JK vartotojų nuotaikos rugsėjį tapo liūdnesnės 

Atlikta apklausa parodė, kad Didžiosios Britanijos vartotojų pasitikėjimas rugsėjo mėnesį nukrito žemiausios ribos per pastaruosius penkis mėnesius.

Namų ūkiai, kovodami su augančia infliacija ir kai kurių prekių trūkumu, tapo mažiau pasitikintys savo finansais.

Apklausos dalyviai „YouGov“ ir konsultacinė bendrovė „CEBR“ pranešė, kad vartotojų pasitikėjimo rodiklis sumažėjo nuo 2,3 punkto iki 110,5, o tai paskutinį kartą buvo matyti balandžio mėnesį.

„Per pastaruosius kelis mėnesius kylančios kainos, sąskaitų padidėjimas ir kuro krizė, kurią sukėlė darbo jėgos trūkumas, sumažino britų pasitikėjimą savo asmeniniais finansais ateinantiems metams“, - sakė „YouGov“ reputacijos tyrimų direktorius Darrenas Yaxley.

Atlikta apklausa parodė, kad Didžiosios Britanijos vartotojų pasitikėjimas rugsėjo mėnesį nukrito žemiausios ribos per pastaruosius penkis mėnesius.

Namų ūkiai, kovodami su augančia infliacija ir kai kurių prekių trūkumu, tapo mažiau pasitikintys savo finansais.

Apklausos dalyviai „YouGov“ ir konsultacinė bendrovė „CEBR“ pranešė, kad vartotojų pasitikėjimo rodiklis sumažėjo nuo 2,3 punkto iki 110,5, o tai paskutinį kartą buvo matyti balandžio mėnesį.

„Per pastaruosius kelis mėnesius kylančios kainos, sąskaitų padidėjimas ir kuro krizė, kurią sukėlė darbo jėgos trūkumas, sumažino britų pasitikėjimą savo asmeniniais finansais ateinantiems metams“, - sakė „YouGov“ reputacijos tyrimų direktorius Darrenas Yaxley.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: