Lietuvoje įsibėgėja tarptautinio projekto „Rail Baltica“ darbai - Anglija.lt
 

Lietuvoje įsibėgėja tarptautinio projekto „Rail Baltica“ darbai 

Po daugiau kaip 20 metų trukusių trasos derinimų, teisminių ginčų dėl konkursų ir rangovų paieškos, Lietuvoje įsibėgėja tarptautinio projekto „Rail Baltica“ darbai.

Antradienį bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“ pasirašys tris, daugiau kaip pusės milijardo litų vertės sutartis dėl europinės vėžės tiesimo darbų tarp Šeštokų , Marijampolės ir Kazlų Rūdos. Pagal jas „Panevėžio keliai“ per pusantrų metų turės iki europinių standartų pertvarkyti 24 km geležinkelio tarp Marijampolės ir Kazlų rūdos, „Kauno tiltų“ ir „Mintijos“ konsorciumas – 33 km atkarpą tarp Marijampolės ir Šeštokų.

Tas pats konsorciumas rekonstruos ir Marijampolės geležinkelio stotį. Kol kas europinė vėžė Lietuvoje yra tik tarp Šeštokų ir Mockavos. Šį pavasarį pradėta antrojo ruožo – nuo Mockavos iki Lenkijos sienos rekonstrukcija.

Šią savaitę žadama pasirašyti sutartį ir dėl europinės vėžės tiesimo darbų nuo Kazlų Rūdos iki Kauno. Sparčiausiai iš visų „Rail Baltica“ projekte dalyvaujančių šalių dirbanti Lietuva, europinę vėžę nuo Lenkijos sienos iki Kauno planuoja turėti jau po poros metų.

Po daugiau kaip 20 metų trukusių trasos derinimų, teisminių ginčų dėl konkursų ir rangovų paieškos, Lietuvoje įsibėgėja tarptautinio projekto „Rail Baltica“ darbai.

Antradienį bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“ pasirašys tris, daugiau kaip pusės milijardo litų vertės sutartis dėl europinės vėžės tiesimo darbų tarp Šeštokų , Marijampolės ir Kazlų Rūdos. Pagal jas „Panevėžio keliai“ per pusantrų metų turės iki europinių standartų pertvarkyti 24 km geležinkelio tarp Marijampolės ir Kazlų rūdos, „Kauno tiltų“ ir „Mintijos“ konsorciumas – 33 km atkarpą tarp Marijampolės ir Šeštokų.

Tas pats konsorciumas rekonstruos ir Marijampolės geležinkelio stotį. Kol kas europinė vėžė Lietuvoje yra tik tarp Šeštokų ir Mockavos. Šį pavasarį pradėta antrojo ruožo – nuo Mockavos iki Lenkijos sienos rekonstrukcija.

Šią savaitę žadama pasirašyti sutartį ir dėl europinės vėžės tiesimo darbų nuo Kazlų Rūdos iki Kauno. Sparčiausiai iš visų „Rail Baltica“ projekte dalyvaujančių šalių dirbanti Lietuva, europinę vėžę nuo Lenkijos sienos iki Kauno planuoja turėti jau po poros metų.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: