Londono meras siekia įvesti mokestį vilkikams, kurie nori patekti į miesto centrą - Anglija.lt
 

Londono meras siekia įvesti mokestį vilkikams, kurie nori patekti į miesto centrą 

Londono meras, siekdamas mažinti oro taršą mieste, žada įvesti mokestį vilkikams ir kitoms sunkiasvorėms trasporto priemonėms, norinčioms patekti į miesto centrą. Tokia rinkliava turėtų įsigalioti po penkerių metų.

Britų mokslininkų tyrimai rodo, kad oro tarša kasmet lemia ankstyvą mirtį daugiau nei devyniems tūkstančiams Londone gyvenančių žmonių.

Dažniausi mirčiu kaltininkai – nuodingos azoto dioksido dujos bei mašinų išmetamos kietosios dalelės. Ilgą laiką kvėpuojant užterštu oru, sumažėja plaučių tūris bei sutrinka jų vystymasis.

Labiausiai užteršti miestai po Londono – Lydsas bei Birmingamas. Visuose trijuose miestuose oro užterštumas viršija Europos Sąjungos nustatytas ribas.

Ekspertai teigia, kad be vyriausybės įsikišimo oro kokybės pagerinti nepavyks. Londono meras Borisas Johnsonas nusprendė mažinti dyzelinio kuro sąnaudas mieste. 2020 metais Londono centras taps labai mažų emisijų zona.
Į ją patekti norintys sunkvežimiai bei kitos orą teršiančios transporto priemonės kasdien turės susimokėti šimto svarų mokestį.

Šiuo metu Londone jau važinėja elektriniai autobusai bei taksi, kurie ilgainiui turėtų pakeisti dyzelinius pirmtakus.

Teisininkas Alanas Andrews, kuris dirba pelno nesiekiančioje organizacijoje, teigė, kad vyriausybė taip pat turi sukurti aiškią ir veiksmingą oro gerinimo strategiją. Jis priminė, kad aukščiausiasis šalies teismas įpareigojo vyriausybę tai padaryti iki šių metų pabaigos.

Londono meras, siekdamas mažinti oro taršą mieste, žada įvesti mokestį vilkikams ir kitoms sunkiasvorėms trasporto priemonėms, norinčioms patekti į miesto centrą. Tokia rinkliava turėtų įsigalioti po penkerių metų.

Britų mokslininkų tyrimai rodo, kad oro tarša kasmet lemia ankstyvą mirtį daugiau nei devyniems tūkstančiams Londone gyvenančių žmonių.

Dažniausi mirčiu kaltininkai – nuodingos azoto dioksido dujos bei mašinų išmetamos kietosios dalelės. Ilgą laiką kvėpuojant užterštu oru, sumažėja plaučių tūris bei sutrinka jų vystymasis.

Labiausiai užteršti miestai po Londono – Lydsas bei Birmingamas. Visuose trijuose miestuose oro užterštumas viršija Europos Sąjungos nustatytas ribas.

Ekspertai teigia, kad be vyriausybės įsikišimo oro kokybės pagerinti nepavyks. Londono meras Borisas Johnsonas nusprendė mažinti dyzelinio kuro sąnaudas mieste. 2020 metais Londono centras taps labai mažų emisijų zona.
Į ją patekti norintys sunkvežimiai bei kitos orą teršiančios transporto priemonės kasdien turės susimokėti šimto svarų mokestį.

Šiuo metu Londone jau važinėja elektriniai autobusai bei taksi, kurie ilgainiui turėtų pakeisti dyzelinius pirmtakus.

Teisininkas Alanas Andrews, kuris dirba pelno nesiekiančioje organizacijoje, teigė, kad vyriausybė taip pat turi sukurti aiškią ir veiksmingą oro gerinimo strategiją. Jis priminė, kad aukščiausiasis šalies teismas įpareigojo vyriausybę tai padaryti iki šių metų pabaigos.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: