„Mano mokesčių permoką pasisavino kažkas kitas“ - Anglija.lt
 

„Mano mokesčių permoką pasisavino kažkas kitas“ 

Nori atsiimti Anglijoje permokėtus mokesčius, bet sužinai, jog kažkas tavo pinigus jau pasisavino? Į tokią situaciją papuolęs tautietis kol kas jokios pagalbos iš JK mokesčių inspekcijos ir kitų institucijų nesulaukė. Anglija.lt domėjosi, ar įmanoma, kad kiti asmenys pavogtų mokesčius ir kaip apsisaugoti nuo tokių dalykų.

Mokesčių permoka – dingo

Sigitas G. portalui Anglija.lt sutiko papasakoti, kaip jau daugelį metų kovoja už pinigus, kuriuos pasisavino kažkas kitas. „Nors šis įvykis gana seniai įvyko, bet šlykštus jausmas iki šiol niekur nedingo. Būkite atsargūs dėl mokesčių, nes net nesutampant pavardei ir parašui, agentas gali atsiimti jūsų mokesčius“, – Anglija.lt skaitytojus įspėjo Sigitas.

2006 metais kreipęsis į JK Mokesčių inspekciją (HMRC) dėl mokesčių grąžinimo (angl. „tax return“), Sigitas sužinojo, kad jo mokesčiai už 2003–2004 metus pateko į kitas rankas. „Prašiau atsiųsti man įrodymus, nes pasak jų, aš pats pasirašiau grąžinimo formą ir agentui čekis buvo išsiųstas. Po dviejų ar trijų mėnesių skambinimų ir rašymų, tos pačios istorijos pasakojimų skirtingiems darbuotojams, radau moterį, kuri sutiko atsiųsti man dokumentų kopijas – parašas ir adresas buvo ne mano“, – tikino vyras. Sigitas Anglija.lt atsiuntė agento įgaliojimo kopiją (forma 64-8), kurioje vietoj Sigito vardo įrašytas trumpesnis – Sigis.

Įgaliotasis agentas ant 64-8 formos – „Charlton Chartered Accountants“, kuris, kaip prisiminė Sigitas, buvo siūlęs jam savo paslaugas. „Buvau radęs skelbimą ir paklausiau apie mokesčių atsiėmimą, bet nesutikau su jo paslaugomis. Naudojausi lenkų bendrove, kuri pasiūlė padėti susitvarkyti su baudomis už vėlavimą, taip ir padarė“, – pasakojo Sigitas.

Sužinojęs apie pasisavintus jo mokesčius, vyras toliau aiškino mokesčių inspekcijai, kad jis įgaliojimo niekam nesuteikė. „Rašiau el. laiškus ir neregistruotus laiškus paštu, kol nutariau turėti įrodymus, tad išsiunčiau registruotą laišką ir gavau atsakymą“, – laiške iš HMRC tvirtinama, kad jo įgaliotam agentui buvo grąžinta beveik 800 £.

Tvirtina, kad duomenys ne jo

„Visuose laiškuose tvirtinau, kad pats nepildžiau jokių prašymų tais metais atsiimti mokesčių ir tokio leidimo niekam nesuteikiau, bet kaip matote atsakymą, vis tiek tvirtina, kad tai mano parašas, vardas ir adresas. Toks parašas nebuvo naudojamas, tokiu adresu gyvenime negyvenau ir net neturiu draugų ar pažįstamų ten“, – sakė vyras.

Sigito teigimu, visi tolesni bandymai susisiekti ir išsiaiškinti su agentu bei mokesčių inspekcija buvo nesėkmingi. „Iki šios dienos neatsirado nė vienas, kas padėtų – visuomet skambučiai peradresuojami ir pažadama atsiųsti daugiau informacijos, kuri taip ir nepasiekė manęs. Agentas taip pat nepasiekiamas, nors buvau net pas jį nuvažiavęs adresu, kuris nurodytas dokumentuose. Jį pavadinau kaip agentą, nes ten vienas žmogus, savininkas ir buhalteris, užregistravęs įmonę savo namų adresu. Šias išvadas padariau remdamasis tuo, kad nuvažiavęs ar skambinęs, visuomet papuldavau į jo namus“.

Sigitas taip pat kreipėsi į kitas instancijas, ieškodamas teisybės. „2007 ar 2008 metais kreipiausi į policiją, atsakymas buvo neigiamas, kad tai mokesčių inspekcijos reikalas. Nuo 2007 metų iki 2010 skambinau, važiavau pas tą agentą ir visuomet nieko nepešęs grįždavau namo. Mano prašymas buvo toks, kad patvirtintų, ar pinigai buvo išmokėti, o gal čekis nebuvo išgrynintas. Tuomet tiesiog spjaučiau į viską ir perpildyčiau prašymą, gaučiau naują čekį savo adresu ir vardu. To pačio klausiau mokesčių inspekcijos, su visais registruotais ir neregistruotais laiškais – jokio atsakymo negaudavau. Tokia įstaiga privalo atsakyti – to padaryta nebuvo“, – apie savo pastangas atgauti pinigus pasakojo Sigitas.

Agentas – nutraukė veiklą

Anglija.lt paskambinus numeriu, kuris buvo nurodytas „Charlton Chartered Accountants“ antspaude ant įgaliojimo formos, atsiliepusi moteris informavo, kad įmonė veiklą nutraukė prieš keletą metų ir kad dabar tai yra privatus numeris.

Taigi Sigito istorija, nors ir praėjo nemažai metų, dar neišspręsta. Vyras ketina savo lėšomis kreiptis į teismą. „Dar nepavyko išsiaiškinti, ar buvo pinigai išgryninti. Jeigu taip, tuomet kitos išeities nėra – tik teismas. Jeigu ne, tada teismas būtų nutrauktas, man tektų apmokėti išlaidas ir kreiptis dėl pakartotinio mokesčių atsiėmimo“, – svarstė vyras.

Vyras svarsto, kad dėl senaties termino gali būti problemų. „Bet savaime suprantama, kodėl – niekas netiria, nukreipinėja vienas pas kitą. Į kitus buhalterius kreipiausi, bet ne dėl tų metų. Senaties terminas 6 metai, bet turiu svarias priežastis“, – teigė Sigitas.

Svarbiausia – saugoti savo duomenis

Anglija.lt susisiekė su Britanijoje veikiančiomis lietuvių buhalterinėmis įmonėmis, kurios įspėjo pirmiausia saugoti savo asmeninius duomenis.

„Aldus Ltd“ savininkas Aleksas Dubinskas patvirtino, kad policija tokiais dalykais neužsiima – visuomet reikia kreiptis į HMRC. „Reikia skambinti, rašyti ir įrodinėti mokesčių inspekcijai, kad tai ne jo parašas, kad nepateikinėjo pajamų deklaracijos ir yra šansų, kad klausimas bus išspręstas jo naudai. Nors neatmetama ir tokia galimybė, kad skundas bus atmestas“.

„Norint apsisaugoti nuo tokių neteiktinų mokesčių permokų pasisavinimų, visų pirma reikia saugoti savo asmeninius duomenis, susijusius su „self-employed“ veikla. Saugoti ne tik nepateikiant kitiems asmenims, bet ir namuose – nemėtyti kur papuolė savo dokumentų su soc. draudimo, UTR numeriais. Kreiptis tik į patikimus, seniai ir efektyviai dirbančius mokesčių agentus, kuriuos bet kada galima rasti, susisiekti, kalbėtis, kurie už mėnesio neišnyks, ar susidūrę su komplikuota situacija, sugebės ją spręsti“, – patarė A. Dubinskas ir pridūrė, kad ir įdarbinimo agentūroms nereikėtų pateikti jokių duomenų, išskyrus vardą ir tel. numerį, kol nesi įsitikinęs, kad būsi įdarbintas.

A. Dubinskas pasakojo girdėjęs istoriją, kai laikraštyje buvo išspausdintas skelbimas, jog naujoms statyboms ieškomi įvairūs darbuotojai. „Buvo nurodytas adresas ir telefonas, kur kreiptis. Mėnesiui buvo išnuomotas biuras, pasodinta mergina, kuri surinkinėjo besikreipiančiųjų asmeninius duomenis. Anot liudytojo, ten grupė žmonių stovėjo laukdami savo eilės. Aišku, jokio darbo jie negavo, o jų asmeniniais duomenimis kažkas naudojosi savo nusikalstamiems veiksmams“, – pasakojo A. Dubinskas.

Tikrinti agentus būtina

Buhalterių įmonės „Tax Spot“ atstovai Anglija.lt skaitytojams pataria prieš suteikiant įgaliojimus agentui tvarkyti finansinius reikalus, patikrinti įmonės duomenis.

„Prieš užsakydami bet kokią paslaugą, reikalaukite susitarimo. Susitarimas turi būti raštiškas, su įmonės rekvizitais. Taip pat visada paprašykite agento kodo. Kiekviena buhalterinė įmonė, turi būti registruota HMRC kaip agentas, ir turėti unikalų agento ID. Taip pat niekada niekam neduokite savo prisijungimo duomenų prie „Government Gateway“ ar HMRC portalų. Oficialiai registruoti agentai turi savo prisijungimus ir gali mokesčių grąžinimą sutvarkyti per savo duomenų bazę“, – agentų darbo subtilybes aiškino „Tax Spot“ atstovai.

Anot jų, jei nutiktų tokia situacija, kaip Sigito, reikėtų kreiptis į HMRC ir sužinoti, ar čekis buvo išgrynintas. „Jei išgrynintas, teisybę surasite tik su pačia kompanija, teikusia paslaugas. Jei čekis nebuvo panaudotas, HMRC turėtų atsiųsti naują“.

Yra būdų apgauti

Buhalterinės įmonės „Fortis Finance Ltd“ atstovai tikino, kad apie 15 proc. jų klientų ateina iš kitų buhalterinių įmonių. „Jie atsineša laiškus, informuojančius apie grąžinimą, bet pinigų taip ir negauna ir dar už mokesčių grąžinimo paslaugas susimoka. O problema ta, kad klientai aklai pasitiki ir tvarkosi pas bet ką, norėdami didesnio mokesčių grąžinimo. Kompanijos savo klientus apgaudinėja, nesuteikdamos išsamios informacijos, per kur bus tvarkomi mokesčių grąžinimai“, – aiškino „Fortis Finance Ltd“ atstovai ir pridūrė, jog vienas iš būdų apgauti yra kai agentas užpildo prašymą grąžinti mokesčių permoką per kliento HMRC asmeninę sistemą ir nurodo savo banko duomenis. „Fortis Finance Ltd“ taip pat įspėjo tikrinti, ar agentas registruotas HMRC ir paklausti draugų patarimų.

Jei nutiktų tokia situacija, kaip Sigitui, tuomet geriausia kreiptis į HMRC Self employed Helpline ir papasakoti visą situaciją. „Tada mokesčių inspekcija pradeda daryti patikrinimą agentui. Jei išsiaiškina, kad agentas pasisavindavo klientų mokesčius, jis netenka savo licencijos ir yra daromas patikrinimas dėl valstybės pinigų pasisavinimo“, – apie bausmes už tokius agentų darbelius kalbėjo buhalteriai.

Per daug laiko praėjo

Tačiau buhalterei Aurai iš „Aura Consultancy Ltd“ šioje istorijoje daug klaustukų. Anot jos, agentui būtina turėti visus duomenis, kad galėtų sutvarkyti mokesčių grąžinimą. „Agentas gi negalėjo atspėti, kad tas žmogus uždirbo tokią ir tokią suma, ir kiek mokesčių sumokėjo. Jeigu mokesčių inspekcijai bent viena informacijos dalis nesutampa, jie negrąžina pinigų. Atėjęs naujas klientas pateikia tapatybės dokumentą, UTR, NIN numerius, banko sąskaitos išrašus, P60 arba algalapius. Teoriškai turi būti pavogti visi šitie duomenys“, – svarstė.

Buhalterė teigė abejojanti, ar HMRC galės kuo nors padėti. „Jeigu pinigai buvo grąžinti agentūrai, tai ši agentūra turėtų pasakyti žmogui, kur toliau nukeliavo jo pinigai, kam jie buvo pervesti. Viskas vyko 2003–2004 metais, manau, kad HMRC irgi jau niekuo jam nepadės, per daug laiko praėjo“, – svarstė „Aura Consultancy Ltd“ buhalterė.

Daugiau informacijos apie įgaliojimo suteikimą buhalteriui:
http://www.hmrc.gov.uk/dealingwith/authorising-accountant.htm

HMRC įspėja nepateikti jokių savo duomenų, jei gavai el. laišką, prašantį užpildyti formą, neva HMRC reikalavimu: http://www.hmrc.gov.uk/security/reporting.htm

Ką manai apie šią situaciją? Gal pats susidūrei ar girdėjai apie suktybes, susijusias su mokesčiais?

Jolanta Terminaitė, Anglija.lt

Nori atsiimti Anglijoje permokėtus mokesčius, bet sužinai, jog kažkas tavo pinigus jau pasisavino? Į tokią situaciją papuolęs tautietis kol kas jokios pagalbos iš JK mokesčių inspekcijos ir kitų institucijų nesulaukė. Anglija.lt domėjosi, ar įmanoma, kad kiti asmenys pavogtų mokesčius ir kaip apsisaugoti nuo tokių dalykų.

Mokesčių permoka – dingo

Sigitas G. portalui Anglija.lt sutiko papasakoti, kaip jau daugelį metų kovoja už pinigus, kuriuos pasisavino kažkas kitas. „Nors šis įvykis gana seniai įvyko, bet šlykštus jausmas iki šiol niekur nedingo. Būkite atsargūs dėl mokesčių, nes net nesutampant pavardei ir parašui, agentas gali atsiimti jūsų mokesčius“, – Anglija.lt skaitytojus įspėjo Sigitas.

2006 metais kreipęsis į JK Mokesčių inspekciją (HMRC) dėl mokesčių grąžinimo (angl. „tax return“), Sigitas sužinojo, kad jo mokesčiai už 2003–2004 metus pateko į kitas rankas. „Prašiau atsiųsti man įrodymus, nes pasak jų, aš pats pasirašiau grąžinimo formą ir agentui čekis buvo išsiųstas. Po dviejų ar trijų mėnesių skambinimų ir rašymų, tos pačios istorijos pasakojimų skirtingiems darbuotojams, radau moterį, kuri sutiko atsiųsti man dokumentų kopijas – parašas ir adresas buvo ne mano“, – tikino vyras. Sigitas Anglija.lt atsiuntė agento įgaliojimo kopiją (forma 64-8), kurioje vietoj Sigito vardo įrašytas trumpesnis – Sigis.

Įgaliotasis agentas ant 64-8 formos – „Charlton Chartered Accountants“, kuris, kaip prisiminė Sigitas, buvo siūlęs jam savo paslaugas. „Buvau radęs skelbimą ir paklausiau apie mokesčių atsiėmimą, bet nesutikau su jo paslaugomis. Naudojausi lenkų bendrove, kuri pasiūlė padėti susitvarkyti su baudomis už vėlavimą, taip ir padarė“, – pasakojo Sigitas.

Sužinojęs apie pasisavintus jo mokesčius, vyras toliau aiškino mokesčių inspekcijai, kad jis įgaliojimo niekam nesuteikė. „Rašiau el. laiškus ir neregistruotus laiškus paštu, kol nutariau turėti įrodymus, tad išsiunčiau registruotą laišką ir gavau atsakymą“, – laiške iš HMRC tvirtinama, kad jo įgaliotam agentui buvo grąžinta beveik 800 £.

Tvirtina, kad duomenys ne jo

„Visuose laiškuose tvirtinau, kad pats nepildžiau jokių prašymų tais metais atsiimti mokesčių ir tokio leidimo niekam nesuteikiau, bet kaip matote atsakymą, vis tiek tvirtina, kad tai mano parašas, vardas ir adresas. Toks parašas nebuvo naudojamas, tokiu adresu gyvenime negyvenau ir net neturiu draugų ar pažįstamų ten“, – sakė vyras.

Sigito teigimu, visi tolesni bandymai susisiekti ir išsiaiškinti su agentu bei mokesčių inspekcija buvo nesėkmingi. „Iki šios dienos neatsirado nė vienas, kas padėtų – visuomet skambučiai peradresuojami ir pažadama atsiųsti daugiau informacijos, kuri taip ir nepasiekė manęs. Agentas taip pat nepasiekiamas, nors buvau net pas jį nuvažiavęs adresu, kuris nurodytas dokumentuose. Jį pavadinau kaip agentą, nes ten vienas žmogus, savininkas ir buhalteris, užregistravęs įmonę savo namų adresu. Šias išvadas padariau remdamasis tuo, kad nuvažiavęs ar skambinęs, visuomet papuldavau į jo namus“.

Sigitas taip pat kreipėsi į kitas instancijas, ieškodamas teisybės. „2007 ar 2008 metais kreipiausi į policiją, atsakymas buvo neigiamas, kad tai mokesčių inspekcijos reikalas. Nuo 2007 metų iki 2010 skambinau, važiavau pas tą agentą ir visuomet nieko nepešęs grįždavau namo. Mano prašymas buvo toks, kad patvirtintų, ar pinigai buvo išmokėti, o gal čekis nebuvo išgrynintas. Tuomet tiesiog spjaučiau į viską ir perpildyčiau prašymą, gaučiau naują čekį savo adresu ir vardu. To pačio klausiau mokesčių inspekcijos, su visais registruotais ir neregistruotais laiškais – jokio atsakymo negaudavau. Tokia įstaiga privalo atsakyti – to padaryta nebuvo“, – apie savo pastangas atgauti pinigus pasakojo Sigitas.

Agentas – nutraukė veiklą

Anglija.lt paskambinus numeriu, kuris buvo nurodytas „Charlton Chartered Accountants“ antspaude ant įgaliojimo formos, atsiliepusi moteris informavo, kad įmonė veiklą nutraukė prieš keletą metų ir kad dabar tai yra privatus numeris.

Taigi Sigito istorija, nors ir praėjo nemažai metų, dar neišspręsta. Vyras ketina savo lėšomis kreiptis į teismą. „Dar nepavyko išsiaiškinti, ar buvo pinigai išgryninti. Jeigu taip, tuomet kitos išeities nėra – tik teismas. Jeigu ne, tada teismas būtų nutrauktas, man tektų apmokėti išlaidas ir kreiptis dėl pakartotinio mokesčių atsiėmimo“, – svarstė vyras.

Vyras svarsto, kad dėl senaties termino gali būti problemų. „Bet savaime suprantama, kodėl – niekas netiria, nukreipinėja vienas pas kitą. Į kitus buhalterius kreipiausi, bet ne dėl tų metų. Senaties terminas 6 metai, bet turiu svarias priežastis“, – teigė Sigitas.

Svarbiausia – saugoti savo duomenis

Anglija.lt susisiekė su Britanijoje veikiančiomis lietuvių buhalterinėmis įmonėmis, kurios įspėjo pirmiausia saugoti savo asmeninius duomenis.

„Aldus Ltd“ savininkas Aleksas Dubinskas patvirtino, kad policija tokiais dalykais neužsiima – visuomet reikia kreiptis į HMRC. „Reikia skambinti, rašyti ir įrodinėti mokesčių inspekcijai, kad tai ne jo parašas, kad nepateikinėjo pajamų deklaracijos ir yra šansų, kad klausimas bus išspręstas jo naudai. Nors neatmetama ir tokia galimybė, kad skundas bus atmestas“.

„Norint apsisaugoti nuo tokių neteiktinų mokesčių permokų pasisavinimų, visų pirma reikia saugoti savo asmeninius duomenis, susijusius su „self-employed“ veikla. Saugoti ne tik nepateikiant kitiems asmenims, bet ir namuose – nemėtyti kur papuolė savo dokumentų su soc. draudimo, UTR numeriais. Kreiptis tik į patikimus, seniai ir efektyviai dirbančius mokesčių agentus, kuriuos bet kada galima rasti, susisiekti, kalbėtis, kurie už mėnesio neišnyks, ar susidūrę su komplikuota situacija, sugebės ją spręsti“, – patarė A. Dubinskas ir pridūrė, kad ir įdarbinimo agentūroms nereikėtų pateikti jokių duomenų, išskyrus vardą ir tel. numerį, kol nesi įsitikinęs, kad būsi įdarbintas.

A. Dubinskas pasakojo girdėjęs istoriją, kai laikraštyje buvo išspausdintas skelbimas, jog naujoms statyboms ieškomi įvairūs darbuotojai. „Buvo nurodytas adresas ir telefonas, kur kreiptis. Mėnesiui buvo išnuomotas biuras, pasodinta mergina, kuri surinkinėjo besikreipiančiųjų asmeninius duomenis. Anot liudytojo, ten grupė žmonių stovėjo laukdami savo eilės. Aišku, jokio darbo jie negavo, o jų asmeniniais duomenimis kažkas naudojosi savo nusikalstamiems veiksmams“, – pasakojo A. Dubinskas.

Tikrinti agentus būtina

Buhalterių įmonės „Tax Spot“ atstovai Anglija.lt skaitytojams pataria prieš suteikiant įgaliojimus agentui tvarkyti finansinius reikalus, patikrinti įmonės duomenis.

„Prieš užsakydami bet kokią paslaugą, reikalaukite susitarimo. Susitarimas turi būti raštiškas, su įmonės rekvizitais. Taip pat visada paprašykite agento kodo. Kiekviena buhalterinė įmonė, turi būti registruota HMRC kaip agentas, ir turėti unikalų agento ID. Taip pat niekada niekam neduokite savo prisijungimo duomenų prie „Government Gateway“ ar HMRC portalų. Oficialiai registruoti agentai turi savo prisijungimus ir gali mokesčių grąžinimą sutvarkyti per savo duomenų bazę“, – agentų darbo subtilybes aiškino „Tax Spot“ atstovai.

Anot jų, jei nutiktų tokia situacija, kaip Sigito, reikėtų kreiptis į HMRC ir sužinoti, ar čekis buvo išgrynintas. „Jei išgrynintas, teisybę surasite tik su pačia kompanija, teikusia paslaugas. Jei čekis nebuvo panaudotas, HMRC turėtų atsiųsti naują“.

Yra būdų apgauti

Buhalterinės įmonės „Fortis Finance Ltd“ atstovai tikino, kad apie 15 proc. jų klientų ateina iš kitų buhalterinių įmonių. „Jie atsineša laiškus, informuojančius apie grąžinimą, bet pinigų taip ir negauna ir dar už mokesčių grąžinimo paslaugas susimoka. O problema ta, kad klientai aklai pasitiki ir tvarkosi pas bet ką, norėdami didesnio mokesčių grąžinimo. Kompanijos savo klientus apgaudinėja, nesuteikdamos išsamios informacijos, per kur bus tvarkomi mokesčių grąžinimai“, – aiškino „Fortis Finance Ltd“ atstovai ir pridūrė, jog vienas iš būdų apgauti yra kai agentas užpildo prašymą grąžinti mokesčių permoką per kliento HMRC asmeninę sistemą ir nurodo savo banko duomenis. „Fortis Finance Ltd“ taip pat įspėjo tikrinti, ar agentas registruotas HMRC ir paklausti draugų patarimų.

Jei nutiktų tokia situacija, kaip Sigitui, tuomet geriausia kreiptis į HMRC Self employed Helpline ir papasakoti visą situaciją. „Tada mokesčių inspekcija pradeda daryti patikrinimą agentui. Jei išsiaiškina, kad agentas pasisavindavo klientų mokesčius, jis netenka savo licencijos ir yra daromas patikrinimas dėl valstybės pinigų pasisavinimo“, – apie bausmes už tokius agentų darbelius kalbėjo buhalteriai.

Per daug laiko praėjo

Tačiau buhalterei Aurai iš „Aura Consultancy Ltd“ šioje istorijoje daug klaustukų. Anot jos, agentui būtina turėti visus duomenis, kad galėtų sutvarkyti mokesčių grąžinimą. „Agentas gi negalėjo atspėti, kad tas žmogus uždirbo tokią ir tokią suma, ir kiek mokesčių sumokėjo. Jeigu mokesčių inspekcijai bent viena informacijos dalis nesutampa, jie negrąžina pinigų. Atėjęs naujas klientas pateikia tapatybės dokumentą, UTR, NIN numerius, banko sąskaitos išrašus, P60 arba algalapius. Teoriškai turi būti pavogti visi šitie duomenys“, – svarstė.

Buhalterė teigė abejojanti, ar HMRC galės kuo nors padėti. „Jeigu pinigai buvo grąžinti agentūrai, tai ši agentūra turėtų pasakyti žmogui, kur toliau nukeliavo jo pinigai, kam jie buvo pervesti. Viskas vyko 2003–2004 metais, manau, kad HMRC irgi jau niekuo jam nepadės, per daug laiko praėjo“, – svarstė „Aura Consultancy Ltd“ buhalterė.

Daugiau informacijos apie įgaliojimo suteikimą buhalteriui:
http://www.hmrc.gov.uk/dealingwith/authorising-accountant.htm

HMRC įspėja nepateikti jokių savo duomenų, jei gavai el. laišką, prašantį užpildyti formą, neva HMRC reikalavimu: http://www.hmrc.gov.uk/security/reporting.htm

Ką manai apie šią situaciją? Gal pats susidūrei ar girdėjai apie suktybes, susijusias su mokesčiais?

Jolanta Terminaitė, Anglija.lt

 (Komentarų: 12)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: