Ką daryti, jei keliaujant dingo bagažas? 

Retas keliaudamas lėktuvu pagalvoja, kad atsidūręs svečioje šalyje netikėtai gali likti be būtiniausių kasdienių daiktų. Draudimo specialistai tvirtina, kad šalia kelionių draudimo papildomai apsidrausti dar ir bagažą pageidauja vos 20 proc. klientų. O juk gana dažnai nutinka, kad bagažas vėluoja, grįžta sugadintas ar dar blogiau – dingsta. Svarbiausia – nesutrikti ir žinoti, ką tokiu atveju daryti.

Žinokite savo teises

Jei oro uoste paaiškėjo, kad jūsų lagaminas pasimetė – nepanikuokite. Vėluojant arba dingus bagažui svarbu apsišarvuoti kantrybe ir būtina žinoti savo teises bei ko galite reikalauti iš prastai pareigas atlikusios oro bendrovės. Visų pirma, tokiais atvejais neužteks informuoti žodžiu, tad nepamirškite, kad pretenziją būtina pareikšti raštu.

Antra – praverstų žinoti įstatymų numatytus terminus, per kuriuos galite informuoti. Pavyzdžiui, dėl vėluojant bagažui patirtų nuostolių, raštišką pretenziją turėtumėte pateikti per 21 dieną po bagažo atgavimo, toks pats terminas skirtas ir apskritai neatgavus lagamino, o jei jums pasisekė ir daiktus susigrąžinote, bet bagažas pasirodė sugadintas (deformuotas ar suplyšęs), numatytas trumpesnis galimas informavimo laikotarpis – 7 dienos. Žinoma, pasitaiko ir tokių atvejų, kai oro bendrovės atsisako patenkinti reikalavimus ir atlyginti žalą, tuomet tenka reikalų turėti su teisėsauga, o tai daugeliui – kraštutinis variantas. Kas nori prasidėti su teismais ir advokatais vien dėl kelionės metu prarasto bagažo? Tokiu atveju labai nudžiugtumėte, jei rinkdamiesi kelionių draudimą būtumėte apsidraudę dar ir bagažą. Netektų nei liežuvio laužyti svetimoje šalyje mėginant išaiškinti, kas jums neduoda ramybės, nei su oro bendrovėmis kariauti dėl teisybės, jau nekalbant apie teismų durų varstymą.

Anglija.lt

Anglija.lt naujienas ar jų dalį publikuoti ir/ar kitaip naudoti be raštiško "Anglija.lt Ltd." sutikimo draudžiama.

Retas keliaudamas lėktuvu pagalvoja, kad atsidūręs svečioje šalyje netikėtai gali likti be būtiniausių kasdienių daiktų. Draudimo specialistai tvirtina, kad šalia kelionių draudimo papildomai apsidrausti dar ir bagažą pageidauja vos 20 proc. klientų. O juk gana dažnai nutinka, kad bagažas vėluoja, grįžta sugadintas ar dar blogiau – dingsta. Svarbiausia – nesutrikti ir žinoti, ką tokiu atveju daryti.

Žinokite savo teises

Jei oro uoste paaiškėjo, kad jūsų lagaminas pasimetė – nepanikuokite. Vėluojant arba dingus bagažui svarbu apsišarvuoti kantrybe ir būtina žinoti savo teises bei ko galite reikalauti iš prastai pareigas atlikusios oro bendrovės. Visų pirma, tokiais atvejais neužteks informuoti žodžiu, tad nepamirškite, kad pretenziją būtina pareikšti raštu.

Antra – praverstų žinoti įstatymų numatytus terminus, per kuriuos galite informuoti. Pavyzdžiui, dėl vėluojant bagažui patirtų nuostolių, raštišką pretenziją turėtumėte pateikti per 21 dieną po bagažo atgavimo, toks pats terminas skirtas ir apskritai neatgavus lagamino, o jei jums pasisekė ir daiktus susigrąžinote, bet bagažas pasirodė sugadintas (deformuotas ar suplyšęs), numatytas trumpesnis galimas informavimo laikotarpis – 7 dienos. Žinoma, pasitaiko ir tokių atvejų, kai oro bendrovės atsisako patenkinti reikalavimus ir atlyginti žalą, tuomet tenka reikalų turėti su teisėsauga, o tai daugeliui – kraštutinis variantas. Kas nori prasidėti su teismais ir advokatais vien dėl kelionės metu prarasto bagažo? Tokiu atveju labai nudžiugtumėte, jei rinkdamiesi kelionių draudimą būtumėte apsidraudę dar ir bagažą. Netektų nei liežuvio laužyti svetimoje šalyje mėginant išaiškinti, kas jums neduoda ramybės, nei su oro bendrovėmis kariauti dėl teisybės, jau nekalbant apie teismų durų varstymą.

 (Komentarų: 0)

Kiti kategorijos straipsniai:

Kiti kategorijos straipsniai: