo mėnesį pasiekė aukščiausią lygį – 19,1 proc., remiantis vyriausybės duomenimis.

„Galaxy“ sumažino savo šokolado plytelių dydį Jungtinėje Karalystėje ir padidino kainą – tai dar vienas vadinamasis „sutraukimo“ pavyzdys.

Maisto konglomeratui „Mars Inc“ priklausantis šokolado prekės ženklas sumažino „Smooth Milk“ batonėlių svorį nuo 110 g iki 100 g. Kaina taip pat padidėjo iki £1,25 „Tesco“ parduotuvėse, nuo 99p už 110g versiją praėjusią liepą.

„Galaxy“ atstovas sakė: „Mes aktyviai bandėme rasti būdų, kaip padengti didėjančias žaliavų ir operacijų išlaidas, nes žinome, kad pragyvenimo išlaidų padidėjimas paveikė tiek vartotojus, tiek verslus visoje JK. Deja, didėjantis spaudimas reiškia, kad reikia nuveikti daugiau. Mūsų gaminių dydžio mažinimas nėra lengvas sprendimas, tačiau būtina, kad pirkėjai galėtų mėgautis savo mėgstamais skanėstais nepakenkdami kokybei ar skoniui“.

Gamintojams kovojant su didėjančiomis didmeninėmis išlaidomis, traukimasis vis labiau plinta, o maisto produktų infliacija kovo mėnesį pasiekė aukščiausią lygį – 19,1 proc., remiantis vyriausybės duomenimis.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: