Lietuvos vilkikų vairuotojai Kalėdas švęs pasienyje - Anglija.lt
 

Lietuvos vilkikų vairuotojai Kalėdas švęs pasienyje 

Lietuvos vežėjų asociacijos „Linava“ prezidentas Algimantas Kondrusevčius, po pokalbio su Latvijos pasienio pareigūnais pateikė duomenis, jog sekmadienio rytą Terechovo pasienio poste laukė apie 1000 vilkikų įvažiuoti į Rusiją ir dar 300 – grįžti iš šios šalies. Dar maždaug 600 vilkikų stovi Grebnevo pasienio poste. Rusijos pusėje šiame poste lūkuriuoja 70 vilkikų.

Tokios eilės gali išsiskirstyti tik per 4-5 paras, o žinant, kad Rusijos muitinė sankcijas Latvijos vežėjams ketina atšaukti tik ateinantį ketvirtadienį, vilčių spėti laiku pristatyti krovinius lieka vis mažiau.

Dėl vėluojančių krovinių pretenzijas ėmė reikšti ir jų gavėjai Rusijoje, mat čia jau įsibėgėjo šventnė prekyba, trūksta prekių. Vieno vilkiko prastovos diena vežėjams kainuoja apie 600-700 litų.

„Kita opi problema – blogos kokybės degalai, kurių įsipylę Lietuvoje, kai kurie sunkvežimiai sustojo. Vairuotojai tikina, jog jų pylėsi degalinėse, o nafto produktų prekeiviai rodo pirštais į „Mažeikių naftą“, esą jie yra tų degalų gamintojai ir pretenzijas reikia reikšti jiems. Mus neramina tai, kad gali sugesti brangūs kroviniai, kurie būtinas temperatūrinis režimas. Tokiu atveju vežėjų nuostoliai bus itin dideli“, – teigia A. Kondrusevičius.

Apkaltinusi Latvijos vežėjus dėl nesumokėtų muitų už krovinius Rusija uždarė sieną, todėl pasienyje kartu su latviais įstrigo ir niekuo dėti lietuvių vežėjai.

Lietuvos vežėjų asociacijos „Linava“ prezidentas Algimantas Kondrusevčius, po pokalbio su Latvijos pasienio pareigūnais pateikė duomenis, jog sekmadienio rytą Terechovo pasienio poste laukė apie 1000 vilkikų įvažiuoti į Rusiją ir dar 300 – grįžti iš šios šalies. Dar maždaug 600 vilkikų stovi Grebnevo pasienio poste. Rusijos pusėje šiame poste lūkuriuoja 70 vilkikų.

Tokios eilės gali išsiskirstyti tik per 4-5 paras, o žinant, kad Rusijos muitinė sankcijas Latvijos vežėjams ketina atšaukti tik ateinantį ketvirtadienį, vilčių spėti laiku pristatyti krovinius lieka vis mažiau.

Dėl vėluojančių krovinių pretenzijas ėmė reikšti ir jų gavėjai Rusijoje, mat čia jau įsibėgėjo šventnė prekyba, trūksta prekių. Vieno vilkiko prastovos diena vežėjams kainuoja apie 600-700 litų.

„Kita opi problema – blogos kokybės degalai, kurių įsipylę Lietuvoje, kai kurie sunkvežimiai sustojo. Vairuotojai tikina, jog jų pylėsi degalinėse, o nafto produktų prekeiviai rodo pirštais į „Mažeikių naftą“, esą jie yra tų degalų gamintojai ir pretenzijas reikia reikšti jiems. Mus neramina tai, kad gali sugesti brangūs kroviniai, kurie būtinas temperatūrinis režimas. Tokiu atveju vežėjų nuostoliai bus itin dideli“, – teigia A. Kondrusevičius.

Apkaltinusi Latvijos vežėjus dėl nesumokėtų muitų už krovinius Rusija uždarė sieną, todėl pasienyje kartu su latviais įstrigo ir niekuo dėti lietuvių vežėjai.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: