JK pacientų prašys žiemą nesikreipti į priėmimo skyrius - Anglija.lt
 

JK pacientų prašys žiemą nesikreipti į priėmimo skyrius 

Jungtinės Karalystės sveikatos apsaugos vadovai ruošiasi pradėti visuomenės informavimo kampaniją, skatinančią žmones sumažinti naudojimasi ligoninių priėmimo skyriais, siekiant apsaugoti NHS nuo žlugimo šią žiemą.

Laiške personalui NHS vadovė Amanda Pritchard teigė, kad žiemos planavimas pradėtas anksčiau nei įprastai, nes „spaudimas NHS greičiausiai bus didelis, ypač skubios pagalbos atveju“. Prie laiško pridėtoje informacijoje ligoninių prašoma „įgyvendinti savo žiemos komunikacijos strategiją, kad padėtų visuomenei sumažinti spaudimą skubios pagalbos tarnyboms“.

Pasak „Daily Telegraph“, atnaujinta kampanija „padėkite mums padėti jums“ prasidės vėliau šiais metais ir tikimasi, kad ji paskatins visuomenę rečiau naudotis trumpuoju numeriu 999 ir priėmimo skyrių paslaugomis, jomis naudojantis tik kritiniais atvejais.

Praėjusiais metais NHS naudojo televizijos reklamas, socialinių tinklų įrašus ir reklaminius skydelius, siekdama skatinti naudotis 111 internetine paslauga skubiais klausimais, kurie nekelia pavojaus gyvybei, užuot kreipusis į priėmimo skyrių.

Jungtinės Karalystės sveikatos apsaugos vadovai ruošiasi pradėti visuomenės informavimo kampaniją, skatinančią žmones sumažinti naudojimasi ligoninių priėmimo skyriais, siekiant apsaugoti NHS nuo žlugimo šią žiemą.

Laiške personalui NHS vadovė Amanda Pritchard teigė, kad žiemos planavimas pradėtas anksčiau nei įprastai, nes „spaudimas NHS greičiausiai bus didelis, ypač skubios pagalbos atveju“. Prie laiško pridėtoje informacijoje ligoninių prašoma „įgyvendinti savo žiemos komunikacijos strategiją, kad padėtų visuomenei sumažinti spaudimą skubios pagalbos tarnyboms“.

Pasak „Daily Telegraph“, atnaujinta kampanija „padėkite mums padėti jums“ prasidės vėliau šiais metais ir tikimasi, kad ji paskatins visuomenę rečiau naudotis trumpuoju numeriu 999 ir priėmimo skyrių paslaugomis, jomis naudojantis tik kritiniais atvejais.

Praėjusiais metais NHS naudojo televizijos reklamas, socialinių tinklų įrašus ir reklaminius skydelius, siekdama skatinti naudotis 111 internetine paslauga skubiais klausimais, kurie nekelia pavojaus gyvybei, užuot kreipusis į priėmimo skyrių.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: