Lietuva reklamuojama populiariame Jungtinės Karalystės kelionių žurnale 

Lietuvos, kaip pasirinktinos kelionių krypties, reklaminė kampanija pirmą kartą vykdoma Didžiosios Britanijos spaudoje. Populiariame kelionių žurnale Sunday Times Travel magazine Lietuvos turizmo reklama spausdinama tris mėnesius iš eilės. Reklamoje Lietuva pristatoma kaip nauja kryptis 2008 metams (angl. Lithuania – your new destination for 2008), trijuose skirtinguose maketuose akcentuojamas pajūris (pirmame); Vilnius – Europos Kultūros Sostinė 2009 (antrame) bei Vilnius ir pajūris (trečiame) kartu. Kampanijos tikslas paskatinti britus apsilankyti Lietuvoje bei populiarinti Lietuvą kaip turizmui patrauklią šalį.

„Pirmąją šioje šalyje Lietuvos reklaminę kampaniją spaudoje orientavome į tikslinę auditoriją – pasiturinčius žmones, kurie ieško naujų idėjų kelionėms“, – sako TIC Londone direktorė Indrė Trakimaitė.

Anglija.lt
Nerija.lt nuotrauka

www.anglija.lt

Anglija.lt naujienas ar jų dalį publikuoti ir/ar kitaip naudoti be raštiško "Anglija.lt Ltd." sutikimo draudžiama.

Lietuvos, kaip pasirinktinos kelionių krypties, reklaminė kampanija pirmą kartą vykdoma Didžiosios Britanijos spaudoje. Populiariame kelionių žurnale Sunday Times Travel magazine Lietuvos turizmo reklama spausdinama tris mėnesius iš eilės. Reklamoje Lietuva pristatoma kaip nauja kryptis 2008 metams (angl. Lithuania – your new destination for 2008), trijuose skirtinguose maketuose akcentuojamas pajūris (pirmame); Vilnius – Europos Kultūros Sostinė 2009 (antrame) bei Vilnius ir pajūris (trečiame) kartu. Kampanijos tikslas paskatinti britus apsilankyti Lietuvoje bei populiarinti Lietuvą kaip turizmui patrauklią šalį.

„Pirmąją šioje šalyje Lietuvos reklaminę kampaniją spaudoje orientavome į tikslinę auditoriją – pasiturinčius žmones, kurie ieško naujų idėjų kelionėms“, – sako TIC Londone direktorė Indrė Trakimaitė.

Anglija.lt
Nerija.lt nuotrauka

 (Komentarų: 4)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: