JK pakeistos vaikams kenkiančios reklamos internete taisyklės - Anglija.lt
 

JK pakeistos vaikams kenkiančios reklamos internete taisyklės 

Jungtinėje Karalystėje numatomos griežtesnės naujos taisyklės, skirtos užkirsti kelią nelegalioms ir pagal amžių ribojamoms reklamoms bei netikriems skelbimams, naudojantis nuomonės formuotojais, pranešė vyriausybė.

Nauji planai apsaugoti vartotojus ir vaikus internete atsirado po to, kai buvo peržiūrėta mokama internetinė reklama, kuri yra internetinės reklamos programos dalis. Pagal siūlomus naujus įstatymus socialinės žiniasklaidos platformos, svetainės ir paslaugos, pvz., „Google Ads“, turės imtis griežtesnių veiksmų, kad vaikai nematytų pagal amžių ribojamų produktų, pvz., alkoholio ar lošimų, ir suaugusiems skirtų filmų bei žaidimų reklamų, skelbia „Standard“.

Taisyklės padidins atsakomybę pagrindiniams pramonės žaidėjams, pradedant socialinės žiniasklaidos milžinais ir baigiant technologijų įmonėmis, kurios palengvina skelbimų talpinimą svetainėse arba reklamuojasi internete. Kultūros, žiniasklaidos ir sporto departamentas nurodė, kad jais taip pat siekiama užkirsti kelią netikram įžymybių naudojimui finansiniam sukčiavimui.

Šio žingsnio imamasi vis dažniau pasirodant melagingiems skelbimams, kuriuose, naudojant AI technologiją, atkartojamas įžymybės ar nuomonės formuotjo veidas ir balsas, kad atrodytų, jog jis reklamuoja tam tikrą produktą. Vartotojų mėgtamas Martinas Lewisas anksčiau šį mėnesį įspėjo dėl sukčių skelbimo, kuriame jis neva reklamuoja investavimo schemą per AI sukurtą vaizdo įrašą.

Jungtinėje Karalystėje numatomos griežtesnės naujos taisyklės, skirtos užkirsti kelią nelegalioms ir pagal amžių ribojamoms reklamoms bei netikriems skelbimams, naudojantis nuomonės formuotojais, pranešė vyriausybė.

Nauji planai apsaugoti vartotojus ir vaikus internete atsirado po to, kai buvo peržiūrėta mokama internetinė reklama, kuri yra internetinės reklamos programos dalis. Pagal siūlomus naujus įstatymus socialinės žiniasklaidos platformos, svetainės ir paslaugos, pvz., „Google Ads“, turės imtis griežtesnių veiksmų, kad vaikai nematytų pagal amžių ribojamų produktų, pvz., alkoholio ar lošimų, ir suaugusiems skirtų filmų bei žaidimų reklamų, skelbia „Standard“.

Taisyklės padidins atsakomybę pagrindiniams pramonės žaidėjams, pradedant socialinės žiniasklaidos milžinais ir baigiant technologijų įmonėmis, kurios palengvina skelbimų talpinimą svetainėse arba reklamuojasi internete. Kultūros, žiniasklaidos ir sporto departamentas nurodė, kad jais taip pat siekiama užkirsti kelią netikram įžymybių naudojimui finansiniam sukčiavimui.

Šio žingsnio imamasi vis dažniau pasirodant melagingiems skelbimams, kuriuose, naudojant AI technologiją, atkartojamas įžymybės ar nuomonės formuotjo veidas ir balsas, kad atrodytų, jog jis reklamuoja tam tikrą produktą. Vartotojų mėgtamas Martinas Lewisas anksčiau šį mėnesį įspėjo dėl sukčių skelbimo, kuriame jis neva reklamuoja investavimo schemą per AI sukurtą vaizdo įrašą.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: