Verslas Anglijoje. Kodėl brendingas reikalingas ir mažam, ir dideliam. Knyga “Branding your business” 

Bloge apie verslą Anglijoje Cepelinas.co.uk, kurį veda vienas iš Anglija.lt bendrasavininkų Remigijus Kostrovickas, pristatoma įr pradedančiam, ir patyrusiam verslininkui aktuali knyga apie brendingą.

Paskutinį savo straipsnio apie verslo pradžią Anglijoje skyrių skyriau brendingui. Ten pasistengiau surašyti svarbiausius dalykus apie šią gyvybiškai svarbią verslo dalį. Aišku, į tokį trumpą straipsnį pavyko surašyti tik pagrindines idėjas. Jei nori (o tu tikrai nori, jei planuoji vystyti rimtą verslą) išsamiau susipažinti su esminiais brendingo principais ar tiesiog juos prisiminti, rekomenduoju Jameso Hammondo knygą “Branding your business“.

Pagrindinė J.Hammondo idėja – šiais laikais, kai vartotojai gali rinktis iš daugelio vienodos kokybės prekių ar paslaugų, brendingas, naudodamas žmonių pojūčius ir emocijas, padeda išsiskirti bei padaryti taip, kad pirkėjas tave įsimintų ir kitą kartą vėl rinktųsi tave, o ne tavo konkurentą. Ši taisyklė galioja ne tik verslui, bet ir pelno nesiekiančioms organizacijoms ar net privatiems asmenims. Be abejo, reikia pačiam nuspręsti, su kokiomis emocijomis žmonėms turi sietis tavo brendas ir vystyti jį ta linkme.

Knygoje aiškiai aprašoma, kaip reikia kurti savo brendą. Be abejo, visų pirma reikia suvokti, kaip veikia žmogaus smegenys, kaip jos priima, apdoroja ir įsimena informacija. Juk būtent žmonių smegenyse “gyvens” tavo brendas ir su juo susijusios emocijos.

Toliau autorius apžvelgia visus žmogaus pojūčius, nes būtent per juos formuojamas brendas, jo savybės. J.Hammondas aprašo, kaip efektyviai išnaudoti vaizdą, garsą, kvapą, skonį ir net lietimą – visa tai gali prisidėti prie tavo brendo įsiminimo.

Be žmogaus pojūčių, brendingui taip pat labai svarbūs viešieji ryšiai – informacija kurią tu gali suteikti žiniasklaidai ar klientams. Tai gali būti ir pranešimai spaudai, ir tavo verslo istorija, ir įvairiausi patarimai.

Išsiaiškinę įvairiausias galimybes, susijusias su žmonių pojūčiais ir viešaisiais ryšiais, galime judėti tolyn – pasinaudodami J.Hammondo patarimais susikurti savo brendingo strategiją ir ją įgyvendinti.

J.Hammondas parašė tikrai greitai perskaitomą ir lengvai suprantamą knygą apie brendingą. Nors apie daugelį brendingo aspektų buvau skaitęs ne vieną leidinį ar straipsnį, bet ši knyga patiko tuo, jog viskas yra aiškiai išdėstyta nuo pradžių iki galo.

Remigijus

Bloge apie verslą Anglijoje Cepelinas.co.uk, kurį veda vienas iš Anglija.lt bendrasavininkų Remigijus Kostrovickas, pristatoma įr pradedančiam, ir patyrusiam verslininkui aktuali knyga apie brendingą.

Paskutinį savo straipsnio apie verslo pradžią Anglijoje skyrių skyriau brendingui. Ten pasistengiau surašyti svarbiausius dalykus apie šią gyvybiškai svarbią verslo dalį. Aišku, į tokį trumpą straipsnį pavyko surašyti tik pagrindines idėjas. Jei nori (o tu tikrai nori, jei planuoji vystyti rimtą verslą) išsamiau susipažinti su esminiais brendingo principais ar tiesiog juos prisiminti, rekomenduoju Jameso Hammondo knygą “Branding your business“.

Pagrindinė J.Hammondo idėja – šiais laikais, kai vartotojai gali rinktis iš daugelio vienodos kokybės prekių ar paslaugų, brendingas, naudodamas žmonių pojūčius ir emocijas, padeda išsiskirti bei padaryti taip, kad pirkėjas tave įsimintų ir kitą kartą vėl rinktųsi tave, o ne tavo konkurentą. Ši taisyklė galioja ne tik verslui, bet ir pelno nesiekiančioms organizacijoms ar net privatiems asmenims. Be abejo, reikia pačiam nuspręsti, su kokiomis emocijomis žmonėms turi sietis tavo brendas ir vystyti jį ta linkme.

Knygoje aiškiai aprašoma, kaip reikia kurti savo brendą. Be abejo, visų pirma reikia suvokti, kaip veikia žmogaus smegenys, kaip jos priima, apdoroja ir įsimena informacija. Juk būtent žmonių smegenyse “gyvens” tavo brendas ir su juo susijusios emocijos.

Toliau autorius apžvelgia visus žmogaus pojūčius, nes būtent per juos formuojamas brendas, jo savybės. J.Hammondas aprašo, kaip efektyviai išnaudoti vaizdą, garsą, kvapą, skonį ir net lietimą – visa tai gali prisidėti prie tavo brendo įsiminimo.

Be žmogaus pojūčių, brendingui taip pat labai svarbūs viešieji ryšiai – informacija kurią tu gali suteikti žiniasklaidai ar klientams. Tai gali būti ir pranešimai spaudai, ir tavo verslo istorija, ir įvairiausi patarimai.

Išsiaiškinę įvairiausias galimybes, susijusias su žmonių pojūčiais ir viešaisiais ryšiais, galime judėti tolyn – pasinaudodami J.Hammondo patarimais susikurti savo brendingo strategiją ir ją įgyvendinti.

J.Hammondas parašė tikrai greitai perskaitomą ir lengvai suprantamą knygą apie brendingą. Nors apie daugelį brendingo aspektų buvau skaitęs ne vieną leidinį ar straipsnį, bet ši knyga patiko tuo, jog viskas yra aiškiai išdėstyta nuo pradžių iki galo.

Remigijus

 (Komentarų: 1)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: