JK gyventojams bus paprasčiau pasikeisti mobiliojo ryšio, interneto tiekėją 

Nuo šiandien, birželio 11 d., Didžiosios Britanijos gyventojai galės paprasčiau nutraukti sutartį su mobiliojo ryšio ir interneto tiekėju, jeigu ryšys yra per prastas ar kyla kitų problemų. O sutartys turės būti „aiškios ir be jokių užslėptų mokesčių ar sutarties nutraukimo apribojimų“.

Tokią naują tvarką patvirtino JK ryšių rinkos priežiūros institucija „Ofcom“. „Mūsų darbas yra užtikrinti, kad rinka dirba vartotojams ir piliečiams, ir, svarbiausia, užtikrinti konkurenciją, – ketvirtadienį pareiškė „Ofcom“ vadovė Sharon White. – Ten, kur rinka veikia prastai arba nepakanka vien tik esamos konkurencijos užtikrinti geras sąlygas vartotojams, mes turėsime galių įsikišti.“

Iki šiol vartotojai būdavo „pririšti“ prie vieno ar kito interneto operatoriaus po pirminio trijų mėnesio laikotarpio, net jei tiekiamas ryšys būdavo prastas. Dabar jiems bus leista nutraukti sutartį bet kuriuo metu.

O mobiliojo ryšio rinkos reforma bus pristatyta kitą mėnesį. Naujoji tvarka leis mobiliojo ryšio vartotojams paprasčiau pasikeisti operatorių, jeigu esamo teikiamos paslaugos netenkina. „Ofcom“ taip pat nurodys operatoriams atsisakyti užslėptų mokesčių ir baudų, o taip pat paspartinti numerio perkėlimą iš vieno tinklo į kitą.

Šiuo metu Didžiojoje Britanijoje kai kurie mobiliojo ryšio vartotojai su „pririšta“ sutartimi turi mokėti telefono „atrišimo“ mokestį, kad galėtų naudotis kitu tinklu. Pavyzdžiui, „Tesco“ už tai reikalauja £20 ir tai padaro per 28 kalendorines dienas.

www.anglija.lt

Anglija.lt naujienas ar jų dalį publikuoti ir/ar kitaip naudoti be raštiško "Anglija.lt Ltd." sutikimo draudžiama.

Nuo šiandien, birželio 11 d., Didžiosios Britanijos gyventojai galės paprasčiau nutraukti sutartį su mobiliojo ryšio ir interneto tiekėju, jeigu ryšys yra per prastas ar kyla kitų problemų. O sutartys turės būti „aiškios ir be jokių užslėptų mokesčių ar sutarties nutraukimo apribojimų“.

Tokią naują tvarką patvirtino JK ryšių rinkos priežiūros institucija „Ofcom“. „Mūsų darbas yra užtikrinti, kad rinka dirba vartotojams ir piliečiams, ir, svarbiausia, užtikrinti konkurenciją, – ketvirtadienį pareiškė „Ofcom“ vadovė Sharon White. – Ten, kur rinka veikia prastai arba nepakanka vien tik esamos konkurencijos užtikrinti geras sąlygas vartotojams, mes turėsime galių įsikišti.“

Iki šiol vartotojai būdavo „pririšti“ prie vieno ar kito interneto operatoriaus po pirminio trijų mėnesio laikotarpio, net jei tiekiamas ryšys būdavo prastas. Dabar jiems bus leista nutraukti sutartį bet kuriuo metu.

O mobiliojo ryšio rinkos reforma bus pristatyta kitą mėnesį. Naujoji tvarka leis mobiliojo ryšio vartotojams paprasčiau pasikeisti operatorių, jeigu esamo teikiamos paslaugos netenkina. „Ofcom“ taip pat nurodys operatoriams atsisakyti užslėptų mokesčių ir baudų, o taip pat paspartinti numerio perkėlimą iš vieno tinklo į kitą.

Šiuo metu Didžiojoje Britanijoje kai kurie mobiliojo ryšio vartotojai su „pririšta“ sutartimi turi mokėti telefono „atrišimo“ mokestį, kad galėtų naudotis kitu tinklu. Pavyzdžiui, „Tesco“ už tai reikalauja £20 ir tai padaro per 28 kalendorines dienas.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: