Lietuvos švietimo sistema gimdo vidutiniokus - apklausa - Anglija.lt
 

Lietuvos švietimo sistema gimdo vidutiniokus - apklausa 

Mokslo metų pradžioje tik nedidelė Lietuvos gyventojų dalis yra patenkinta dabartine švietimo sistema, daugelis ją vertina vidutiniškai.

Remiantis "Veido" užsakymu skambučių centro "Apklausos.LT" atlikta apklausa, daugiau nei pusė (61 proc.) gyventojų Lietuvos švietimo sistemą ir vaikų ugdymą mokyklose laiko vidutiniška.

Tik 6,3 proc. gyventojų jomis yra patenkinti, tuo tarpu 29,4 proc. apklaustųjų švietimo sistemą ir vaikų ugdymą vertina neigiamai.

Didžiausiomis Lietuvos mokyklų problemomis apklaustieji įvardino prastą finansavimą, netvarkingus pastatus, blogą aprūpinimą mokykliniu inventoriumi ir vadovėliais, (16,8 proc.), mokinių smurtą ir nesutramdomą elgesį (13,9 proc.), ydingus politinius sprendimus (8,9 proc.) bei mokytojų stygių (6,8 proc.).

Apklausa parodė, jog tik 13,3 proc. apklaustųjų norėtų dirbti mokytojais. Pusė apklaustųjų (52,7 proc.) nesirinktų mokytojo profesijos, nes ji nėra gerbiama ir tinkamai atlyginama. 18,5 proc. respondentų svarstytų galimybę tapti mokytojais, jeigu šios profesijos atstovams būtų padidinti atlyginimai.

Mokslo metų pradžioje tik nedidelė Lietuvos gyventojų dalis yra patenkinta dabartine švietimo sistema, daugelis ją vertina vidutiniškai.

Remiantis "Veido" užsakymu skambučių centro "Apklausos.LT" atlikta apklausa, daugiau nei pusė (61 proc.) gyventojų Lietuvos švietimo sistemą ir vaikų ugdymą mokyklose laiko vidutiniška.

Tik 6,3 proc. gyventojų jomis yra patenkinti, tuo tarpu 29,4 proc. apklaustųjų švietimo sistemą ir vaikų ugdymą vertina neigiamai.

Didžiausiomis Lietuvos mokyklų problemomis apklaustieji įvardino prastą finansavimą, netvarkingus pastatus, blogą aprūpinimą mokykliniu inventoriumi ir vadovėliais, (16,8 proc.), mokinių smurtą ir nesutramdomą elgesį (13,9 proc.), ydingus politinius sprendimus (8,9 proc.) bei mokytojų stygių (6,8 proc.).

Apklausa parodė, jog tik 13,3 proc. apklaustųjų norėtų dirbti mokytojais. Pusė apklaustųjų (52,7 proc.) nesirinktų mokytojo profesijos, nes ji nėra gerbiama ir tinkamai atlyginama. 18,5 proc. respondentų svarstytų galimybę tapti mokytojais, jeigu šios profesijos atstovams būtų padidinti atlyginimai.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: