Londono meras ragina valdžią kurti mokamą dyzelinių automobilių atsisakymo programą 

Londono meras Sadiqas Khanas ragina šalies valdžią sukurti dyzelinių automobilių atsisakymo programą, kurios metu tokių automobilių savininkams būtų mokamos išmokos, kad jie keistų savo transporto priemonę.

Meras siūlo furgonų ir mikroautobusiukų, kurių priskaičiuojama iki 70 tūkst., savininkams mokėti £3500, kad šie savanoriškai pakeistų savo transporto priemonę ekologiškesne. O mažas pajamas turinčioms šeimoms – iki 130 tūkst. automobilių – jis siūlo mokėti £2000.

Senų taksi automobilių savininkams Londono meras siūlo mokėti £1000.

Visa tokia programa kainuotų maždaug £515 mln. Skaičiuojama, kad ji leistų oro taršą Londone suminti 40 proc.

Be to, Londono valdžia svarsto padidinti oro taršos mokestį į centrą įvažiuojantiems taršiems automobiliams dar £10, o pačią apmokestintą zoną dar labiau išplėsti.

„Toksinė mūsų oro būsena nepalieka mums jokio kito pasirinkimo, kaip tik miestui atsikratyti labiausiai orą teršiančių dyzelinių automobilių, – sakė Londono meras. – Šokiruoja tai, kad beveik pusę JK parduodamų naujų automobilių vis dar yra dyzeliniai, ir nacionalinė automobilių akcizo sistema skatina vairuotojus pirkti tokius teršiančius automobilius.“

www.anglija.lt

Anglija.lt naujienas ar jų dalį publikuoti ir/ar kitaip naudoti be raštiško "Anglija.lt Ltd." sutikimo draudžiama.

Londono meras Sadiqas Khanas ragina šalies valdžią sukurti dyzelinių automobilių atsisakymo programą, kurios metu tokių automobilių savininkams būtų mokamos išmokos, kad jie keistų savo transporto priemonę.

Meras siūlo furgonų ir mikroautobusiukų, kurių priskaičiuojama iki 70 tūkst., savininkams mokėti £3500, kad šie savanoriškai pakeistų savo transporto priemonę ekologiškesne. O mažas pajamas turinčioms šeimoms – iki 130 tūkst. automobilių – jis siūlo mokėti £2000.

Senų taksi automobilių savininkams Londono meras siūlo mokėti £1000.

Visa tokia programa kainuotų maždaug £515 mln. Skaičiuojama, kad ji leistų oro taršą Londone suminti 40 proc.

Be to, Londono valdžia svarsto padidinti oro taršos mokestį į centrą įvažiuojantiems taršiems automobiliams dar £10, o pačią apmokestintą zoną dar labiau išplėsti.

„Toksinė mūsų oro būsena nepalieka mums jokio kito pasirinkimo, kaip tik miestui atsikratyti labiausiai orą teršiančių dyzelinių automobilių, – sakė Londono meras. – Šokiruoja tai, kad beveik pusę JK parduodamų naujų automobilių vis dar yra dyzeliniai, ir nacionalinė automobilių akcizo sistema skatina vairuotojus pirkti tokius teršiančius automobilius.“

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: