Klaidingą sąskaitos numerį nurodžiusi britė neteko 26 tūkstančių svarų - Anglija.lt
 

Klaidingą sąskaitos numerį nurodžiusi britė neteko 26 tūkstančių svarų 

Moteris, kuri per dvejus metus pervedė 26 tūkstančius svarų į ne tą banko sąskaitą, nebeturi vilties atgauti pinigų, kadangi gavėjas juos jau išleido, skelbia MailOnline.

Kirpėja dirbanti Sally Donaldson 2010 metų gegužę sudarė sutartį su „HSBC“, kad iš jos verslo sąskaitos į „Nationwide“ atidarytą sąskaitą, kas mėnesį būtų pervedama tūkstantis svarų.

Tačiau S. Donaldson įvesdama savo sąskaitos numerį suklydo vienu skaičiumi. Todėl, nors ir savo vardą ir pavardę bei asmens kodą moteris buvo nurodžiusi teisingai, pinigai du metus plaukė į kito asmens kišenę.

Kad įvyko klaida S. Donaldson pastebėjo tik praėjus dvejiems metams.

Jos nelaimei pinigus atsitiktinai gavęs žmogus juos atsisako grąžinti, kadangi esą jau spėjo juos išleisti.

Vartotojų teises ginančios tarnybos taip pat negali padėti moteriai atgauti pinigus, kadangi traktuojama, jo šie prarasti ne dėl banko, o dėl pačios S. Donaldson kaltės.

Moteris, kuri per dvejus metus pervedė 26 tūkstančius svarų į ne tą banko sąskaitą, nebeturi vilties atgauti pinigų, kadangi gavėjas juos jau išleido, skelbia MailOnline.

Kirpėja dirbanti Sally Donaldson 2010 metų gegužę sudarė sutartį su „HSBC“, kad iš jos verslo sąskaitos į „Nationwide“ atidarytą sąskaitą, kas mėnesį būtų pervedama tūkstantis svarų.

Tačiau S. Donaldson įvesdama savo sąskaitos numerį suklydo vienu skaičiumi. Todėl, nors ir savo vardą ir pavardę bei asmens kodą moteris buvo nurodžiusi teisingai, pinigai du metus plaukė į kito asmens kišenę.

Kad įvyko klaida S. Donaldson pastebėjo tik praėjus dvejiems metams.

Jos nelaimei pinigus atsitiktinai gavęs žmogus juos atsisako grąžinti, kadangi esą jau spėjo juos išleisti.

Vartotojų teises ginančios tarnybos taip pat negali padėti moteriai atgauti pinigus, kadangi traktuojama, jo šie prarasti ne dėl banko, o dėl pačios S. Donaldson kaltės.

 (Komentarų: 5)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: