Lietuvoje užsienio darbininkų paklausa gerokai sumažėjo 

Dar neseniai darbo jėgos pristigę Lietuvos verslininkai rėmė valdininkus į kampą reikalaudami, kad šie leistų įdarbinti kuo daugiau užsieniečių. Tačiau dabar darbo gali pritrūkti ir patiems lietuviams.

Dėl lėtėjančios ekonomikos pirmiausia užsieniečių perteklių pajuto statybų bendrovės, tuo tarpu vežėjai darbuotojų iš užsienio kol kas atsisakyti neketina. „Kol kas priverstinai neatleidome nė vieno, tačiau baltarusių darbo leidimai baigiasi metų gale, tada mes juos ir atleisime“, - sakė Alytaus statybų bendrovės „Murena“, kurioje šiuo metu dirba 7 baltarusiai, vadybininkė Daina Gorovičienė.

Krovinių gabenimo bendrovė „Transekspedicija“ neketina mažinti užsieniečių skaičiaus. Šioje įmonėje iš 110 vairuotojų 57 yra baltarusiai. „Kol nebuvo baltarusių, mes turėjome tokią baltą dėmę - Rusiją. Lietuviai vairuotojai nenorėjo važiuoti į šią šalį“, - sakė „Transekspedicijos“ generalinis direktorius Vidmantas Pelėda.

Atleisti užsieniečių neketina ir Klaipėdos bendrovė „Baltlanta“, žvejojanti, gaminanti ir parduodanti šaldytą žuvies produkciją. Čia dirba 87 užsieniečiai, daugiausia iš Ukrainos, Rusijos, Baltarusijos.

Vakarų laivų gamykloje (VLG) darbuojasi apie pusšimtį laivų korpusų montuotojų, suvirintojų iš Kinijos. VLG generalinis direktorius Arnoldas Šileika teigė esąs patenkintas kinų darbu, bet tolesnės jų ateities neprognozavo.

www.anglija.lt

BNS naujienas ar jų dalį publikuoti ir/ar kitaip naudoti žiniasklaidos priemonėse bei informacinės visuomenės informavimo priemonėse be raštiško UAB "BNS" sutikimo draudžiama.

Dar neseniai darbo jėgos pristigę Lietuvos verslininkai rėmė valdininkus į kampą reikalaudami, kad šie leistų įdarbinti kuo daugiau užsieniečių. Tačiau dabar darbo gali pritrūkti ir patiems lietuviams.

Dėl lėtėjančios ekonomikos pirmiausia užsieniečių perteklių pajuto statybų bendrovės, tuo tarpu vežėjai darbuotojų iš užsienio kol kas atsisakyti neketina. „Kol kas priverstinai neatleidome nė vieno, tačiau baltarusių darbo leidimai baigiasi metų gale, tada mes juos ir atleisime“, - sakė Alytaus statybų bendrovės „Murena“, kurioje šiuo metu dirba 7 baltarusiai, vadybininkė Daina Gorovičienė.

Krovinių gabenimo bendrovė „Transekspedicija“ neketina mažinti užsieniečių skaičiaus. Šioje įmonėje iš 110 vairuotojų 57 yra baltarusiai. „Kol nebuvo baltarusių, mes turėjome tokią baltą dėmę - Rusiją. Lietuviai vairuotojai nenorėjo važiuoti į šią šalį“, - sakė „Transekspedicijos“ generalinis direktorius Vidmantas Pelėda.

Atleisti užsieniečių neketina ir Klaipėdos bendrovė „Baltlanta“, žvejojanti, gaminanti ir parduodanti šaldytą žuvies produkciją. Čia dirba 87 užsieniečiai, daugiausia iš Ukrainos, Rusijos, Baltarusijos.

Vakarų laivų gamykloje (VLG) darbuojasi apie pusšimtį laivų korpusų montuotojų, suvirintojų iš Kinijos. VLG generalinis direktorius Arnoldas Šileika teigė esąs patenkintas kinų darbu, bet tolesnės jų ateities neprognozavo.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: