Maisto produktai Britanijoje brangsta sparčiausiai per ketverius metus 

Maisto produktų kainos Didžiojoje Britanijoje auga sparčiausiai per ketverius metus, rodo „Kantar Worldpanel“ atlikta analizė. Daugiausia tam įtakos turi po „Brexit“ referendumo dėl atpigusio svaro išaugusios importo išlaidos.

„Kantar Worldpanel“ ataskaitoje nurodoma, kad per 12 savaičių iki lapkričio 5 d. maisto produktai pabrango vidutiniškai 3,4 proc.

„Labiausiai pabrango mėsa, žuvis ir „Cola“. O atpigo tik bulvių traškučiai ir šviežia paukštiena, – sakė „Kantar Worldpanel“ mažmeninio sektoriaus ekspertas Frazeris McKevittas. – Anksčiau Britanijos gyventojai už maisto produktus mokėjo vidutiniškai 18,26 svaro, o dabar kaskart moka 62 pensais daugiau. O per metus vidutinės statistinės šeimos maisto produktų krepšelis pabrango 143,70 svaro.“

„Kantar Worldpanel“ ekspertai taip pat pažymi, kad Vokietijos mažų kainų tinklai „Aldi“ ir „Lidl“ atsikovoja vis daugiau rinkos iš tradicinių britiškų mažmeninės prekybos tinklų. Per trečiąjį ketvirtį vokiškų tinklų pardavimai padidėjo beveik 15 proc.

Anglija.lt

Anglija.lt naujienas ar jų dalį publikuoti ir/ar kitaip naudoti be raštiško "Anglija.lt Ltd." sutikimo draudžiama.

Maisto produktų kainos Didžiojoje Britanijoje auga sparčiausiai per ketverius metus, rodo „Kantar Worldpanel“ atlikta analizė. Daugiausia tam įtakos turi po „Brexit“ referendumo dėl atpigusio svaro išaugusios importo išlaidos.

„Kantar Worldpanel“ ataskaitoje nurodoma, kad per 12 savaičių iki lapkričio 5 d. maisto produktai pabrango vidutiniškai 3,4 proc.

„Labiausiai pabrango mėsa, žuvis ir „Cola“. O atpigo tik bulvių traškučiai ir šviežia paukštiena, – sakė „Kantar Worldpanel“ mažmeninio sektoriaus ekspertas Frazeris McKevittas. – Anksčiau Britanijos gyventojai už maisto produktus mokėjo vidutiniškai 18,26 svaro, o dabar kaskart moka 62 pensais daugiau. O per metus vidutinės statistinės šeimos maisto produktų krepšelis pabrango 143,70 svaro.“

„Kantar Worldpanel“ ekspertai taip pat pažymi, kad Vokietijos mažų kainų tinklai „Aldi“ ir „Lidl“ atsikovoja vis daugiau rinkos iš tradicinių britiškų mažmeninės prekybos tinklų. Per trečiąjį ketvirtį vokiškų tinklų pardavimai padidėjo beveik 15 proc.

 (Komentarų: 0)

Kiti kategorijos straipsniai:

Kiti kategorijos straipsniai: