Nors iki šv.Kalėdų liko dar pusantro mėnesio, Jungtinės Karalystės transporto sekretorius Patrickas McLoughlinas paragino šalies gyventojus kalėdinėms dovanomis pasirūpinti jau dabar, nes dėl sunkvežimių vairuotojų trūkumo gali kilti ne tik siuntinių, bet ir elementarių prekių pristatymo „krizė“.
Kaip skelbia šalies spauda, vis labiau nerimaujama, kad dėl problemų prekių transportavimo sektoriuje gali kilti tikras prekių pristatymo chaosas. O problemos prasidėjo dėl naujai įsigaliojusių taisyklių sunkvežimių vairuotojams. Rugsėjį visoje Europos Sąjungoje buvo įvestas privalomas vairuotojo profesinės kompetencijos pažymėjimas. Tam, kad jį gautų, vairuotojai turi papildomai mokytis 35 valandas ir susimokėti maždaug £500. Dirbantiems be šio pažymėjimo gresia £1000 bauda.
Dėl naujos tvarkos nuo rugsėjo darbą paliko 20 tūkst. vairuotojų. Be to, nemažai vairuotojų išėjo į pensiją, o naujų ateina mažai, todėl dabar Britanijoje iš viso trūksta 45-60 tūkst. sunkvežimių vairuotojų. Šio sektoriaus atstovai nori, kad valdžia finansuotų naujų vairuotojų, ypač moterų, apmokymą.
Paklaustas, ar gali kilti problemų dėl prekių pristatymo per šias Kalėdas, transporto sekretorius sakė: „Tikiuosi, kad nekils. Manau, kad susitvarkysim. Tačiau patarčiau visiems apsipirkti iš anksto.“
Komentarai
ar autobuso vairo,nesvarbu kad lengva ar sunku vairuot.moteris juk yra moteris,jai labiau tinka švelnesni darbai,o čia vairuotoja.tai kaip pvz vyras gėlininkas ar dizaineris koks rūbų.ar šokių mokytojas,baleto šokėjas.ne vyriška.manau suprantat ką turiu omeny bei raumenį :)
troleibusa nera sunku vairuot tik reikia nepamirst kad stangos prie itampos laidu prispaustos ir nelakstyt kaip su lenktynine tarp masinu paspaudi pedala vaziuoji paspaudi kita stoji niekaip nesumaisysi.tik boba uz vairo nelaime uz posukio.visada prisirisu,isispiriu,isitveriu ir meldziuosi.
Kas cia nemoterisko? 8 val pasnuduriuoti prie vairo autostradoje minkstame kresle snargli aplink pirsta vyniojant ir susizet alga kaip uz daug sunkesni darba prie linijos? Siuolaikines furos tokios paprastos vairuoti kad sunkiausias dalykas jose- neuzmigti is nuobodulio. O su siuo reikalu moterys susitvarko daug geriau. Nereikia pamirsti, kad UK dominuoja trumpi marsrutai, nakvynes reiso metu nera daznos, daugelis furistu is ryto ateina i darba, vakare eina namo. Cia nera tokiu savaitemis reise gyvenanciu "dalnaboisciku" kaip zemynineje Europoje. Tad tik laiko klausimas kada moterys sudarys zenklia dali UK furu vairuotoju. Miesto autobuso vairavimas yra nepalyginamai sunkesnis ir atsakingesnis darbas, bet jei atkreipete demesi autobusus vairuoja labai nemazai moteru. O ir Lietuvoje nuo seno troleibusu vairuotoju tarpe buvo nemazai moteru, nors tie troleibusai buvo 100 kartu sunkiau valdomi nei siuolaikinesa furos
na taip,tik moterims ir vairuot fūras,tai gal dar tegul įveda privalomas operacijas kiaušiniams prisisiūt....nesakau kad moterys nsugebėtų,bet tai tiesiog nemoteriškas darbas...
350£ irgi nepiragai, kad gautum alga 1.5£ daugiau nei fabrike!
Kursai 350, kai kurios imones dirbantiems full time apmoka.