Lietuviai už maisto produktus prekybininkams palieka iki 50 proc. galutinės kainos  

Pernai, sparčiai brangstant maisto produktams, dėl prekybininkų antkainių buvo kilęs nemenkas ažiotažas. Tuomet Konkurencijos taryba ėmėsi tirti, ar maistas prekybos centruose brangsta dėl objektyvių veiksnių, ar dėl nepagrįsto verslininkų godumo. Pasirodė, kad priežastis vis dėlto yra godumas, rašo „Vakarų ekspresas“.

Šalies vadovė Dalia Grybauskaitė tokį prekybininkų elgesį pavadino „įžūliu vartotojų išnaudojimu“ ir grasino rimtai svarstyti galimybę antkainius reguliuoti įstatymu.

Iš viso to ažiotažo naudos tik tiek, kad dabar Lietuvoje esančios maisto produktų kainos skelbiamos svetainėje www.produktukainos.lt Čia kiekvienas gali pamatyti, kaip iš vartotojų gautus pinigus pasidalija prekybininkai, gamybininkai ir valstybė.

Iš pateiktų skaičių matyti, kad prekybininkai savęs neskriaudžia. Lietuvos pirkėjai, pirkdami būtiniausius maisto produktus, didiesiems prekybos tinklams palieka nuo 7 iki 50 proc. galutinės kainos.

Parengta pagal ELTA informaciją

Anglija.lt

Anglija.lt naujienas ar jų dalį publikuoti ir/ar kitaip naudoti be raštiško "Anglija.lt Ltd." sutikimo draudžiama.

Pernai, sparčiai brangstant maisto produktams, dėl prekybininkų antkainių buvo kilęs nemenkas ažiotažas. Tuomet Konkurencijos taryba ėmėsi tirti, ar maistas prekybos centruose brangsta dėl objektyvių veiksnių, ar dėl nepagrįsto verslininkų godumo. Pasirodė, kad priežastis vis dėlto yra godumas, rašo „Vakarų ekspresas“.

Šalies vadovė Dalia Grybauskaitė tokį prekybininkų elgesį pavadino „įžūliu vartotojų išnaudojimu“ ir grasino rimtai svarstyti galimybę antkainius reguliuoti įstatymu.

Iš viso to ažiotažo naudos tik tiek, kad dabar Lietuvoje esančios maisto produktų kainos skelbiamos svetainėje www.produktukainos.lt Čia kiekvienas gali pamatyti, kaip iš vartotojų gautus pinigus pasidalija prekybininkai, gamybininkai ir valstybė.

Iš pateiktų skaičių matyti, kad prekybininkai savęs neskriaudžia. Lietuvos pirkėjai, pirkdami būtiniausius maisto produktus, didiesiems prekybos tinklams palieka nuo 7 iki 50 proc. galutinės kainos.

Parengta pagal ELTA informaciją

 (Komentarų: 7)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: