Maisto produktų pristatymo sistema JK – ant kolapso ribos - Anglija.lt
 

Maisto produktų pristatymo sistema JK – ant kolapso ribos 

Maisto produktų užsisakymo internetu sistema Jungtinėje Karalystėje atsidūrė ant žlugimo ribos, nes mažmenininkai dėl didžiulio užsakymų skaičiaus tiesiog nebepajėgia susidoroti.

„The Daily Mail“ atliktas tyrimas parodė, kad šiuo metu neįmanoma užsisakyti maisto produktų pristatymo, nes paprasčiausiai nėra laisvų laikų. Šalies gyventojai nebegali pateikti užsakymų visuose pagrindiniuose šalies mažmeninės prekybos tinkluose, įskaitant „Tesco“, „Asda“, „Sainsbury’s“, „Morrisons“, „Waitrose“ ir „Ocado“.

Prieš kylant koronaviruso krizei, produktų pristatymas namo sudarė tik 7 proc. Didžiosios Britanijos maisto produktų mažmeninės prekybos rinkos. Tačiau šalies premjerui Borisui Johnsonui anksčiau šią savaitę pareiškus, kad gyventojai turėtų pasirūpinti maisto produktų pristatymu į namus, tinklai susidūrė su didžiule paklausa ir nepajėgia visų aptarnauti.

Skelbiama, kad prekybos tinklai neturi tiek mašinų ir vairuotojų, kad galėtų visiems išvedžioti maisto be išorinės pagalbos, pavyzdžiui, kariuomenės.

„Sainsbury’s“ vadovas Mike'as Coupe'as žada prioritetą teikti vyresnio amžiaus ir pažeidžiamiems pirkėjams.

Kai kurios parduotuvės ėmė aktyviau teikti „click and collect“ paslaugas. „Morrisons“ ketina pasamdyti 3500 žmonių į internetinės prekybos ir pristatymo skyrių, o taip pat organizuoja skambučių centr, kad priimtų užsakymų iš tų, kas neužsisakinėja produktų internetu.

Maisto produktų užsisakymo internetu sistema Jungtinėje Karalystėje atsidūrė ant žlugimo ribos, nes mažmenininkai dėl didžiulio užsakymų skaičiaus tiesiog nebepajėgia susidoroti.

„The Daily Mail“ atliktas tyrimas parodė, kad šiuo metu neįmanoma užsisakyti maisto produktų pristatymo, nes paprasčiausiai nėra laisvų laikų. Šalies gyventojai nebegali pateikti užsakymų visuose pagrindiniuose šalies mažmeninės prekybos tinkluose, įskaitant „Tesco“, „Asda“, „Sainsbury’s“, „Morrisons“, „Waitrose“ ir „Ocado“.

Prieš kylant koronaviruso krizei, produktų pristatymas namo sudarė tik 7 proc. Didžiosios Britanijos maisto produktų mažmeninės prekybos rinkos. Tačiau šalies premjerui Borisui Johnsonui anksčiau šią savaitę pareiškus, kad gyventojai turėtų pasirūpinti maisto produktų pristatymu į namus, tinklai susidūrė su didžiule paklausa ir nepajėgia visų aptarnauti.

Skelbiama, kad prekybos tinklai neturi tiek mašinų ir vairuotojų, kad galėtų visiems išvedžioti maisto be išorinės pagalbos, pavyzdžiui, kariuomenės.

„Sainsbury’s“ vadovas Mike'as Coupe'as žada prioritetą teikti vyresnio amžiaus ir pažeidžiamiems pirkėjams.

Kai kurios parduotuvės ėmė aktyviau teikti „click and collect“ paslaugas. „Morrisons“ ketina pasamdyti 3500 žmonių į internetinės prekybos ir pristatymo skyrių, o taip pat organizuoja skambučių centr, kad priimtų užsakymų iš tų, kas neužsisakinėja produktų internetu.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: