Kodėl lietuviai į darbą toliau nuo namų važiuoti nenori? 

Personalo atrankos specialistai pastebi, kad lietuviai yra itin sėslūs žmonės. Jei Vakaruose įprasta į darbą važiuoti 50 ar net daugiau kilometrų, Lietuvos gyventojai dažniau renkasi prasčiau apmokamą darbą ar net sėdėjimą namuose, nei naudojasi galimybe darbo ieškoti kituose miestuose.

Dažna Lietuvos įmonė savo darbuotojams kompensuoja transporto išlaidas, o įmonės automobilis tapo papildomu būdu didinti darbuotojų lojalumą. Dažnai automobilis siūlomas ne tik įmonės vadovui ar daug keliaujantiems vadybininkams, bet ir paklausiems specialistams, kuriuos lengvai gali pervilioti konkurentai.

Važinėti nelinkę

Nors Lietuvos didmiesčiuose nedarbo problema nėra tokia aštri, provincijoje stebima įdomi situacija.

Anglija.lt

Personalo atrankos specialistai pastebi, kad lietuviai yra itin sėslūs žmonės. Jei Vakaruose įprasta į darbą važiuoti 50 ar net daugiau kilometrų, Lietuvos gyventojai dažniau renkasi prasčiau apmokamą darbą ar net sėdėjimą namuose, nei naudojasi galimybe darbo ieškoti kituose miestuose.

Dažna Lietuvos įmonė savo darbuotojams kompensuoja transporto išlaidas, o įmonės automobilis tapo papildomu būdu didinti darbuotojų lojalumą. Dažnai automobilis siūlomas ne tik įmonės vadovui ar daug keliaujantiems vadybininkams, bet ir paklausiems specialistams, kuriuos lengvai gali pervilioti konkurentai.

Važinėti nelinkę

Nors Lietuvos didmiesčiuose nedarbo problema nėra tokia aštri, provincijoje stebima įdomi situacija.

 (Komentarų: 6)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai:

Kiti kategorijos straipsniai:

Kiti kategorijos straipsniai: