Ką rašyti į savo verslo “Facebook” puslapį? 

Po LR ambasadoje rengto Anglija.lt seminaro apie mokamus ir nemokamus savireklamos būdus “Facebook” tinkle, buvo užduotas klausimas: “Ką man dėti į savo feisbuko puslapį, jei aš nei laiko, nei ką pasakyti neturiu?”. Tai ką gi iš tikro dėti?

Žemiau – kelios idėjos iš mūsų pačių patirties.

1. Pasakok apie tai, ką išmanai

Jei užsiimi verslu, reiškia darai kažką, ko kiti žmonės nemoka arba neturi tam laiko. Tad ir rašyk apie savo verslo ypatybes, drąsiai dalinkis patarimais (pavyzdžiui, pats dabar tai darau rašydamas šį tekstą). Žmonėms bus įdomu sužinoti įvairius jiems aktualius niuansus. Be to, taip tu sustiprinsi savo įvaizdį klientų akyse.

2. Dalinkis naudinga informacija

Jei sužinai kažką įdomaus ir manai, kad tai bus naudinga tavo klientams ir tavo “Facebook” puslapio gerbėjams, būtinai dalinkis tokia informacija.

3. Įdomumas kasdienybėje

Taip pat savo “Facebook” puslapyje drąsiai rašyk, jei darbo metu susidūrei su neįprastais žmonėmis, padarei gerą nuotrauką, gavai įdomią dovaną. Tiesiog dalinkis tuo, kas paįvairina tavo darbą ir kitų žmonių gyvenimą.

4. Klausk

Per “Facebook” klausk žmonių nuomonės, daryk apklausas. Kuo daugiau susirinksi informacijos iš esamų ar potencialių klientų – tuo geriau.

Tikrai yra daugybė būdų, kaip, nesugaištant daug laiko, nuolat atnaujinti savo “Facebook” puslapį. Tiesiog reikia prisėsti ir pagalvoti, kokia įdomia ar naudinga informacija su žmonėmis tu gali pasidalinti.

Remigijus, Cepelinas.co.uk , Anglija.lt

Po LR ambasadoje rengto Anglija.lt seminaro apie mokamus ir nemokamus savireklamos būdus “Facebook” tinkle, buvo užduotas klausimas: “Ką man dėti į savo feisbuko puslapį, jei aš nei laiko, nei ką pasakyti neturiu?”. Tai ką gi iš tikro dėti?

Žemiau – kelios idėjos iš mūsų pačių patirties.

1. Pasakok apie tai, ką išmanai

Jei užsiimi verslu, reiškia darai kažką, ko kiti žmonės nemoka arba neturi tam laiko. Tad ir rašyk apie savo verslo ypatybes, drąsiai dalinkis patarimais (pavyzdžiui, pats dabar tai darau rašydamas šį tekstą). Žmonėms bus įdomu sužinoti įvairius jiems aktualius niuansus. Be to, taip tu sustiprinsi savo įvaizdį klientų akyse.

2. Dalinkis naudinga informacija

Jei sužinai kažką įdomaus ir manai, kad tai bus naudinga tavo klientams ir tavo “Facebook” puslapio gerbėjams, būtinai dalinkis tokia informacija.

3. Įdomumas kasdienybėje

Taip pat savo “Facebook” puslapyje drąsiai rašyk, jei darbo metu susidūrei su neįprastais žmonėmis, padarei gerą nuotrauką, gavai įdomią dovaną. Tiesiog dalinkis tuo, kas paįvairina tavo darbą ir kitų žmonių gyvenimą.

4. Klausk

Per “Facebook” klausk žmonių nuomonės, daryk apklausas. Kuo daugiau susirinksi informacijos iš esamų ar potencialių klientų – tuo geriau.

Tikrai yra daugybė būdų, kaip, nesugaištant daug laiko, nuolat atnaujinti savo “Facebook” puslapį. Tiesiog reikia prisėsti ir pagalvoti, kokia įdomia ar naudinga informacija su žmonėmis tu gali pasidalinti.

Remigijus, Cepelinas.co.uk , Anglija.lt

 (Komentarų: 2)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai:

Kiti kategorijos straipsniai:

Kiti kategorijos straipsniai: