Lenkų vienuolis su Bažnyčios palaiminimu moko dieviško sekso - Anglija.lt
 

Lenkų vienuolis su Bažnyčios palaiminimu moko dieviško sekso  

Katalikiškos "kama sutros" dvasininku pamintas lenkų vienuolis Ksawery Knotzas sako, kad patarinėdamas susituokusioms poroms, kaip mėgautis dievišku seksu, tiesiog dirba Dievo darbą.

"Tikrai skatinu susituokusias poras melsti gero ir laimingo lytinio gyvenimo - joms tai yra būdas priartėti prie Dievo", - sakė šis 43 metų vienuolis.

"Iš pradžių žmonės būna truputį šokiruoti, bet tuo pačiu metu - ir maloniai nustebinti", - sako Ks.Knotzas, kuris, kaip ir visi katalikų dvasininkai, yra davęs celibato įžadus.

Nebyliai pritariant Bažnyčios hierarchams ir palaikant gydytojams pasauliečiams, pastoracinės teologijos daktaras Ks.Knotzas Lenkijoje nuo 2000 metų surengė rekolekcijas daugiau kaip 3 tūkst. tikinčiųjų porų.

Poros jose taip trokšta dalyvauti, kad jo savaitgalių ir šešių dienų trukmės seminarai užsakyti jau ir visiems kitiems metams.

"Jei tikite Dievą, tikite ir tuo, kad Dievas dalyvauja gyvenime, meilėje, santuokoje, lytiniame gyvenime ... Atrodo natūralu kalbėti apie seksą, kad būtų pašalinti tabu ir nuodėmingumo etiketė", - sako šis vienuolis, gyvenantis Šv. Pranciškaus mažesniųjų brolių kapucinų vienuolyne Staliova Volioje Lenkijos pietuose.

Jis pripažįsta, kad populiarusis Katalikų Bažnyčios mokymas apie lytinį gyvenimą buvo silpnas, jeigu ne visiškai atgrasinamas.

"Jis buvo laikomas tabu arba nuodėmingu (dalyku)", - sako Ks. Knotzas, tačiau pažymi, kad apie sekso teikiamus džiaugsmus moko pagal Bažnyčios mokymą, tik susituokusias vyro ir moters poras.

Ir jo knygoje "Vedybų veiskmas" (Akt malzenski), ir 2004 metais atidarytoje interneto svetainėje "Proga susitikti" (http://www.szansaspotkania.net/), kuri turi lenkišką ir anglišką versijas, vaizdžiai dėstomos intymiausios meilės akto detalės.

Vienoje ištraukoje, pavadintoje "orgazmo teologija", Ks.Kn otzas lytinio susijaudinimo kulminaciją prilygina susitikimui su Dievu danguje.

"Lytiniu aktu reiškiama susituokusios poros meilė priartina žmogaus kūną prie dangaus. Lytinės sueities džiaugsmo ekstazę galima palyginti su amžinojo gyvenimo džiaugsmu", - tvirtina jis, suteikdamas neįprastą prasmę religinei amžinojo išganymo sąvokai.

"Štai kodėl santuokinis aktas sudaro sąlygas sutuoktiniams pradėti suprasti susitikimo su Dievu saldybę", - daro išvadą Ks.Knotzas, bet tuoj pat perspėja, kad "dėmesio sutelkimas fiziologiniam lytinės sueities aspektui redukuoja svarbiausius jos elementus".

Ks.Knotzas taip pat tvirtina, kad geriausias būdas pasiekti dangišką orgazmą yra "geras, atviras sutuoktinių bendravimas".

Ir jis nepamiršta moterų katalikiškoje ir konservatyvioje Lenkijoje, kur pernai įsteigta Moterų partija sako, kad tikroji šalies politinė problema yra ne korupcija ar komunizmo palikimas, o ... vyriškasis šovinizmas.

Ks.Knotzas ragina vyrus skirti laiko savo žmonoms "visiškai patenkinti".

"Kai moteris susijaudinusi, Ji lygiai taip pat kaip ir vyras nori patirti absoliutų malonumą, - rašoma vienuolio interneto svetainėje. - Seksualinio nepasitenkinimo jausmas jau susijaudinusiai moteriai yra didelė fizinė ir psichologinė kančia".

Nors jo komentaruose nestinga pikantiškų detalių, kritikai sako, jog celibato besilaikančiam vyrui trūksta praktinės patirties, kad būtų galima patikimai kalbėti apie seksą.

"Vertinu tai taip: nebūtina sirgti širdies liga, kad būtum kardiologas, ir nebūtina būti alkoholiku, kad dirbtum gydytoju", - kuo ramiausiai atremia vienuolis.

Jis aiškina, kad pirmiausia jį įkvėpė jo šeimoje tvyrojusi atvirumo atmosfera ir ankstyvasis lenkų tautybės popiežiaus Jono Pauliaus II mokymas, išdėstytas knygoje "Meilė ir atsakomybė", kuri pirmą kartą buvo išleista 1960 metais.

"Šventojo Tėvo "kūno teologijoje" ir kituose filosofiniuose ir teologiniuose darbuose nuodugniai nagrinėjamas santuokinių lytinių santykių dieviškumas, aš tik darau šias sudėtingas idėjas labiau prieinamas vidutiniams katalikams", - sako jis.

Kasia ir Janas Paluszewskiai (Kasia ir Janas Paluševskiai), kurie yra susituokę jau 18 metų ir augina tris, 16, 13 ir trejų metų amžiaus, vaikus, sako, kad Ks.Knotzo mokymas "pakylėjo ir nušvietė" jų lytinį gyvenimą ir dvasingumą.

"Tie seminarai su tėvu Knotzu tikrai padėjo mums įveikti savo stabdžius ir kaltę dėl sekso, - sakė 46 metų Janas, informacinių technologijų specialistas iš Lenkijos šiaurės vakaruose esančio Kujavijos Pamario vaivadijos. - Jis tikrai išklauso porų, štai kodėl manau, kad jis mus taip gerai supranta".

Psichoterapeutas Marekas Ruzdziewiczius (Marekas Ruzdzevičius) sako, kad įprastinė sekso terapija nenagrinėja dvasinio lytinių santykių aspekto ir į jį iš tikrųjų neatsižvelgia.

"Iki susitikimo su tėvu Ksawery niekada apie jį negirdėjau, - sakė jis. - Tai nauja prieiga, kuri, kaip rodo mano patirtis, padeda poroms pasiekti didesnį intymumą, tad kodėl ir ne?"

Katalikiškos "kama sutros" dvasininku pamintas lenkų vienuolis Ksawery Knotzas sako, kad patarinėdamas susituokusioms poroms, kaip mėgautis dievišku seksu, tiesiog dirba Dievo darbą.

"Tikrai skatinu susituokusias poras melsti gero ir laimingo lytinio gyvenimo - joms tai yra būdas priartėti prie Dievo", - sakė šis 43 metų vienuolis.

"Iš pradžių žmonės būna truputį šokiruoti, bet tuo pačiu metu - ir maloniai nustebinti", - sako Ks.Knotzas, kuris, kaip ir visi katalikų dvasininkai, yra davęs celibato įžadus.

Nebyliai pritariant Bažnyčios hierarchams ir palaikant gydytojams pasauliečiams, pastoracinės teologijos daktaras Ks.Knotzas Lenkijoje nuo 2000 metų surengė rekolekcijas daugiau kaip 3 tūkst. tikinčiųjų porų.

Poros jose taip trokšta dalyvauti, kad jo savaitgalių ir šešių dienų trukmės seminarai užsakyti jau ir visiems kitiems metams.

"Jei tikite Dievą, tikite ir tuo, kad Dievas dalyvauja gyvenime, meilėje, santuokoje, lytiniame gyvenime ... Atrodo natūralu kalbėti apie seksą, kad būtų pašalinti tabu ir nuodėmingumo etiketė", - sako šis vienuolis, gyvenantis Šv. Pranciškaus mažesniųjų brolių kapucinų vienuolyne Staliova Volioje Lenkijos pietuose.

Jis pripažįsta, kad populiarusis Katalikų Bažnyčios mokymas apie lytinį gyvenimą buvo silpnas, jeigu ne visiškai atgrasinamas.

"Jis buvo laikomas tabu arba nuodėmingu (dalyku)", - sako Ks. Knotzas, tačiau pažymi, kad apie sekso teikiamus džiaugsmus moko pagal Bažnyčios mokymą, tik susituokusias vyro ir moters poras.

Ir jo knygoje "Vedybų veiskmas" (Akt malzenski), ir 2004 metais atidarytoje interneto svetainėje "Proga susitikti" (http://www.szansaspotkania.net/), kuri turi lenkišką ir anglišką versijas, vaizdžiai dėstomos intymiausios meilės akto detalės.

Vienoje ištraukoje, pavadintoje "orgazmo teologija", Ks.Kn otzas lytinio susijaudinimo kulminaciją prilygina susitikimui su Dievu danguje.

"Lytiniu aktu reiškiama susituokusios poros meilė priartina žmogaus kūną prie dangaus. Lytinės sueities džiaugsmo ekstazę galima palyginti su amžinojo gyvenimo džiaugsmu", - tvirtina jis, suteikdamas neįprastą prasmę religinei amžinojo išganymo sąvokai.

"Štai kodėl santuokinis aktas sudaro sąlygas sutuoktiniams pradėti suprasti susitikimo su Dievu saldybę", - daro išvadą Ks.Knotzas, bet tuoj pat perspėja, kad "dėmesio sutelkimas fiziologiniam lytinės sueities aspektui redukuoja svarbiausius jos elementus".

Ks.Knotzas taip pat tvirtina, kad geriausias būdas pasiekti dangišką orgazmą yra "geras, atviras sutuoktinių bendravimas".

Ir jis nepamiršta moterų katalikiškoje ir konservatyvioje Lenkijoje, kur pernai įsteigta Moterų partija sako, kad tikroji šalies politinė problema yra ne korupcija ar komunizmo palikimas, o ... vyriškasis šovinizmas.

Ks.Knotzas ragina vyrus skirti laiko savo žmonoms "visiškai patenkinti".

"Kai moteris susijaudinusi, Ji lygiai taip pat kaip ir vyras nori patirti absoliutų malonumą, - rašoma vienuolio interneto svetainėje. - Seksualinio nepasitenkinimo jausmas jau susijaudinusiai moteriai yra didelė fizinė ir psichologinė kančia".

Nors jo komentaruose nestinga pikantiškų detalių, kritikai sako, jog celibato besilaikančiam vyrui trūksta praktinės patirties, kad būtų galima patikimai kalbėti apie seksą.

"Vertinu tai taip: nebūtina sirgti širdies liga, kad būtum kardiologas, ir nebūtina būti alkoholiku, kad dirbtum gydytoju", - kuo ramiausiai atremia vienuolis.

Jis aiškina, kad pirmiausia jį įkvėpė jo šeimoje tvyrojusi atvirumo atmosfera ir ankstyvasis lenkų tautybės popiežiaus Jono Pauliaus II mokymas, išdėstytas knygoje "Meilė ir atsakomybė", kuri pirmą kartą buvo išleista 1960 metais.

"Šventojo Tėvo "kūno teologijoje" ir kituose filosofiniuose ir teologiniuose darbuose nuodugniai nagrinėjamas santuokinių lytinių santykių dieviškumas, aš tik darau šias sudėtingas idėjas labiau prieinamas vidutiniams katalikams", - sako jis.

Kasia ir Janas Paluszewskiai (Kasia ir Janas Paluševskiai), kurie yra susituokę jau 18 metų ir augina tris, 16, 13 ir trejų metų amžiaus, vaikus, sako, kad Ks.Knotzo mokymas "pakylėjo ir nušvietė" jų lytinį gyvenimą ir dvasingumą.

"Tie seminarai su tėvu Knotzu tikrai padėjo mums įveikti savo stabdžius ir kaltę dėl sekso, - sakė 46 metų Janas, informacinių technologijų specialistas iš Lenkijos šiaurės vakaruose esančio Kujavijos Pamario vaivadijos. - Jis tikrai išklauso porų, štai kodėl manau, kad jis mus taip gerai supranta".

Psichoterapeutas Marekas Ruzdziewiczius (Marekas Ruzdzevičius) sako, kad įprastinė sekso terapija nenagrinėja dvasinio lytinių santykių aspekto ir į jį iš tikrųjų neatsižvelgia.

"Iki susitikimo su tėvu Ksawery niekada apie jį negirdėjau, - sakė jis. - Tai nauja prieiga, kuri, kaip rodo mano patirtis, padeda poroms pasiekti didesnį intymumą, tad kodėl ir ne?"

 (Komentarų: 1)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: