Londono elektroninių bilietų sistema klaidingai nuskaičiuoja milijonines sumas - Anglija.lt
 

Londono elektroninių bilietų sistema klaidingai nuskaičiuoja milijonines sumas 

„Transport for London“ pareiškė, kad JK sostinėje veikianti bendroji elektroninio bilieto sistema, leidžianti keleiviams vienu bilietu naudotis važiuojant visų rūšių visuomeniniu transportu, kasmet per klaidą nubaudžia 3,6 mln. nekaltų žmonių dėl neva netinkamai pažymėtų bilietų. Vadinamąja „Oyster“ kortele galima atsiskaityti už keliones autobusais, metro, traukiniais, tramvajais ir net kai kuriais laivų maršrutais.

Įeinant į metro ar traukinių stotį elektroninis bilietas priliečiamas prie skaitytuvo, kuris nuskaičiuoja pinigus iš kortelės sąskaitos. Ta pati procedūra kartojama išeinant iš stoties. Jei keleivis neatlieka pirmojo ar antrojo veiksmo teisingai, iš jo bilieto sąskaitos sistema už bausmę nuskaičiuoja apie 6 svarus.

Tačiau paaiškėjo, jog dėl įvairių sutrikimų sistemoje arba nuskaitymo įrangos gedimų keleiviai kasmet nepelnytai nubaudžiami milijoninėmis sumomis, skelbia „London Evening Standard“.

„Transport for London“ pripažino, jog praėjusiais metais buvo priversti grąžinti 20 milijonų svarų keleiviams dėl jiems neteisingai paskirtų baudų.

Tačiau teigiama, kad neteisingai nuskaičiuotus pinigus iš elektroninio bilieto sąskaitos pavyko susigrąžinti tik vienam iš keturių nubaustųjų.

Tyrimas atskleidė, jog didžiausia tikimybė prarasti pinigus iš „Oyster‘io“ – naudojantis elektroniniais „Bank“ metro stoties vartais. Antroje vietoje liko „King‘s Cross“, trečiojoje – „Victoria“. Iš geležinkelio daugiausia problemų kelia „Waterloo“ ir „London Bridge“ stotys.

Londono meras Borisas Johnsonas verčiamas imtis priemonių elektroninio bilieto sistemos spragų ištaisymui.

„Transport for London“ pareiškė, kad JK sostinėje veikianti bendroji elektroninio bilieto sistema, leidžianti keleiviams vienu bilietu naudotis važiuojant visų rūšių visuomeniniu transportu, kasmet per klaidą nubaudžia 3,6 mln. nekaltų žmonių dėl neva netinkamai pažymėtų bilietų. Vadinamąja „Oyster“ kortele galima atsiskaityti už keliones autobusais, metro, traukiniais, tramvajais ir net kai kuriais laivų maršrutais.

Įeinant į metro ar traukinių stotį elektroninis bilietas priliečiamas prie skaitytuvo, kuris nuskaičiuoja pinigus iš kortelės sąskaitos. Ta pati procedūra kartojama išeinant iš stoties. Jei keleivis neatlieka pirmojo ar antrojo veiksmo teisingai, iš jo bilieto sąskaitos sistema už bausmę nuskaičiuoja apie 6 svarus.

Tačiau paaiškėjo, jog dėl įvairių sutrikimų sistemoje arba nuskaitymo įrangos gedimų keleiviai kasmet nepelnytai nubaudžiami milijoninėmis sumomis, skelbia „London Evening Standard“.

„Transport for London“ pripažino, jog praėjusiais metais buvo priversti grąžinti 20 milijonų svarų keleiviams dėl jiems neteisingai paskirtų baudų.

Tačiau teigiama, kad neteisingai nuskaičiuotus pinigus iš elektroninio bilieto sąskaitos pavyko susigrąžinti tik vienam iš keturių nubaustųjų.

Tyrimas atskleidė, jog didžiausia tikimybė prarasti pinigus iš „Oyster‘io“ – naudojantis elektroniniais „Bank“ metro stoties vartais. Antroje vietoje liko „King‘s Cross“, trečiojoje – „Victoria“. Iš geležinkelio daugiausia problemų kelia „Waterloo“ ir „London Bridge“ stotys.

Londono meras Borisas Johnsonas verčiamas imtis priemonių elektroninio bilieto sistemos spragų ištaisymui.

 (Komentarų: 24)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: