Lietuvoje siūloma uždrausti greitųjų kreditų reklamą 

Lietuvos bankų klientų asociacija ragina Lietuvą pasekti Estijos pavyzdžiu ir visiškai uždrausti reklamuoti greitųjų kredito bendrovių paslaugas. Tai, kad Lietuvoje išduodama vis daugiau greitųjų kreditų ir auga pradelstų klientų įsipareigojimų skaičius, yra žalinga visuomenei, skelbia LBKA.

„Raginame Seimo narius griežtai pažiūrėti į šią problemą ir kuo greičiau priimti Vartojimo kredito įstatymo pataisas, draudžiančias greitųjų kreditų bendrovių reklamą ir neleidžiančias šių bendrovių reklamai skverbtis į privačią žmogaus gyvenimo erdvę SMS žinutėmis, el. laiškais, telefonu ir kitais būdais“, – sako LBKA prezidentas Rūtenis Paukštė.

Seimo Biudžeto ir finansų komitetas Vartojimo kredito įstatymo pakeitimus svarstys šią savaitę. Pataisomis siūloma įpareigoti kreditus išduodančias bendroves atsakingiau vertinti klientų mokumą, taip pat įteisinti „dviejų dienų nusiraminimo“ laikotarpį, per kurį paimto kredito būtų galima atsisakyti. Visgi, R. Paukštės manymu, tokių pataisų negana, ir reklamos draudimas taip pat turi būti svarstomas.

„Kreditus teikiančios bendrovės gali sau leisti reklamuotis brangiausiu laiku, pavyzdžiui, per krepšinio čempionatą. Tam reikalingos didžiulės lėšos yra surenkamos iš pačių neturtingiausių visuomenės narių – tų, kurie nesuduria galo su galu. Greitųjų kreditų paklausa neišvengiamai priklauso nuo pasiūlos – sumažėjus informacijos apie lengvai prieinamus greituosius kreditus kiekiui, daugelis tų, kuriems kreditas nėra būtinas, jo neims“, – teigia R. Paukštė.  Skaityti toliau...

Anglija.lt

Anglija.lt naujienas ar jų dalį publikuoti ir/ar kitaip naudoti be raštiško "Anglija.lt Ltd." sutikimo draudžiama.

2015-09-29 / 14:07

Lietuvos bankų klientų asociacija ragina Lietuvą pasekti Estijos pavyzdžiu ir visiškai uždrausti reklamuoti greitųjų kredito bendrovių paslaugas. Tai, kad Lietuvoje išduodama vis daugiau greitųjų kreditų ir auga pradelstų klientų įsipareigojimų skaičius, yra žalinga visuomenei, skelbia LBKA.

„Raginame Seimo narius griežtai pažiūrėti į šią problemą ir kuo greičiau priimti Vartojimo kredito įstatymo pataisas, draudžiančias greitųjų kreditų bendrovių reklamą ir neleidžiančias šių bendrovių reklamai skverbtis į privačią žmogaus gyvenimo erdvę SMS žinutėmis, el. laiškais, telefonu ir kitais būdais“, – sako LBKA prezidentas Rūtenis Paukštė.

Seimo Biudžeto ir finansų komitetas Vartojimo kredito įstatymo pakeitimus svarstys šią savaitę. Pataisomis siūloma įpareigoti kreditus išduodančias bendroves atsakingiau vertinti klientų mokumą, taip pat įteisinti „dviejų dienų nusiraminimo“ laikotarpį, per kurį paimto kredito būtų galima atsisakyti. Visgi, R. Paukštės manymu, tokių pataisų negana, ir reklamos draudimas taip pat turi būti svarstomas.

„Kreditus teikiančios bendrovės gali sau leisti reklamuotis brangiausiu laiku, pavyzdžiui, per krepšinio čempionatą. Tam reikalingos didžiulės lėšos yra surenkamos iš pačių neturtingiausių visuomenės narių – tų, kurie nesuduria galo su galu. Greitųjų kreditų paklausa neišvengiamai priklauso nuo pasiūlos – sumažėjus informacijos apie lengvai prieinamus greituosius kreditus kiekiui, daugelis tų, kuriems kreditas nėra būtinas, jo neims“, – teigia R. Paukštė.  Skaityti toliau...

 (Komentarų: 1)