Kai pigūs skrydžiai tampa pernelyg pigiais – moters istorija stebina 

Didžiosios Britanijos žiniasklaida paviešino skandalingas nuotraukas, kuriose užfiksuota pagyvenusi moteris, kuri skrenda „EasyJet“ lėktuvu sėdėdama krėsle be atlošo. Didžiausia britų pigių skrydžių bendrovė kaltinimus neigia ir tvirtina, kad „įvyko nesusipratimas“.

Skandalingas nuotraukas „Twitter“ paviešino vartotojas @mattiasharris. Jo teigimu, fotografija buvo daryta skrydžio iš Londono į Ženevą metu.

Fotografijos išsyk sulaukė didžiulio dėmesio socialiniuose tinkluose. Jau kitoje žinutėje liudininkas rašė: „Negalima neužduoti klausimo – kokios būklės apskritai buvo pats lėktuvas. Tai buvo jos vieta. Kuomet įlaipinimas baigėsi, ją persodino. Nesu tikras, ar tai būtų padarę, jeigu lėktuvas būtų pilnas“, – rašė jis.

Bendrovė buvo priversta sureaguoti į žmonių pasipiktinimą. „EasyJet“ atstovas interviu „The Independent“ pareiškė, kad keleivė į šią vietą atsisėdo „savo pačios valia“. „Mes keleiviams neleidome sėdėti šiuose krėsluose, nes jie buvo sulūžę ir laukė remonto“, – cituojamas bendrovės atstovas BBC.

Tuo pat metu socialiniuose tinkluose pasirodė naujos nuotraukos su krėslais be atlošų „EasyJet“ lėktuvuose. „Twitter“ paskyros @tgd83 autorius paviešino savo istoriją: jam pardavė bilietus į vieną iš krėslų be atlošų. Lėktuvas buvo perpildytas. Kuomet paaiškėjo, kad krėslai yra „nepataisomi“ bendrovės atstovai buvo priversti mokėti keleiviams, kad šie „išeitų iš lėktuvo“.

TV3.lt

Didžiosios Britanijos žiniasklaida paviešino skandalingas nuotraukas, kuriose užfiksuota pagyvenusi moteris, kuri skrenda „EasyJet“ lėktuvu sėdėdama krėsle be atlošo. Didžiausia britų pigių skrydžių bendrovė kaltinimus neigia ir tvirtina, kad „įvyko nesusipratimas“.

Skandalingas nuotraukas „Twitter“ paviešino vartotojas @mattiasharris. Jo teigimu, fotografija buvo daryta skrydžio iš Londono į Ženevą metu.

Fotografijos išsyk sulaukė didžiulio dėmesio socialiniuose tinkluose. Jau kitoje žinutėje liudininkas rašė: „Negalima neužduoti klausimo – kokios būklės apskritai buvo pats lėktuvas. Tai buvo jos vieta. Kuomet įlaipinimas baigėsi, ją persodino. Nesu tikras, ar tai būtų padarę, jeigu lėktuvas būtų pilnas“, – rašė jis.

Bendrovė buvo priversta sureaguoti į žmonių pasipiktinimą. „EasyJet“ atstovas interviu „The Independent“ pareiškė, kad keleivė į šią vietą atsisėdo „savo pačios valia“. „Mes keleiviams neleidome sėdėti šiuose krėsluose, nes jie buvo sulūžę ir laukė remonto“, – cituojamas bendrovės atstovas BBC.

Tuo pat metu socialiniuose tinkluose pasirodė naujos nuotraukos su krėslais be atlošų „EasyJet“ lėktuvuose. „Twitter“ paskyros @tgd83 autorius paviešino savo istoriją: jam pardavė bilietus į vieną iš krėslų be atlošų. Lėktuvas buvo perpildytas. Kuomet paaiškėjo, kad krėslai yra „nepataisomi“ bendrovės atstovai buvo priversti mokėti keleiviams, kad šie „išeitų iš lėktuvo“.

TV3.lt

 (Komentarų: 0)

Kiti kategorijos straipsniai:

Kiti kategorijos straipsniai: