Klaipėdos autobusuose budės policininkai 

Artėjant mokslo metams Klaipėdos viešajame transporte važinės policijos pareigūnai, vilkintys civiliais drabužiais. Be to, visuose autobusuose bus įrengti pavojaus mygtukai. Tokiomis priemonėmis tikimasi užtikrinti keleivių ir transporto priemonių saugumą, ketvirtadienį rašo dienraštis "Lietuvos žinios".
Pasak viešosios įstaigos "Klaipėdos keleivinis transportas" (KKT) direktoriaus Gintaro Neniškio, prasidėjus mokslo metams Klaipėdos miesto viešajame transporte keleivių padaugėja maždaug trečdaliu. Po atostogų grįžta moksleiviai, į uostamiestį atvažiuoja aukštųjų ir aukštesniųjų mokyklų studentai. Paskutinės vasaros dienos ir rugsėjo pradžia būna itin nerami vežėjams - miesto autobusais jaunimas masiškai vyksta prie jūros, o jų energijos perteklius, kaip byloja kriminalinių įvykių suvestinės, dažnai išliejamas autobusų salonuose. Panašus nederamo elgesio paūmėjimas pastebimas ir pavasarį, ėmus šiltėti orams.

"Vežėjų nusiskundimai dėl sulaužytų sėdynių ar apibraižytų salono langų - dar tik pusė bėdos, blogiau, kai jaunimas ima demonstruoti savo jėgą keleiviams ar net vairuotojams", - savo patirtimi dalijosi G.Neniškis. Vien Klaipėdos autobusų parkas dėl suniokotų sėdynių užvalkalų kasmet papildomai priverstas išleisti 30 tūkst. litų.

Pasak Klaipėdos vyriausiojo policijos komisariato Viešosios tvarkos tarnybos viršininko Andriaus Leliūgos, praėjusiais metais policija gavo 20 iškvietimų dėl viešosios tvarkos pažeidimų autobusuose: "Tai jau buvo rimti įvykiai, po kurių pradėti ir ikiteisminiai tyrimai. Tačiau dėl smulkesnių pažeidimų - girtavimo, kabinėjimosi prie žmonių, triukšmavimo retas kuris keleivis ar vairuotojas kviečia policiją."

Vienos keleivių vežimo paslaugas mieste teikiančios bendrovės Klaipėdos autobusų parkas generalinė direktorė Jelizaveta Daugininkienė įsitikinusi, kad vairuotojai viešosios tvarkos autobuse negali palaikyti. "Įsivaizduokite, koks intensyvus yra eismas mieste. Vairuotojas turi įtemptai stebėti situaciją gatvėje, o kas darosi salone - niekaip nesukontroliuosi, juo labiau piko valandomis, kai į autobusą sulipa iki 200 keleivių", - sakė vežėjų bendrovės vadovė J.Daugininkienė.

Ji prisiminė atvejį, kai vienas vairuotojas, pamatęs autobuse paauglių skriaudžiamą berniuką, stojo jo ginti, tačiau pats nukentėjo ir atsidūrė reanimacijoje. O prieš kelias savaites chuliganai miesto autobusą tiesiog apšaudė šratiniu pistoletu. Laimei, žmonės nenukentėjo, tačiau bendrovei padaryta nemenka žala - iškulti keli autobuso stiklai.

Taip pat nuspręsta visuose autobusuose, tiek priklausančiuose Klaipėdos autobusų parkui, tiek privačioms bendrovėms, įrengti specialius pavojaus mygtukus. Vairuotojui paspaudus tokį mygtuką, saugos tarnybos arba policijos ekipažai iškart fiksuos autobuso buvimo vietą ir galės be jokių skambučių telefonu atvykti į įvykio vietą bei sulaikyti tvarkos pažeidėjus. Pirmieji autobusai, turintys tokią kompiuterinę įrangą, jau važinėja Klaipėdos gatvėmis. Tikimasi, kad iki šių metų pabaigos tokios elektroninės sistemos veiks visuose miesto autobusuose.

www.anglija.lt

BNS naujienas ar jų dalį publikuoti ir/ar kitaip naudoti žiniasklaidos priemonėse bei informacinės visuomenės informavimo priemonėse be raštiško UAB "BNS" sutikimo draudžiama.

Artėjant mokslo metams Klaipėdos viešajame transporte važinės policijos pareigūnai, vilkintys civiliais drabužiais. Be to, visuose autobusuose bus įrengti pavojaus mygtukai. Tokiomis priemonėmis tikimasi užtikrinti keleivių ir transporto priemonių saugumą, ketvirtadienį rašo dienraštis "Lietuvos žinios".
Pasak viešosios įstaigos "Klaipėdos keleivinis transportas" (KKT) direktoriaus Gintaro Neniškio, prasidėjus mokslo metams Klaipėdos miesto viešajame transporte keleivių padaugėja maždaug trečdaliu. Po atostogų grįžta moksleiviai, į uostamiestį atvažiuoja aukštųjų ir aukštesniųjų mokyklų studentai. Paskutinės vasaros dienos ir rugsėjo pradžia būna itin nerami vežėjams - miesto autobusais jaunimas masiškai vyksta prie jūros, o jų energijos perteklius, kaip byloja kriminalinių įvykių suvestinės, dažnai išliejamas autobusų salonuose. Panašus nederamo elgesio paūmėjimas pastebimas ir pavasarį, ėmus šiltėti orams.

"Vežėjų nusiskundimai dėl sulaužytų sėdynių ar apibraižytų salono langų - dar tik pusė bėdos, blogiau, kai jaunimas ima demonstruoti savo jėgą keleiviams ar net vairuotojams", - savo patirtimi dalijosi G.Neniškis. Vien Klaipėdos autobusų parkas dėl suniokotų sėdynių užvalkalų kasmet papildomai priverstas išleisti 30 tūkst. litų.

Pasak Klaipėdos vyriausiojo policijos komisariato Viešosios tvarkos tarnybos viršininko Andriaus Leliūgos, praėjusiais metais policija gavo 20 iškvietimų dėl viešosios tvarkos pažeidimų autobusuose: "Tai jau buvo rimti įvykiai, po kurių pradėti ir ikiteisminiai tyrimai. Tačiau dėl smulkesnių pažeidimų - girtavimo, kabinėjimosi prie žmonių, triukšmavimo retas kuris keleivis ar vairuotojas kviečia policiją."

Vienos keleivių vežimo paslaugas mieste teikiančios bendrovės Klaipėdos autobusų parkas generalinė direktorė Jelizaveta Daugininkienė įsitikinusi, kad vairuotojai viešosios tvarkos autobuse negali palaikyti. "Įsivaizduokite, koks intensyvus yra eismas mieste. Vairuotojas turi įtemptai stebėti situaciją gatvėje, o kas darosi salone - niekaip nesukontroliuosi, juo labiau piko valandomis, kai į autobusą sulipa iki 200 keleivių", - sakė vežėjų bendrovės vadovė J.Daugininkienė.

Ji prisiminė atvejį, kai vienas vairuotojas, pamatęs autobuse paauglių skriaudžiamą berniuką, stojo jo ginti, tačiau pats nukentėjo ir atsidūrė reanimacijoje. O prieš kelias savaites chuliganai miesto autobusą tiesiog apšaudė šratiniu pistoletu. Laimei, žmonės nenukentėjo, tačiau bendrovei padaryta nemenka žala - iškulti keli autobuso stiklai.

Taip pat nuspręsta visuose autobusuose, tiek priklausančiuose Klaipėdos autobusų parkui, tiek privačioms bendrovėms, įrengti specialius pavojaus mygtukus. Vairuotojui paspaudus tokį mygtuką, saugos tarnybos arba policijos ekipažai iškart fiksuos autobuso buvimo vietą ir galės be jokių skambučių telefonu atvykti į įvykio vietą bei sulaikyti tvarkos pažeidėjus. Pirmieji autobusai, turintys tokią kompiuterinę įrangą, jau važinėja Klaipėdos gatvėmis. Tikimasi, kad iki šių metų pabaigos tokios elektroninės sistemos veiks visuose miesto autobusuose.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: