Maisto kainos auga kaip ant mielių - Anglija.lt
 

Maisto kainos auga kaip ant mielių 

Didieji Britanijos supermarketai kelia maisto prekių kainas, teisindamiesi, jog taip elgiasi dėl kylančios infliacijos. Tačiau „City bank“ atstovai teigia, jog iš tiesų prekybos centrų tinklai iš kainų kėlimo šluojasi didžiulį pelną.
Analitikų teigimu, iš pirmaujančių septynių pasaulio ekonomikų, kainos Britanijoje augo labiausiai, skelbia „The Daily Mail“. Skaičiuojama, kad maisto brangimas gerokai viršija infliacijos mastus.

Specialistai mano, kad prekybininkus turėtų tvirtai „paspausti“ politikai arba šią problemą išspręsti galėtų oficialus tyrimas.

Skaičiai rodo, kad metinis maisto produktų brangimas Britanijoje siekė 4,9 procentus ir lenkė Vokietiją (3,6 proc.), Euro zonos vidurkį (1,8 proc.) bei JAV (1,5 proc.).

Analitikai tikina, kad Britanijos prekybininkai daug labiau nei jų kolegos kitose šalyse yra priklausomi nuo politikų. Todėl valdžiai ėmusis griežtų priemonių kainos parduotuvėse galėtų sumažėti.

Tačiau kylančias kainas kai kurie prekybininkai skuba išnaudoti konkurencinei kovai. Prekybos gigantas „Tesco“ pranešė pradedantis 200 milijonų svarų vertės kampaniją, kurios metu sumažins kainas tūkstančiui parduodamų prekių.

Didieji Britanijos supermarketai kelia maisto prekių kainas, teisindamiesi, jog taip elgiasi dėl kylančios infliacijos. Tačiau „City bank“ atstovai teigia, jog iš tiesų prekybos centrų tinklai iš kainų kėlimo šluojasi didžiulį pelną.
Analitikų teigimu, iš pirmaujančių septynių pasaulio ekonomikų, kainos Britanijoje augo labiausiai, skelbia „The Daily Mail“. Skaičiuojama, kad maisto brangimas gerokai viršija infliacijos mastus.

Specialistai mano, kad prekybininkus turėtų tvirtai „paspausti“ politikai arba šią problemą išspręsti galėtų oficialus tyrimas.

Skaičiai rodo, kad metinis maisto produktų brangimas Britanijoje siekė 4,9 procentus ir lenkė Vokietiją (3,6 proc.), Euro zonos vidurkį (1,8 proc.) bei JAV (1,5 proc.).

Analitikai tikina, kad Britanijos prekybininkai daug labiau nei jų kolegos kitose šalyse yra priklausomi nuo politikų. Todėl valdžiai ėmusis griežtų priemonių kainos parduotuvėse galėtų sumažėti.

Tačiau kylančias kainas kai kurie prekybininkai skuba išnaudoti konkurencinei kovai. Prekybos gigantas „Tesco“ pranešė pradedantis 200 milijonų svarų vertės kampaniją, kurios metu sumažins kainas tūkstančiui parduodamų prekių.

 (Komentarų: 9)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: