JK mobiliojo ryšio tiekėjai kaltinami klientų apgaudinėjimu - Anglija.lt
 

JK mobiliojo ryšio tiekėjai kaltinami klientų apgaudinėjimu 

„Virgin Media O2“ apkaltino konkuruojančius mobiliojo ryšio operatorius, kad jie nedaro pakankamai, kad padėtų klientams pereiti prie pigesnių mėnesinių tarifų.

Ryšio milžinė teigia, kad kitos įmonės „apgaudinėja“ žmones, taikydamos jiems tarifus, kurie padengia telefono kainą, net ir po to, kai už telefono įrenginį jau būna išmokėta. Dėl kaltinimo kilo ginčas su kitomis įmonėmis, įskaitant EE ir „Vodafone“.

Jie sako, kad „Virgin Media O2“ teiginiai yra klaidinantys ir painūs. Dauguma mobiliojo ryšio klientų pasirašo sutartį, kad mokėtų fiksuotą mėnesinę sumą, į kurią įeina ryšio paslaugos, naudojimas ir mokėjimas už paties telefono kainą.

Tačiau pasibaigus pradinei sutarčiai, klientas turi telefoną ir gali sudaryti pigesnį sandorį, apimantį tik skambučius, teksto žinutes ir mobiliuosius duomenis. „Virgin Media O2“ teigia, kad jos užsakymu atlikta apklausa, kurioje dalyvavo daugiau nei 5 000 JK suaugusiųjų, parodė, kad 3,9 % visų JK mobiliojo ryšio klientų tęsė sutartis su EE, „Vodafone“ ir „Three“, kurios buvo pratęstos viršijant pradinį įsigytą planą.

„Virgin Media O2“ apkaltino konkuruojančius mobiliojo ryšio operatorius, kad jie nedaro pakankamai, kad padėtų klientams pereiti prie pigesnių mėnesinių tarifų.

Ryšio milžinė teigia, kad kitos įmonės „apgaudinėja“ žmones, taikydamos jiems tarifus, kurie padengia telefono kainą, net ir po to, kai už telefono įrenginį jau būna išmokėta. Dėl kaltinimo kilo ginčas su kitomis įmonėmis, įskaitant EE ir „Vodafone“.

Jie sako, kad „Virgin Media O2“ teiginiai yra klaidinantys ir painūs. Dauguma mobiliojo ryšio klientų pasirašo sutartį, kad mokėtų fiksuotą mėnesinę sumą, į kurią įeina ryšio paslaugos, naudojimas ir mokėjimas už paties telefono kainą.

Tačiau pasibaigus pradinei sutarčiai, klientas turi telefoną ir gali sudaryti pigesnį sandorį, apimantį tik skambučius, teksto žinutes ir mobiliuosius duomenis. „Virgin Media O2“ teigia, kad jos užsakymu atlikta apklausa, kurioje dalyvavo daugiau nei 5 000 JK suaugusiųjų, parodė, kad 3,9 % visų JK mobiliojo ryšio klientų tęsė sutartis su EE, „Vodafone“ ir „Three“, kurios buvo pratęstos viršijant pradinį įsigytą planą.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: