JK keliuose bus testuojami autonominiai sunkvežimiai - Anglija.lt
 

JK keliuose bus testuojami autonominiai sunkvežimiai 

Didžiosios Britanijos pagrindiniuose keliuose ateinančių metų pabaigoje planuojama išbandyti dalinai autonominius sunkvežimius, kurie važiuos nedideliais konvojais, pranešė šalies valdžia.

Pranešama, kad „Transport Research Laboratory“ (TRL) gavo kontraktą išbandyti autonominių automobilių „būrius“, kurių viename važiuos iki trijų sunkvežimių. Stabdymą ir greitėjimą kontroliuoja pirmasis „vedantysis“ sunkvežimis.

TRL tokius sunkvežimius iš pradžių bandys tam specialiai skirtose trasose, o iki ateinančių metų pabaigos ketinama persikelti į pagrindinius šalies kelius. Kaip aiškina specialistai, pirmąjį sunkvežimį grupėje vairuos žmogus. Vairuotojai taip pat bus atsakinga už vairo sukimą gale važiuojančiose sunkvežimiuose, tačiau greitėjimas ir stabdymas bus automatiniai.

Specialistai sako, kad sunkvežimių grupės priekyje važiuojantis sunkvežimis „sklaidytų orą“ ir taip mažintų pasipriešinimą už jo važiuojantiems sunkvežimiams, kas padėtų taupyti degalus ir mažintų oro taršą.

TRL skelbia, kad įgyvendindama šį projekta bendradarbiaus su olandų sunkvežimių gamintoja „DAF Trucks“, britų išmaniųjų transporto technologijų kompanija „Ricardo“ ir Vokietijos logistikos kompanija DHL.

Didžiosios Britanijos pagrindiniuose keliuose ateinančių metų pabaigoje planuojama išbandyti dalinai autonominius sunkvežimius, kurie važiuos nedideliais konvojais, pranešė šalies valdžia.

Pranešama, kad „Transport Research Laboratory“ (TRL) gavo kontraktą išbandyti autonominių automobilių „būrius“, kurių viename važiuos iki trijų sunkvežimių. Stabdymą ir greitėjimą kontroliuoja pirmasis „vedantysis“ sunkvežimis.

TRL tokius sunkvežimius iš pradžių bandys tam specialiai skirtose trasose, o iki ateinančių metų pabaigos ketinama persikelti į pagrindinius šalies kelius. Kaip aiškina specialistai, pirmąjį sunkvežimį grupėje vairuos žmogus. Vairuotojai taip pat bus atsakinga už vairo sukimą gale važiuojančiose sunkvežimiuose, tačiau greitėjimas ir stabdymas bus automatiniai.

Specialistai sako, kad sunkvežimių grupės priekyje važiuojantis sunkvežimis „sklaidytų orą“ ir taip mažintų pasipriešinimą už jo važiuojantiems sunkvežimiams, kas padėtų taupyti degalus ir mažintų oro taršą.

TRL skelbia, kad įgyvendindama šį projekta bendradarbiaus su olandų sunkvežimių gamintoja „DAF Trucks“, britų išmaniųjų transporto technologijų kompanija „Ricardo“ ir Vokietijos logistikos kompanija DHL.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: