Londono metro naudos dirbtinį intelektą, kad sučiuptų keleivius be bilietų - Anglija.lt
 

Londono metro naudos dirbtinį intelektą, kad sučiuptų keleivius be bilietų 

Dirbtinis intelektas bus išbandytas Londono metro, siekiant sustabdyti sparčiai didėjantį važiavimą be bilieto.

Kompiuterinės technologijos, galinčios atpažinti keleivius, siekiančius peršokti per bilietų užtvaras, buvo išbandytos Willesden Green stotyje, Jubillee linijoje. „Transport for London“ planuoja išplėsti bandomąją versiją, sėkmingai susiejusi AI programinę įrangą su savo stoties kamerų tinklu.

Siwan Hayward, TfL saugumo, policijos ir vykdymo užtikrinimo direktorė, tvirtino, kad ši technologija nebuvo naudojama kaip „veido atpažinimo priemonė“. Ji sakė: „Bandomasis projektas sugebėjo aptikti bandymus išvengti bilietų šokant per vartų liniją ir praturtinti mūsų duomenis bei įžvalgas apie mokesčių vengimo lygius ir metodus. Po to, kai mūsų saugos, sveikatos ir aplinkosaugos komanda peržiūrės, mes tęsime bandymus stotyse, kad stebėtume projekto veiksmingumą“.

Naujausiais duomenimis, TfL praranda daugiau nei 130 mln. svarų sterlingų pajamų per metus dėl vengimo mokėti už bilietą. Apie 3,9 procento kelionių yra neapmokamos – maždaug kas 25.

Dirbtinis intelektas bus išbandytas Londono metro, siekiant sustabdyti sparčiai didėjantį važiavimą be bilieto.

Kompiuterinės technologijos, galinčios atpažinti keleivius, siekiančius peršokti per bilietų užtvaras, buvo išbandytos Willesden Green stotyje, Jubillee linijoje. „Transport for London“ planuoja išplėsti bandomąją versiją, sėkmingai susiejusi AI programinę įrangą su savo stoties kamerų tinklu.

Siwan Hayward, TfL saugumo, policijos ir vykdymo užtikrinimo direktorė, tvirtino, kad ši technologija nebuvo naudojama kaip „veido atpažinimo priemonė“. Ji sakė: „Bandomasis projektas sugebėjo aptikti bandymus išvengti bilietų šokant per vartų liniją ir praturtinti mūsų duomenis bei įžvalgas apie mokesčių vengimo lygius ir metodus. Po to, kai mūsų saugos, sveikatos ir aplinkosaugos komanda peržiūrės, mes tęsime bandymus stotyse, kad stebėtume projekto veiksmingumą“.

Naujausiais duomenimis, TfL praranda daugiau nei 130 mln. svarų sterlingų pajamų per metus dėl vengimo mokėti už bilietą. Apie 3,9 procento kelionių yra neapmokamos – maždaug kas 25.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: