JK vaikams skirtuose produktuose rasta per daug cukraus - Anglija.lt
 

JK vaikams skirtuose produktuose rasta per daug cukraus 

Pusryčių javainių ir jogurtų gamintojai, kuriuose yra daug cukraus, Jungtinėje Karalystėje turėtų pašalinti bet kokias vaikams patrauklias pakuotes, nurodė sveikatos grupė.

„Action on Sugar“ paragino pašalinti tokias pakuotes ant produktų, kurių cukraus, druskos ar sočiųjų riebalų kiekis yra didelis arba vidutinis, remiantis Sveikatos departamento mitybos gairėmis. Grupės, įsikūrusios Londono Karalienės Marijos universitete, atliktas tyrimas palygino skirtingų JK įmonių siūlomus javainius ir jogurtus, rašo „Standard“.

Nustatyta, kad 47 % javainių ir 65 % jogurtų 100 g yra trečdalis didžiausio rekomenduojamo cukraus kiekio paros norma ketverių – šešerių metų vaikams. Iš jų didžiausią vidutinį cukraus kiekį su vaikams skirtomis pakuotėmis turėjo prekybos tinklų „Lidl“ ir „Aldi“ bei tarptautinio prekės ženklo „Nestle“ produktai.

Pakuotėse vaizduojami animacinių filmų personažai, paveikslėliai, ryškios spalvos ir pažįstami personažai, specialiai sukurti siekiant atkreipti vaiko dėmesį. Priešingai, sveikesni produktai dažniausiai parduodami paprastose pakuotėse, skirtose suaugusiems.

Pusryčių javainių ir jogurtų gamintojai, kuriuose yra daug cukraus, Jungtinėje Karalystėje turėtų pašalinti bet kokias vaikams patrauklias pakuotes, nurodė sveikatos grupė.

„Action on Sugar“ paragino pašalinti tokias pakuotes ant produktų, kurių cukraus, druskos ar sočiųjų riebalų kiekis yra didelis arba vidutinis, remiantis Sveikatos departamento mitybos gairėmis. Grupės, įsikūrusios Londono Karalienės Marijos universitete, atliktas tyrimas palygino skirtingų JK įmonių siūlomus javainius ir jogurtus, rašo „Standard“.

Nustatyta, kad 47 % javainių ir 65 % jogurtų 100 g yra trečdalis didžiausio rekomenduojamo cukraus kiekio paros norma ketverių – šešerių metų vaikams. Iš jų didžiausią vidutinį cukraus kiekį su vaikams skirtomis pakuotėmis turėjo prekybos tinklų „Lidl“ ir „Aldi“ bei tarptautinio prekės ženklo „Nestle“ produktai.

Pakuotėse vaizduojami animacinių filmų personažai, paveikslėliai, ryškios spalvos ir pažįstami personažai, specialiai sukurti siekiant atkreipti vaiko dėmesį. Priešingai, sveikesni produktai dažniausiai parduodami paprastose pakuotėse, skirtose suaugusiems.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: