JK partijų politinė kova keliasi į „Facebook'ą“? 

Neseniai BBC gauti duomenys atskleidė, kad Didžiosios Britanijos politinės partijos vis daugiau skiria lėšų tam, kad palenktų į savo pusę internautus. Skelbiama, kad valdančioji Konservatorių partija savo reklamai „Facebook'e“ skiria jau daugiau nei £1 mln. per metus.

Premjero Davido Camerono vadovaujama partija esą kas mėnesį savo populiarumui minėtame socialiniame tinkle skiria daugiau nei £100 000. Sąskaitos, kurias pavyko gauti BBC, rodo, kad pernai rugsėjį partija tam išleido £122 814, o lapkritį –£114 956.

Įdomiausia, kad UKIP savo populiarumui „Facebook'e“ per mėnesį išleidžia vos £100, tačiau pagal „like'ų“ skaičių tik nežymiai nusileidžia konservatoriams: šie „Facebook'e“ turi 341 tūkst. „like'ų“, palyginti su maždaug 333 tūkst. UKIP rėmėjų. Leiboristai kol kas turi tik 21 tūkst. sekėjų „Facebook'e“. Pastarieji savo populiarumui šiame socialiniame tinkle didinti kas mėnesį išleidžia maždaug £10 000.

Beje, pernai Konservatorių partija tapo pajuokos objektu po to, kai pasklido informacija, kad Konservatorių partija išleido tūkstančius svarų sterlingų, kad padidintų D. Camerono populiarumą socialiniuose tinkluose. Tuomet skelbta, kad vos per mėnesį premjero asmeninės paskyros „Facebook'e“ „like'ų“ skaičius išaugo nuo 60 tūkst. iki beveik 130 tūkst. ir esą buvo rezultatas kampanijos, už kurią sumokėjo Konservatorių partija.

„Pasirodo, kad Davidas Cameronas perka sau populiarumą. Jo ego nėra ribų, jei jis perka netikrus draugus „Facebook'e“, – tuomet premjerą pašiepė Leiboristų partijos atstovė Sheila Gilmore.

www.anglija.lt

Anglija.lt naujienas ar jų dalį publikuoti ir/ar kitaip naudoti be raštiško "Anglija.lt Ltd." sutikimo draudžiama.

Neseniai BBC gauti duomenys atskleidė, kad Didžiosios Britanijos politinės partijos vis daugiau skiria lėšų tam, kad palenktų į savo pusę internautus. Skelbiama, kad valdančioji Konservatorių partija savo reklamai „Facebook'e“ skiria jau daugiau nei £1 mln. per metus.

Premjero Davido Camerono vadovaujama partija esą kas mėnesį savo populiarumui minėtame socialiniame tinkle skiria daugiau nei £100 000. Sąskaitos, kurias pavyko gauti BBC, rodo, kad pernai rugsėjį partija tam išleido £122 814, o lapkritį –£114 956.

Įdomiausia, kad UKIP savo populiarumui „Facebook'e“ per mėnesį išleidžia vos £100, tačiau pagal „like'ų“ skaičių tik nežymiai nusileidžia konservatoriams: šie „Facebook'e“ turi 341 tūkst. „like'ų“, palyginti su maždaug 333 tūkst. UKIP rėmėjų. Leiboristai kol kas turi tik 21 tūkst. sekėjų „Facebook'e“. Pastarieji savo populiarumui šiame socialiniame tinkle didinti kas mėnesį išleidžia maždaug £10 000.

Beje, pernai Konservatorių partija tapo pajuokos objektu po to, kai pasklido informacija, kad Konservatorių partija išleido tūkstančius svarų sterlingų, kad padidintų D. Camerono populiarumą socialiniuose tinkluose. Tuomet skelbta, kad vos per mėnesį premjero asmeninės paskyros „Facebook'e“ „like'ų“ skaičius išaugo nuo 60 tūkst. iki beveik 130 tūkst. ir esą buvo rezultatas kampanijos, už kurią sumokėjo Konservatorių partija.

„Pasirodo, kad Davidas Cameronas perka sau populiarumą. Jo ego nėra ribų, jei jis perka netikrus draugus „Facebook'e“, – tuomet premjerą pašiepė Leiboristų partijos atstovė Sheila Gilmore.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: