Lietuvos mobiliojo ryšio operatoriai paskelbė karą dėl klientų - Anglija.lt
 

Lietuvos mobiliojo ryšio operatoriai paskelbė karą dėl klientų 

Mobiliojo ryšio bendrovės dėl klientų visuomet kovojo įvairiais būdais, o telekomunikacijų bendrovės „Bitė“ pastaruoju metu pasirinkta agresyvi verslo plėtros strategija tik parodo, kad dėl klientų bus kovojama ir ateityje.

Ekspertai prognozuoja, kad tokia kova supurtys telekomunikacijos rinką ir pakeis vartotojų įpročius.

Mobiliojo ryšio bendrovė „Bitė Lietuva“ neslepia, pasiūlius neribotų pokalbių planą, jų pagrindinis tikslas – pervilioti esamus bendrovės „Tele2“ klientus. Vartotojai ploja rankomis, nes bendrovės, konkuruodamos tarpusavyje, neribotą planą klientams siūlo kuo pigiau.

„Bitei“ pristačius naują neribotų pokalbių planą, konkurentai neužmigo: pirmoji sureagavo bendrovė „Tele2“, pasiūliusi tokį pat planą, tik kiek pigesnį. Bendrovė „Omnitel“ kol kas neatskleidžia, ar seks konkurentų pėdomis.

„Esame įsitikinę, kad ši naujovė keis iki šiol nusistovėjusią telekomunikacijų rinką. Svarbiausia, kad galimybė bendrauti neribotai keis ir mūsų klientų įpročius. Iki šiol ribotas minučių, žinučių skaičius versdavo žmones galvoti, kiek jie kalba telefonu, ir skubėti pabaigti pokalbį. Mūsų visai rinkai siūlomas naujas „Bitės“ mokėjimo planas „Laisvė“ keis ne tik telekomunikacijų verslą, bet ir visuomenę“, – kalbėjo naujasis „Bitė Lietuva“ generalinis direktorius Fredas Hrenchukas.

Jis pastebėjo, kad neriboti mokėjimo planai yra pasaulinė tendencija. „Daug šalių visame pasaulyje jau turi tokius mokėjimo planus. Kai tokią paslaugą pristatėme kaimyninėje Latvijoje, vartotojų elgesys pasikeitė“, – tvirtino F. Hrenchukas.

„Bitės“ vadovo teigimu, toks pokytis turės įtakos ne tik vartotojams, bet ir rinkai.

Ekspertų teigimu, pristačius neribotų pokalbių planą, keičiasi vartotojų elgsena: prasideda kur kas intensyvesnė migracija tarp operatorių, kur vienareikšmiškai išlošia vartotojai.

Tačiau kaip tai paveikia mobiliojo ryšio bendroves – jau kitas reikalas. Kalbama, kad neribotą planą bendrovės gali pasiūlyti tada, kai turi tam reikalingų resursų, tačiau, tinkamai nepasvėrus galimybių, bendrovę gali ištikti fiasko.

Mobiliojo ryšio bendrovės dėl klientų visuomet kovojo įvairiais būdais, o telekomunikacijų bendrovės „Bitė“ pastaruoju metu pasirinkta agresyvi verslo plėtros strategija tik parodo, kad dėl klientų bus kovojama ir ateityje.

Ekspertai prognozuoja, kad tokia kova supurtys telekomunikacijos rinką ir pakeis vartotojų įpročius.

Mobiliojo ryšio bendrovė „Bitė Lietuva“ neslepia, pasiūlius neribotų pokalbių planą, jų pagrindinis tikslas – pervilioti esamus bendrovės „Tele2“ klientus. Vartotojai ploja rankomis, nes bendrovės, konkuruodamos tarpusavyje, neribotą planą klientams siūlo kuo pigiau.

„Bitei“ pristačius naują neribotų pokalbių planą, konkurentai neužmigo: pirmoji sureagavo bendrovė „Tele2“, pasiūliusi tokį pat planą, tik kiek pigesnį. Bendrovė „Omnitel“ kol kas neatskleidžia, ar seks konkurentų pėdomis.

„Esame įsitikinę, kad ši naujovė keis iki šiol nusistovėjusią telekomunikacijų rinką. Svarbiausia, kad galimybė bendrauti neribotai keis ir mūsų klientų įpročius. Iki šiol ribotas minučių, žinučių skaičius versdavo žmones galvoti, kiek jie kalba telefonu, ir skubėti pabaigti pokalbį. Mūsų visai rinkai siūlomas naujas „Bitės“ mokėjimo planas „Laisvė“ keis ne tik telekomunikacijų verslą, bet ir visuomenę“, – kalbėjo naujasis „Bitė Lietuva“ generalinis direktorius Fredas Hrenchukas.

Jis pastebėjo, kad neriboti mokėjimo planai yra pasaulinė tendencija. „Daug šalių visame pasaulyje jau turi tokius mokėjimo planus. Kai tokią paslaugą pristatėme kaimyninėje Latvijoje, vartotojų elgesys pasikeitė“, – tvirtino F. Hrenchukas.

„Bitės“ vadovo teigimu, toks pokytis turės įtakos ne tik vartotojams, bet ir rinkai.

Ekspertų teigimu, pristačius neribotų pokalbių planą, keičiasi vartotojų elgsena: prasideda kur kas intensyvesnė migracija tarp operatorių, kur vienareikšmiškai išlošia vartotojai.

Tačiau kaip tai paveikia mobiliojo ryšio bendroves – jau kitas reikalas. Kalbama, kad neribotą planą bendrovės gali pasiūlyti tada, kai turi tam reikalingų resursų, tačiau, tinkamai nepasvėrus galimybių, bendrovę gali ištikti fiasko.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: