Londone duris atvėrė restoranas, kuriame galime susimokėti ... nuotraukomis 

Londone duris atvėrė restoranas, kurio lankytojai už patiekalus gali susimokėti ... nuotraukomis. O viskas yra labai paprasta: nenorintys mokėti restorano lankytojai turi nufotografuoti jiems patiektus patiekalus ir juos paskelbti socialiniuose tinkluose „Instagram“, „Twitter“ arba „Facebook“ su žyma „#BirdsEyeInspirations“.

Restoranas „The Picture House“ atidarytas Londono Soho rajone ir jį finansuoja šaldytus produktus gaminanti kompanija „Birds Eye“, kuri iš esmės tokiu originaliu būdu sugalvojo pasireklamuoti. Ši bendrovė atliko tyrimą, kuris atskleidė, kad 52 proc. socialinių tinklų vartotojų reguliariai fotografuoja maistą. Kas dešimtas (11 proc.) vartotojas tai daro maždaug kartą per savaitę, o 9 proc. – kasdien. 34 proc. nurodė, kad fotografuoja restoranuose valgomus patiekalus. Dėl to, pavyzdžiui, socialiniame tinkle„Instagram“ yra daugiau nei 90 mln. nuotraukų su žyma „#food“.

Beje, „Birds Eye“ jau artimiausiu metu ketina tokius restoranus atidaryti Mančesteryje ir Lydse.

Anglija.lt

Anglija.lt naujienas ar jų dalį publikuoti ir/ar kitaip naudoti be raštiško "Anglija.lt Ltd." sutikimo draudžiama.

Londone duris atvėrė restoranas, kurio lankytojai už patiekalus gali susimokėti ... nuotraukomis. O viskas yra labai paprasta: nenorintys mokėti restorano lankytojai turi nufotografuoti jiems patiektus patiekalus ir juos paskelbti socialiniuose tinkluose „Instagram“, „Twitter“ arba „Facebook“ su žyma „#BirdsEyeInspirations“.

Restoranas „The Picture House“ atidarytas Londono Soho rajone ir jį finansuoja šaldytus produktus gaminanti kompanija „Birds Eye“, kuri iš esmės tokiu originaliu būdu sugalvojo pasireklamuoti. Ši bendrovė atliko tyrimą, kuris atskleidė, kad 52 proc. socialinių tinklų vartotojų reguliariai fotografuoja maistą. Kas dešimtas (11 proc.) vartotojas tai daro maždaug kartą per savaitę, o 9 proc. – kasdien. 34 proc. nurodė, kad fotografuoja restoranuose valgomus patiekalus. Dėl to, pavyzdžiui, socialiniame tinkle„Instagram“ yra daugiau nei 90 mln. nuotraukų su žyma „#food“.

Beje, „Birds Eye“ jau artimiausiu metu ketina tokius restoranus atidaryti Mančesteryje ir Lydse.

 (Komentarų: 3)

Kiti kategorijos straipsniai:

Kiti kategorijos straipsniai: