Londono laikinosios dviračių juostos taps nuolatinėmis - Anglija.lt
 

Londono laikinosios dviračių juostos taps nuolatinėmis 

TfL paskelbė, kad dvi laikinos dviračių juostos, kurios buvo įvestos Covid pandemijos įkarštyje Londone, turi tapti nuolatinėmis.

Po viešų konsultacijų nutarta, kad nuolatinės atskirtos dviračių juostos ir nauja autobusų juostos dalis liks tarp Chelsea Bridge ir Wandsworth centro, taip pat naujos apsaugotos dviračių takų atkarpos ir visą parą veikiančios autobusų juostos tarp Elephant & Castle ir Oval.

Po to, kai praėjusį mėnesį buvo paskelbta, kad laikinosios priemonės Toolley gatvėje tarp London Bridge ir Tower Bridge taps nuolatinėmis, 25 proc. daugiau žmonių, ėmė važinėti dviračiais šiuo maršrutu. Skaičiai iš naujų dviračių takų tarp Chelsea Bridge ir Wandsworth bandymų parodė, kad Battersea Park Road per savaitę vidutiniškai važiuodavo 2190 dviratininkų, o tai, TfL teigimu, yra „žymus padidėjimas“, palyginus su ankstesniu laikotarpiu.

Tyrimo rezultatai parodė, kad dėl pakeitimų nebuvo pastebimų autobusų kelionių trukmės sutrikimų ir jokių reikšmingų problemų bendram eismo srautui. Tarp Elephant & Castle ir Oval po laikinų pakeitimų pagerėjo kelionės autobusais laikas, o darbo dienomis maršrutu vidutiniškai važinėjo 4800 žmonių.

TfL paskelbė, kad dvi laikinos dviračių juostos, kurios buvo įvestos Covid pandemijos įkarštyje Londone, turi tapti nuolatinėmis.

Po viešų konsultacijų nutarta, kad nuolatinės atskirtos dviračių juostos ir nauja autobusų juostos dalis liks tarp Chelsea Bridge ir Wandsworth centro, taip pat naujos apsaugotos dviračių takų atkarpos ir visą parą veikiančios autobusų juostos tarp Elephant & Castle ir Oval.

Po to, kai praėjusį mėnesį buvo paskelbta, kad laikinosios priemonės Toolley gatvėje tarp London Bridge ir Tower Bridge taps nuolatinėmis, 25 proc. daugiau žmonių, ėmė važinėti dviračiais šiuo maršrutu. Skaičiai iš naujų dviračių takų tarp Chelsea Bridge ir Wandsworth bandymų parodė, kad Battersea Park Road per savaitę vidutiniškai važiuodavo 2190 dviratininkų, o tai, TfL teigimu, yra „žymus padidėjimas“, palyginus su ankstesniu laikotarpiu.

Tyrimo rezultatai parodė, kad dėl pakeitimų nebuvo pastebimų autobusų kelionių trukmės sutrikimų ir jokių reikšmingų problemų bendram eismo srautui. Tarp Elephant & Castle ir Oval po laikinų pakeitimų pagerėjo kelionės autobusais laikas, o darbo dienomis maršrutu vidutiniškai važinėjo 4800 žmonių.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: