Lietuviai prieš Kalėdas nusiteikę vartoti – labiau nei likusi Europa - Anglija.lt
 

Lietuviai prieš Kalėdas nusiteikę vartoti – labiau nei likusi Europa 

Prekybininkai prognozuoja, kad šiemetės Kalėdos bus dosnesnės ir su kokybiškesniais patiekalais, bet dažna šeima juos ruoš pati. Gerėjančias nuotaikas fiksuoja ir tiriantieji pirkėjų elgesį, teigiantys, kad žmonės kiekvieną ketvirtį į ateitį žvelgia vis šviesiau. Palyginti su kitais Europoje lietuviai atrodo ypač optimistiški.

„Labai ryškiai matosi, kad vartotojai nori laiką praleisti su šeima. Pagal pirkinių krepšelį matome, kad perka produktus, kurie yra skirti gamybai, nes jie ilgesnio galiojimo laiko. Iš to sprendžiame, kad jie namuose ruoš vaišių stalą“, – sako „Maxima LT“ generalinis direktorius Žydrūnas Valkeris.

Nors kai kurie prekybos centrai kalėdinę prekybą pradėjo paskutinę lapkričio savaitę ir jau skaičiuoja, kad ji trečdaliu aktyvesnė nei ankstesniais metais, apklausos rodo, jog dažnas dovanas žada pirkti paskutinėmis savaitėmis ir dažniausiai prekybos centre, išleisdamas iki 100 litų.

Šiemet vartotojų nuotaikos kiekvieną ketvirtį vis geresnės, jie nusiteikę išleisti daugiau. Pasak tyrėjų, lūkesčių gerėjimą lemia patirtis per krizę ir mažėjantis nedarbas.

„Pasitikėjimo indeksas krenta. (...) Mes išsiskiriame tuo, kad esame virš Europos ir nuolatos tokia tendencija kylanti į viršų“, – sako Inga Ilkytė, „Nielsen“ komercijos direktorė Baltijos šalims.

Aiškinantis populiariausias prekes prieš Kalėdas, išskyrus tas, kurios perkamos kūčių stalui ar dovanoms, dažniausiai minėta baltoji mišrainė, ypač perkami mandarinai, bengališkos ugnelės ir muilo burbulai.

Prekybininkai prognozuoja, kad šiemetės Kalėdos bus dosnesnės ir su kokybiškesniais patiekalais, bet dažna šeima juos ruoš pati. Gerėjančias nuotaikas fiksuoja ir tiriantieji pirkėjų elgesį, teigiantys, kad žmonės kiekvieną ketvirtį į ateitį žvelgia vis šviesiau. Palyginti su kitais Europoje lietuviai atrodo ypač optimistiški.

„Labai ryškiai matosi, kad vartotojai nori laiką praleisti su šeima. Pagal pirkinių krepšelį matome, kad perka produktus, kurie yra skirti gamybai, nes jie ilgesnio galiojimo laiko. Iš to sprendžiame, kad jie namuose ruoš vaišių stalą“, – sako „Maxima LT“ generalinis direktorius Žydrūnas Valkeris.

Nors kai kurie prekybos centrai kalėdinę prekybą pradėjo paskutinę lapkričio savaitę ir jau skaičiuoja, kad ji trečdaliu aktyvesnė nei ankstesniais metais, apklausos rodo, jog dažnas dovanas žada pirkti paskutinėmis savaitėmis ir dažniausiai prekybos centre, išleisdamas iki 100 litų.

Šiemet vartotojų nuotaikos kiekvieną ketvirtį vis geresnės, jie nusiteikę išleisti daugiau. Pasak tyrėjų, lūkesčių gerėjimą lemia patirtis per krizę ir mažėjantis nedarbas.

„Pasitikėjimo indeksas krenta. (...) Mes išsiskiriame tuo, kad esame virš Europos ir nuolatos tokia tendencija kylanti į viršų“, – sako Inga Ilkytė, „Nielsen“ komercijos direktorė Baltijos šalims.

Aiškinantis populiariausias prekes prieš Kalėdas, išskyrus tas, kurios perkamos kūčių stalui ar dovanoms, dažniausiai minėta baltoji mišrainė, ypač perkami mandarinai, bengališkos ugnelės ir muilo burbulai.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: