JK medicinos darbuotojus paragino pripažinti klaidas 

Didžiojoje Britanijoje neseniai buvo išleistos naujos gairės gydytojams, medicinos seserims ir akušerėms, kuriose teigiama, kad medicinos darbuotojai turi profesinę pareigą pripažinti padarytas klaidas, jeigu kažkas nepavyko.

Kaip skelbia šalies spauda, gairėse sakoma, kad medikai turi būti visikai atviri ir sąžiningi bendraudami su pacientais ir kad pacientai turi teisę tikėtis asmeniško atsirašymo „į akis“, jeigu buvo padaryta klaida.

Medicinos darbuotojai privalo kaip galima greičiau pranešti pacientui, jeigu kažkas įvyko ne taip ir tai gali turėti pasekmių paciento sveikatai, rašoma gairėse. O jeigu buvo padaryta klaida, pacientai ir jų šeimos nariai turi sulaukti atsiprašymo. Gairėse net labai aiškiai nurodoma, kokius žodžius turi išgirsti pacientas, įskaitant ir „aš atsiprašau.“

Tokias gaires parengė ir išleido Bendrosios medicinos taryba kartu su Medicinos seserų ir akušerių taryba. Jų turės laikytis daugiau nei 950 tūkst. JK dirbančių gydytojų, medicinos seserų ir akušerių.

Bendrosios medicinos tarybos vadovas Niallas Dicksonas pabrėžė, kad visuomet gali įvykti kažkas nenumatyto ir klaidų padaroma, tačiau svarbiausia yra tai, ką medicinos darbuotojai daro po to.

„Jeigu jie elgiasi, geranoriškai, atvirai ir sąžiningai dėl to, kas įvyko, ir atsiprašo, pacientui tai yra didžiulis skirtumas“, – sakė jis.

www.anglija.lt

Anglija.lt naujienas ar jų dalį publikuoti ir/ar kitaip naudoti be raštiško "Anglija.lt Ltd." sutikimo draudžiama.

Didžiojoje Britanijoje neseniai buvo išleistos naujos gairės gydytojams, medicinos seserims ir akušerėms, kuriose teigiama, kad medicinos darbuotojai turi profesinę pareigą pripažinti padarytas klaidas, jeigu kažkas nepavyko.

Kaip skelbia šalies spauda, gairėse sakoma, kad medikai turi būti visikai atviri ir sąžiningi bendraudami su pacientais ir kad pacientai turi teisę tikėtis asmeniško atsirašymo „į akis“, jeigu buvo padaryta klaida.

Medicinos darbuotojai privalo kaip galima greičiau pranešti pacientui, jeigu kažkas įvyko ne taip ir tai gali turėti pasekmių paciento sveikatai, rašoma gairėse. O jeigu buvo padaryta klaida, pacientai ir jų šeimos nariai turi sulaukti atsiprašymo. Gairėse net labai aiškiai nurodoma, kokius žodžius turi išgirsti pacientas, įskaitant ir „aš atsiprašau.“

Tokias gaires parengė ir išleido Bendrosios medicinos taryba kartu su Medicinos seserų ir akušerių taryba. Jų turės laikytis daugiau nei 950 tūkst. JK dirbančių gydytojų, medicinos seserų ir akušerių.

Bendrosios medicinos tarybos vadovas Niallas Dicksonas pabrėžė, kad visuomet gali įvykti kažkas nenumatyto ir klaidų padaroma, tačiau svarbiausia yra tai, ką medicinos darbuotojai daro po to.

„Jeigu jie elgiasi, geranoriškai, atvirai ir sąžiningai dėl to, kas įvyko, ir atsiprašo, pacientui tai yra didžiulis skirtumas“, – sakė jis.

 (Komentarų: 2)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: