Nesiaiškinsiu, kas teisus, ir kas ne. Ir ne todėl, kad neturėčiau šiuo klausimu nuomonės. Turiu labai aiškią, nes teko sutikti Venckienę Londone su sūnum ir globotine, ir mergaitės prisirišimo prie tetos tik aklas būtų nepastebėjęs. Tai, kad Lietuvos teisėsauga akla, visi žinome. Tačiau kodėl tyli politikai ir kodėl iš prezidentūros ateina raminimas, kad politikai neturėtų kištis. Prezidentė pačiulbėjo, kad smurto naudoti prieš vaiką negalima, bet juk ir toliau smurtaujama. Jei ne fiziškai, tai psichologiškai, laikant ją nuolatinėje įtampoje, jog bet kada gali būti išplėšta iš savo namų ir mylinčios aplinkos. Jei nepavyksta fiziškai atimti, gal štai tokiu būdu siekiama ją paveikti, kad mergaitė išprotėtų ir negalėtų liudyti teisme dėl pedofilijos?
Jau vien nepaprasto aršumo ataka prieš pagrindinę liudininkę rodo, kad kažkas ten tikrai buvo. Ir gal buvo ne vien pedofilijos faktas, bet ir užsakyti nužudymai. Jūs paklausit, kas toks galingas? Pedofilija ne vien iškrypėliškas geismų tenkinimas, pedofilija yra didelis biznis, ypač kai tvirkinamieji veiksmai filmuojami, o įrašai pardavinėjami. Amerikoje jau pripažįstama, kad vaikų pornografija pastaruoju metu neša milijardinius pelnus ir yra sparčiausiai besivystantis internetinis verslas.
Iš namų plėšiamos mergaitės problema jau paskendo mele. To melo tiek, kad niekas nebeturi nei laiko, nei galimybių suvokti , kur tiesa. Tačiau kiek tas melo katilas bebūtų verdamas pasitelkiant melagingus pasakojimus skleidžiančius “specialiuosius” liudininkus (turbūt reikėtų stebėti, kas su tuo “specialiuoju” vėliau nutiks, juk gali dingti iš akiračio, nes Mauro darbą jis padarė, o naudos iš to nedaug), tačiau toji gausiai palieta melų jūra nepajėgia užlieti keleto esminių klausimų. Kodėl mergaitę, dėl kurios saugumo globėjos namuose niekada nekilo jokių klausimų, reikia perduoti į apsaugininkų saugomą, (matyt, dėl galimo pavojaus) nežinia kur esančią gyvenamąją vietą, moteriai (mamai), kuriai gali būti pateikti įtarimai pedofilijos byloje, kurioje mergaitė laikoma nukentėjusiąja. Vadinasi pagrindinę liudininkę atiduoti į galimos nusikaltėlės rankas. Lietuviškiems teismams tai atrodo visiškai teisinga.
Šioje situacijoje vienintelis ginklas viešumas – gerai, kad filmuojama ir viešinama, o realų vaizdą melais iškreipti gerokai sunkiau. Internete pasklidęs vaizdas net ir tuos, kurie traukė sentimentalią “mamos ir vaiko” dainelę privertė atsitokėti. Beje, klausimas, kodėl savo veiksmų nefilmuoja prievartos akto vykdytojai? Ar nebijo, kad paskui gali būtent jie būti patraukti atsakomybėn dėl smurto prieš mergaitę? Nejaugi yra įsitikinę, kad svarbiausia išplėšti mergaitę iš namų, o jau tada teismai vis vien juos išteisins? Kita vertus, po to, kai mergaitė bus paimta, kilus triukšmui gali nutikti taip, kad būtent vykdytojų galvos bus paaukotos - atleis iš pareigų, išmes iš darbo už nustatytus pažeidimus. Tegu ieško teisybės, jei dar turės ūpo ir pinigų advokatams.
Bet grįšiu prie pradinio klausimo – kodėl nesinori būti lietuve. Dėl to prakeikto mūsų visų nuolankumo, baimės ir susitaikymo. Politikai memlena, kad jie neturi teisės kištis, prezidentė išmeta į viešumą viešųjų ryšių patarėjų nudailintą frazę, vaikų teisių specialistė desperatiškai įsikandusi laikosi minties, kad nesvarbu kokia mama, vis vien mama. Kiekvienas, kas ką nors šioje situacijoje galėtų pakeisti, susikūrė savo smulkų melą, siekdami pateisinti savo abejingumą, išlaikyti savo postą, užglaistyti savo baimę. Belieka paprasti žmonės. Lieka tie, kurie, kai valdžiažmogiams jų veiksmai nepatinka, išvadinami patvoriniais ar runkeliais. Bet jeigu tie patvoriniai ar runkeliai sugebės išsaugoti mergaitę globėjos namuose, tada ir aš didžiuosiuosi esanti ne prezidentinės, ne parlamentinės, ne teisine ar demokratine save vadinančios valstybės, o patvorinių lietuvė.
Zita Čepaitė
Komentarai
Tai butent. kad teismas neatsizvelge i vaiko norus! Vadinas reikia teisti teisma! Tomas Vaitkevicius? Teisingumo ministras? Kas jam atsitiko?Ar Deimantes Kedytes balionas nenuskrido?! Ar Aidas draugelis? Deimante butu ir toliau laimingai graziai gyvenus, jei butu atsizvelgta i jos norus, o ne biologinei mamai atiduot! Nesamoniu patys pridyrbo, paskui galvoja! Va o kad lietuvos prostitutem, valdzia apsauga dar pasamdo, tai cia jau cirkas! O Drasiaus Kedzio uzsienio ekspertams tik nuotraukas pateike, ir tai neaisku ar jo ar kito lavono is morgo! Mat per brangiai kainuoja! O lietuvos prostitutes iskrypeles, kaip Stankunaite, pinigu apsaugai moketi turi! ha
Deimantes Kedytes persekiotojai ir jos tevo zudikai tautai yra zinomi: 1. A M - Aidis Mieželis (VSD), 2. A S - Alvydas Sadeckas (politikas), 3. L J - Linas Jurgelaitis (VSD), 4. R V - Romualdas Vaišnoras (teisininkas, laikinai ėjęs VSD vadovo pareigas), 5. A S - Aloyzas Sakalas (politikas), 6. Č J - Česlovas Jokubauskas (LAT teisėjas), 7. A A - Armanas Abramavičius (LAT teisėjas), 8. V V - Virgilijus Valančius (LVAT teisėjas), 9. R A - Rimas Andrikis (advokatas), 10. G L - Giršas Leichteris (advokatas), 11. D B - Darius Balčiūnas (STT Šiaulių valdybos viršininkas) 12. P R - PedRytis (Komsomolka)
Aš stebiuosi, kaip čia LNK ar kita televizija dar nepakvietė Stankūnaitės šokti ar dainuoti kokiame projekte, o gal jau tai greitai įvyks nužmogėjusioje valstybėje. Vis tiek mes tik gyvuliai, nebeturintys jokių teisių, kai tai nusprendžia klaniniai padedami kondratjevų, žiobrienių ir kt.
http://www.komentaras.lt/?p=17335&cpage=13&replytocom=1788281
http://www.lzinios.lt/Lietuvoje/Biologini-rysi-iskele-auksciau-uz-mergaite
Kalbos nenusukinek. Apkaltinai mane, kad nepasirasiau savo vardu. Taigi mano klausimas butu, koks tavo vardas - Anastasija, Aidas, L ar Lo?
Supratai, kad apsilochinai, tai davaj dabar stumt apie smelio dezes ir t.t.;) Laikas butu ismokt uz savo zodzius atsakyt. Kovotoja, bl*.
ko cia varot ant Vinckienes ir Kedzio! Jie turtyngi issilavine zmones ir teisejei! O jus kas?Indus plaunat ir amzinatelsei Kedziui auksines grandines ant rankos pavydit kad pinigu turejo ir nusipirko! Juk LNK filmavo! Jiems nerupejo ka jis kalba! Tai paaiskin ko Lasbergis, Vienuoles, Anglija, Amerika uz mergaite eina! Ar tu daugiau issilavines nei jie zmogau! Varykit lauk is Zitos web! Varykit i Stankunaites, savo nuomone reikst, o ne zmones cia juokint muzikai! Ar ir tu Lionginai Stankunites draugu buvai? na, vaikui pinigu atnesavai, saldainiu..... ar jai mokejei!?Kedys issiskyre su Stankunaite ir kas cia nuosatbaus?Daug seimu taip. Vyras vezdavo vaika mamai, niekas to nedrausdavo, o mergaite pradejo seneliams apie pympalus kalbed gryzdama is mamos! Na Kedys ieskojo teisybes, va ir surado! iseik i Garliava ar Kauna su Stankunaites veliava! Va tada paziuresim kaip toli nueisi! Varykit lauk is cia!
http://drasiuskedys.wordpress.com
The bailiff is trying to enforce the final judgement of the court, to transfer 8 year old girl to her mother. There is is nowhere to appeal the judgement bec...
The bailiff is trying to enforce the final judgement of the court, to transfer 8 year old girl to her mother. There is is nowhere to appeal the judgement bec...
http://www.facebook.com/pages/Dr%C4%85sos-kelias-politin%C4%97-partija/228444227204113
http://drasiuskedys.wordpress.com
Kaip sita istorija prasidejo?
2 mergaites buvo tvirkinamos Jahtklube.
Viena seneliams pradejo skustis, ir teciui, kita 13 metu pasake mokykloje ka dedes su ja daro. Abieju mergaiciu mamos buvo Stankunaites.
Kilo skandalas. Kedys tikejo lietuvos teismu teisingumu ir kreipesi visur. Deja kaip i viesuma viskas isejo, buvo sugalvotas planas. Kedi sunaikinti.
Prapuole zmogelis po 2 zmogzudysciu kazkam buvo labai patogu surengti tai.
Kedys buvo apkaltintas zmogzudystemis.
Deja yra daug nesuprantamu dalyku, jei jis daleiskim taip buvo uzpykes, tai kokio velnio savo zmonos nenusove o jos sese?paliko sautuva, dar salia. Tai kiek suprantu savo ikalcius reikia paslepti, bet tai kazas dare uz ji....
Ekspertu buvo nustatyta, kad paspringo vemalais. deja tai neytiketina, kai nuotraukose ir ekspertizeje matesi, kad jis buvo kankintas, sumustas, kaulas kojos luzes. Tai tiesiog neitiketina. gerkle perpjauta. tai kas cia gaunas? Kedys mire paspringes vemalais, Usas baloje paskendo. 13 metu mergaite kuri buvo tvirkinma pedofilu prapuole...kur ji? koks jos likimas? Po viso to, teismas mergaite, kuri buvo tvirkinama jos leidimui pedofilu priteise Stankunaitei... tai kas cia isproteje?
Ir normaliam zmogui aisku kas normalu kas ne
Toliau planuojama 3 mergites pajemimas, vienas pries viena.
Atvaziavus Stankunaite duos mergaitei saldaini, ar idurs kur su adata migdomuju, kad vaikas uzmgtu, ir isnes vaika uzmigusi. ir toliau dumins cia visiems akis! vaikas is laimes uzmigo ant mamos peties!
koki gyvenima vaikas gyvens? kur jos pastovi pragyvenimo vieta tada bus? vaikas gyvens su mama ir jos saugumu kriminalistu, ir kas dar? bus metoma is buto i buta deja saugumo? ar mergaite su vadinama mama Stankunaite vienoje lovoje miegos ir jos apsauginiais? ir televizoriu dienom ziures? su kauketais vyrais! ar vaikui tokios kompanijos reik!?
Ko nerode LNK !
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Tp_PkuW2A2o
cia aiskiai matyti kad stankunaites nieks nemuse, ir mergaite bijo ir nekencia momos!
to :) eik i smelio deze bapkes statyti, arba pas savo draugus pedofilus vyriskuma rodyti. normali karta tokiu budu uzauginsi! is suluosintu vaiku!
o tai tavo koks vardas Anastsija, Aidas, Lo ar L?:DDDD
Isprotejus !!!
http://www.komentaras.lt/?p=17326&cpage=2
ko nerode LNK?!
rasau komentarui :) bent jau prisitatytum?!
tai klausyk :) zmones cia gali kiek nori rasyti ir savo nuomone issakyti! tu geriau pasivadintk vardu cia o ne " :)" "visiems debilams", ar "as" ar "londoniete" !!!! eik mergaite ginti ir galvok kur gyveni!
Pries paskutinis skelbimas. as u autore Zita Cepaite, ir palaikau jos puse. As uz Neringa Vinckiene ir uz mergaite, palikti ramybeje ir nubausti Stankunaite uz vaiko leidima tvirkinti. Rasiau tokiai to Zita, cia vienai komentavusei, kuri nori visus cia suklaidinti sorry....
ir apskritai zmogeli, pasivadines Anastasija, Aidas, Lo, L, gal jau baik rasinet ta pati per ta pati ir dar skirtingais vardais pasivadines:) Jau visi supratom tavo nuomone, jau gali ramintis:)
Hm... Siaip tai visi cia buvo Zita (autore) uzsipuole, kad palaiko Venckiene:))) Tu pirmas parasei, kad pasirodo, ji slapta palaiko Stankunaite:DDD
Bent jau pasiskaityk ir pagalvok, kam atrasineji, o tai visus i viena kruva surinkai.......
Zmones, as jusu maldauju! vaziuokit visi ginti mergaite! Dievas jos puseje, vaiko neleidzia paimti. Klaupkim visi ant keliu, kad vaiko neisnestu, policija nieko nepadarys. vaziuokime i Vilniu, mitingus. Vardan musu vaiku, vardan teisybes vardan Dievo sunaus, kuris mire uz musu nuodemes, vardan mergaites ! Teisybes Lietuvoje, ir jos jau neberasi...tiktai musu susivienijimas gali igelbeti mergites gyvebe, seneliai jos susilaukti anuku vaiku! neleiskit zmones mergaites atiduoti ir prievarta paimti is seneliu namu! Mergaite turi gyventi! Normalu grazu gyvenima, o ne su biologine mama Stankunaite! Ne tas tetis ar mama kuris vaika pagimdo.... tetis mama tie kurie vaikui grazu gyvenima gali duoti, kurie ji neskriaudzia ir myli! Stnkunaite mama? Vaika pedofilams 4 metuku atidave uz pinigus tvirkinti? Ar tai mama? Ir jos sesuo kartu 13 metudukra leido tvirkinti? Surista per uzpakali Jahtklube? Vardan Dievo tevo, vardan musu vaiku sventos ramybes ir grazaus gyvenimo ginkime mergaite! As prasau labai, labai visu! xxxx
Pedofile tu ZITA. oh ZITA!!!
Netikekit ka raso cia Zita ir i ja kiti panasus autoriai!
Ar tu vyras, ar moteris as nezinau! Jau geriau buti runkeliu, kaip LNK rodo tai ka pedofilai nori!!!! Negu pedofilu ar ju draugu! Kodel LNK mane nei karto per televizoriu su zmona ir vaikais ten stovincio Garlliavoje neparode! Liaudis vienykites, ir netikekit ka raso cia tokie zmone kaip ZITA ar LINA ir autoriai kaip IDOMUS FAKTAI APIE VINCKIENE !!! Cia yra pedofilu salininkai net patys pedofilai, kaip ir Lietuvos Rytas ju nupirktas, ir LNK. Ziurekit Tele-3, va ten tai neiskraipyti faktai! Pyrma karta kai norejo mergaite paimti is namu, ir zmones visi ant keliu klupejo, klupejo tarp ju ir 2 pedofilai, kurie varo dabar ir cia! ir aplamai ant Vinckienes! Ta moteris visa gyvenima niekad niekam nebuvo uzkliuvusi! uzaugino gerus vaikus! Ar galit pasakyt ka Stankunaite yra baigusi? ir kur jos pastovi pragyvenimo vieta pvz yra? o is kur jinai sargybai pinigu turi? ha! ir jos advokatas kuris jos puse palaiko tai kiek zinau turi 6 vaikus,ir elementu nemoka!!!! hahaha! o kaip jis gali buti advokatu pats istatymui nusikaltes?! O kur auksine karve mama Stankunaite buvo kai Usas ir kiti prokurorai miegojo?oi Zita! Jo juk ji mama! Kuri senai turejo buti patubdyta uz grotu!!!! Na bet pedofilu saknys ir organizacija stipri! rasykit rasykit! geris vistiek nugales!!!!
Zmones, kaip ir per bundancia Lietuvos nepriklausomybe! Palaikykit mergaite ir Neringa ir juos senelius! Vaziuokit prie vaiko namu saugot ja, ir patys asmeniskai susidurkit su realybe, o ne su iskreiptais ir slepiamais faktais laikrasciu ir televizijos! Vaziuokit mitinguot streikuot is visu miestu i Vlniu !!! Tik tai isgelbes mergaites gyvebe!!!! Labui Dievui ir Lietuvos !!! Junkites i burius zmones! Nebeliko nieko cia ka veikti lietuvoje, o aukstuosepostuose sedintis vadinami, Lietuva valdantys zmones, neturi ka prakiauti ir vokti jau Lietuvoje! Ar tai cia tik neprasidejusi naujas biznis vaikais! kai pati valdzia juos prievartaudami galbut i CD iraso, ir pardvineja tuom uzsidirbdami juodojo rinkoje!!!
Neskaitykit zmones Lietuvos Ryto, ir neziurekit LNK !!! Ten nupirkti pedofilu !
Geda tiems, kurie senelius kritikuojat ir ant ju cia varo!!! Gal kas gali pasakyti kur dingo 13 metu mergaite? Kuri buvo pedofiu tvirkinama ir per uzpakali! Na mama rado nudurta, ir vaika issiunte i Vokietija pas tetei 10 kartu teista !!! Ar Lietuvos valdziai nesvarbu kur nepilnameciai vaikai dingsta!!!! Pasiziurekit daugiau interneta, ir pasakykit kodel laikrasciai ir televizija atsisake rodyti visa nufilmuota medziaga!!! Kauketi vyrai, patys pargriove senele,Stankunaite lauze mergaitei ranka!!!! Ir senelei dantis isdauztas ?!!! Oi, ir dar cia nenormalus trieziat kad Stankunaite padla gera !!! Kas cia per idijotiski komentarai !!!! Kaip mama leistu savo vaika? ha ! o kaip vyrai pedofilais tapo ir vaikus tvirkina !!! ha ! kokia valdzia, tokia ir tauta !!!! nuprotejusi !!!! I'm very sorry ! uz tuos durnius cia komentuojancius Stankunaite gera! Cia del turtu! mama taip nedaro savo vaikui! vaikui prikalbeti galima!!!! Isgamos! Varykit draskoma vaika ginti! kol paciu per sikna neispiso!!! Neimanoma vaikui ikalti i galva! Niekad! Niekada! Vaikas mamos bijo! Durniai bl*t,ar suprantat! Vaikas yra paskutinis gyvas liudininks sitoje istorijoje kuri pedofilai nori atimti is seneliu namu ir atiduoti mamai! O tada, jie ir sunaikins, Stankunaite ir jos dukra!!!! ir tada, jums nereikes skaityti Lietuvos Ryto ir ziureti LNK kurie iskarpo medziagas filmuotas, ir rodo tai, ka pedofilai liepe!!!! Niu as niekat nesikeikiu!!! Dieve mano, cia visi kurie rso pries mergaite! Kad jus visus per sikna isp*stu! Debilai, pedofilai, gime sup*stoje Lietuvoje!!!! Tik tikintys Dieva zmones, vaziuoja gint mergaite, ir kiti normalus tevai ir draugai is visu miestu, ir is Kauno, kuriems svarbu kur augo ju paciu vaikai!!! Ir dar krta, mziau skaitykit cia laikrasiu ar LNK ziurekit..... Geriau Tele-3, va situ dr pedofilai nepejo nupirkti!!!! As smeniskai, buvu prie mergaites namu, vaikas iseina i kiema tik tada, kai zmones ginantys ten stovi! Vaikas aciu pasako! O cia bl*t, vaiko neismokinsi 8 metu, ir tokio amziaus jis tikrai jau viska pats sugeba suprasti! Kur ta motina buvo visus tuos metus??? Geda! Geda! Cia pries ta mergaite parasiusius! jei kas neaisku? as galiu atsiusti visa informacija, ir video neiskarpytumedziagu tiems!!! kurie cia nesamone raso ir nemoka naudotis internetu !!!!
O kad vaikas vyro pimpala, sysiu vadina, ir kremas bego is ten, tikrai, patikekit ismokint neymanoma!
Ech, tu, patarimu dalintoja....savo IQ geriau susirupink ,o tai pakankamai jau cia gedos prisidarei rasydama ,kad ne viena motina neleistu tvirkinti savo vaika.
Tu tai abi puses isklausus ar ne?
ble ,nu vista tu visiska. ir svarbiausia net niekas neraso ,kad tavo nuomone neteisinga ,tik ja dar ir pagrist reikia. neuztenka tik ant kitos nuomones pavaryt.
Skaitau autores straipsnius ir suprantu kad ji neturi savo nuomones o tik seka ir palaiko ta banda kuri garsiau rekia,siuo atveju kedofilus.Kai vaikas bus perduotas motinai ir issaiskes visa tiesa nenustebsiu jei atsiras straipsnis kokie buvo blogi tie runkeliai kur prie tvoros trynesi.Patarimas:neliesti temos jei nezinai apie ka kalbi ir ne esi isklausiusi abieju pusiu,rasykit apie margucius ir nekurstykit zmoniu.Aciu uz demesi.
"Nei viena motina neleistu tvirkint savo vaiko" - labai svarus argumentas, net nera ka pridurt. Taip pat nei viena motina negaletu nuzudyt savo vaika (nes kas gali buti baisiau uz nuzudyma), ar ne?
O dabar, miela moterie, atidaryk bele kokius kriminalus ir pasiskaityk, ka kai kurios motinos su savo vaikais isdarineja.
Vadovaukis sveiku protu ne tos seimyneles pletkais ir melu.Kai viskas iseis I dienos sviesa autore raudonuos del sio straipsnio taip pat ir visi tie kurie buvo garliavos gangsterio pusej.Nei viena motina neleistu tvirkint savo vaiko
JEI STANKUNAITE IR USAS "NEKALTI" KO BIJOMA????http://www.youtube.com/watch?v=IRijitWFzDE&feature=player_embedded#!
"jei jus vaiku neturit tai ir nesuprasit." - cia jau kazkas klause to, tai dabar ir taves reikes paklaust: tikrai esi isitikines/us, kad pries satnkunaite pasisako tik vaiku neturintys zmones? o gal ir nuoroda numestum i sio statistikos tyrimo saltini?
Nuo pat pirmos dienos zinojau kad jokiu pedofilu ten NEBUVO o visa tai tik narkomano sizofreniko +dar ir zudiko isgalvota istorija tam vaikas butu atimtas is motinos.Vaikas turi gyvent su mama,bet jei jus vaiku neturit tai ir nesuprasit.
nereikia cia reiksti simpatiju ir antipatiju.remkimes faktais.pedogilijos byla neispresta.KODEL?stankunaitei mergaites iki dabar ypatingai nereikejo,bet prireike cia ir dabar,pries pradedant nagrineti pagrindine byla.KODEL?teisesauga imasi tokiu neleistinu veiksmu ivykdyti teismo sprendima,kad patys rizikuoja daug kuo.KODEL?taip Venckiene turi daug priesu kai ilgai dirbi teisejos darba,normalu,kad ju tik dauges ir tokie sliuzai tik ir laukia tokio momento kad galetu ikasti..bet zmones tokie.. o pedofilija baisus dalykas..susimastykit zmogeliai..
As irgi sakau ,ko cia puolat ant tos Rutos ,skaitykit ka ji raso ,o ne diskusijas veskit.
ko cia stebetis lietuva,gymyniu krastas.uzima didesnes pareigas aplink lohais apsodina,juk durnus zmones valdyt galima.teismai,nu tai ......reik padaryt teismus,tokius is praeiviu.prisiekusius.as manau kad 99.is simto bus nuteisti.zmones turi padet valstybei.
kpwz
Tamsios jegos...Aciu Dievui politikai nesikisa.(Baukute ar Stoma nesiskaito)(tai jokeriai).Tiesa Landsbergis bande kazka sakyt,bet turbut jau suprato kad salia situ atsieit politiku jam ne vieta.Zinoma labai jau patogu butu...Juk visame pasaulyje violetiniai balionai tik skraido ir skraido...
O kodel tu manes klausi, kaip jausis Venckienes gerbejai?:) As cia isvis tik apie mergaite rasau, kad psichologai nustate, kad ji nemeluoja ir kad tikrai buvo tvirkinama (ir tai buvo nustatyta ne tik is jos pasakojimu, bet ir kitu dalyku - pvz, kuno kalba ir t.t.). Ir apie psichologu tyrimus kalbu butent tuos, kurie buvo del tvirkinimo, o ne del to, su kuo nori pasilikt mergaite.
dar karta pakartosiu koncentruotai, apie ka rasiau anksciau: jeigu mergaite, kaip nustatyta, nemeluoja del tvirkinimo - koks yra mamos vaidmuo (ar gali 4 metu mergaite pati susitikti su dede, kuris ja tvirkintu. Ir jeigu jau toks dede atsirado, ar gali tai vykt ilga laika mamai absoliuciai nieko nezinant....). Del to as uz tai, kad pirmiau reikia viska istirt, baigt byla ir tik tada priminet sprendimus, su kuo mergaitei gyvent. Nes siuo metu vyksta absoliutus bardakas.
nesuprantu kodel cia kai kurie (o gal vienas?) taip karstai gina pedofilus...
Pedofilija tai labai baisu. Negi savo vaika galetumet atiduoti i tokiu zmoniu rankas?
tarp kitko, mergaites atsakymai i psihologu klausymus labai nekonkretus, is jos zodziu tik galima suprasti, kad ji nori buti su teta, nes ji gera, o mama meluoja... O tokius zodzius gtalima suprasti dviprasmiskai, ir Venckiene pasistenge kad mergaites parodymus zmones suprastu taip, kaip Venckienei yra palanku...As irgi turiu vaiku, ir tokiu dalyku galiu ismokint ir per savaite...
Anksciau ar veliau vistiek visi suzinos kas ir kaip istikruju buvo...spelioti daug ka galima...bet tiktai idomu - jei isaiskes kad Stankunaite istikruju sitoj istorijoj tiktai marionete, o Venckiene pagrindine organizatore, tai kaip jausies visi Venckienes gerbejai ir Zita Cepaite, kuri akivaizdziai Venckienes uztareja?!!
Butent del to, kad turiu vaiku, puikiai zinau, kad tokio amziaus (4 m.) vaika NEIMANOMA primokint meluot! Taip, maza vaika galima itikinti, kad TAI buvo, nors realiai nebuvo, BET vaika pagaut, kad istorija netikra, galima per 2-3 klausimus - nesueis detales, atsiras is pasaku srities dalyku... Tai, sakai, Venckiene ir per visus tyrimus kartu su mergaite sedejo ir uz ja atsakinejo?:)
O tu nepamirsai kad mergaitei buvo tik 4 metai kai su ja kalbejosi psihologai??!!! Tu pats/pati vaiku turi?! O nepamirsai kad pries tai "gera" teta pasistenge nufilmuoti mergaites parodymus ir pati stovejo uz kameros ir rodydavo ka mergaitei reikia sakyti ir rodyti?! O tau nekylo itarimas kad jau tada mergaitei buvo kalama i jos maza galvele kad tu turi sakyti ta ir ta, o tokio amziaus vaikai net ir nesupranta kad ne viskas ka teta mokina yra teisybe...
Visiskai pritarciau tavo nuomonei, BET yra "mazas" nesklandumas - absoliuciai VISI tyrimus atlike psichologai patvirtina, kad mergaite nemeluoja, ir kad ji tikrai buvo tvirkinama (o tyrimai buvo labai rimti, nes rimta, rezonansine byla). O jeigu mergaite nemeluoja, tai kaip ji papuole pas Usa? sakysit, kad pati smelio dezej susipazino ir namo parsivede?:) Ir vat sitoje vietoje kyla labai rimtu ir negraziu klausimu apie mama....
tad kol nenustatyta, kad mergaite viska isgalvojo (o nustatyta kaip tik atvirksciai) - mamos vaidmuo sitoje istorijoje yra, svelniai tariant, su dideliu seseliu... Tad as uz tai, kad pirmiau reikia istirt viska, baigt byla, o po to jau sprest, kur tas vaikas turi buti.
Sutinku, kad puse nusikalteliu dar laisveje, bet butent Stankunaite jau seniai butu uzdaryta, jei butu kalta!
Tu rimtai galvoji, kad jei pries Stankunaite butu kokie irodymai iki siol testusi sita istorija??!! Nelengviau butu ja pasodinti ir baigtusi tas haosas?! Jie nieko pries Stankunaite neturi, tik Venckienes pasakas ir suklastotus irodymus...
Negaliu sakyt, kad visiskai nesutinku su tavo nuomone, bet jau paskutinis sakinys - atsiprasaaaau.... "Jei Stankunaite butu kalta, ji laisvej nevaiksciotu" - tu cia rimtai? Rimtai galvoji, kad Lietuvoj visi blogi zmones susodinti graziai i kalejimus, o laisveje tik nekalti vaiksto?
kliedesys tu ir daugiau nieko!!! Uz ka Stankunaite sodinti i kalejima jei nera jokiu irodymu kad ji pardavinejo savo mergaite?! Cia tik Venckienes zodziai!!! Tai pagal tavo mastyma, jei Venckiene dabar pareikstu kad puse Lt pedofilu, tai juos visus i kalejima sodinti, kol teisesauga neissiaiskins kad visdelto Venckiene serga sezofrenija ir visus is eiles kaltina pedofilija!! Jei Stankunaite butu kalta, ji laisvej nevaiksciotu
Lietuvės sutuoktinis Mariano Moresi dirba prokuroro padėjėju. Jis taip pat stebisi, kodėl Lietuvoje skandalingiausios pedofilijos bylos atomazgos tiek laiko nematyti. „Su tokiu neteisingumu, kai nukentėjusysis yra mažametis, jam Italijoje per 30 darbo metų dar neteko susidurti. Vyro kolegos darbe užduoda vienintelį klausimą: ar ar Lietuva yra Europos Sąjungos valstybė?“ - tikino D.Moresi. Italijoje aktyviai veikia net kelios su šiuo reiškiniu kovojančios asociacijos. „Pati didžiausia asociacija ir kol kas vienintelė turinti teisę baudžiamosiose bylose atstovauti nukentėjusiesiems nuo pedofilų - „Caramella Buona“. Iki šiol ji nėra pralaimėjusi nė vienos bylos. Organizacijos savanoriai teikia ir konsultacijas, rengia seminarus“, - sakė D.Moresi. Paklausta, kaip Italijoje būtų sprendžiama dilema dėl galbūt seksualiai išnaudoto vaiko perdavimo biologinei motinai, kuri galėjo būti sąvadautoja, D.Moresi pažymėjo, kad tai būtų neįmanomas dalykas. „Tokiai motinai būtų uždėti antrankiai ir ji lauktų teismo kalėjime. Teisėjas, jei išdrįstų priimti panašų sprendimą dėl vaiko perdavimo, būtų pats patrauktas baudžiamojon atsakomybėn“, - įsitikinusi moteris. Ji mano, kad nuteikti mažametės prieš motiną neįmanoma, nes mergaitė jau sugeba atskirti gėrį nuo blogio, mylinčius žmones nuo skriaudėjų. „Tad reikėtų gerbti mergaitės norą gyventi su teta ir seneliais, palikti ją saugioje aplinkoje“, - ragino D.Moresi.
Puolimas - gera ginyba..tai ir daro Venckeine
Negi jus tikrai tikite , kad va net EZTT irgi pedofilai sedi? Zmones jus shizofrenija gydykites....
O va tas milijojnines baudas manau butu labai teisinga, kad moketu sita kose uzvire politikai ir tebeverdantys zurnaliugos. Kodel vel paprasti zmones vadinami 'valstybe'?
Na, net nera ka pridurt. Argumentu net ne nulis, o minusinis skaicius:) "ji tiesiai ir sviesiai pasake..." - o Vienckiene visai kas kita "tiesiai ir sviesiai" sako... Nebent Dievas esi, kad zinai, kas is tikruju sako tiesa;)
asmeniskai stankunaites ir pazinti nereikia. visi mato mer media , kaip ji kencia.
pazystu stankunaite is tv laidu. ji tiesiai ir sviesiai pasake-gelbejau vaika per tas mustynes , kad neuzdustu mergaite. o uz tai ji buvo sumusta. melyne matesi. tik jos teisingi zodziai ir nieko neslepimas viska sustate i vietas. is jos ranku buvo isplestas vaikas ir specialiai pargriautas 3 kedziu senuku , kad neatiduotu jai mamai. ji isgelbejo mergaite uzdusimo. stankunaite is sirdies pasakojo ir net asara isspaude pas Jakilaiti laidoje. mes ja tikim ji tikra motina gelbejanti vaika. tai patviritino ir anstole ir policija ir jakilaitis su miliute.o venckiene net asaros ekrane neisspaudzia.stankunaite-tikra motina ir niekada nemeluoja o vat venckiene
Tai kiek metu asmeniskai pazisti Stankunaite ir artimai su ja bendrauji?
o jei pas tave bent jau truputi smegenu butu tai suprastum kad Venckiene stipriai zaloja vaika ir jos psichika ir su ja jokiu budu negalima palikti mergaites, o "bloga" Stankunaite - tai tik Venckienes padarytas personazas ir daug kas tuo patikejo, bet vistiek anksciau ar veliau teisybe isaiskes
Dar gerai butu, kad uztektu tau smegenu pastebet, kad nemaza dalis cia komentuojanciu nera UZ Venckiene, o tiesiog yra PRIES Stankunaite. As asmeniskai irgi Venckienes nepalaikau, bet manau, kad Stankunaitei vaiko atiduot irgi negalima. Tokiu atveju variantai yra du: palikt vaika pas Venckiene arba atiduot isvis kazkokiems kitiems globejams. Akivaizdu, kad ir taip jau ziauriai sutraumuotam vaikui tik pirmasis variantas ir tinkamas.... Jus supraskit, kad cia reikia rinktis ne tarp gerio ir blogio, o is dvieju blogiu issirinkt maziausia.
Teisybe jau lenda i pavirsiu, jau aiskiau darosi kad Venckiene sukure visa ta istorija ir ispute burbula is jos isgalvotu fantaziju vien tik tam, kad pasiekti savo tikslu ir islysti i pati virsu...bet neisdege...Tuoj visiems Vencku ir Kedziu gerbejams reikes sleptis, nes supras kad apsisudino gindami nusikaltele, kuri nekalta mergaite naudoja tik kaip savo ginkla...
Pazerei labai svariu argumentu... Ypac del Venckienes masinos numerio.
:-D
Man, kaip eilinei pilietei, stebint iš šalies, susidaro įspūdis, kad šiuo metu vyksta kova tarp TAUTOS, palaikančios mergaię ir nuo pradžių neleidusios Kedžiams atiduoti mergaitę " motinai"( tą patvirtino buvę "gynėjai" )ir reikalaujančios išspręsti viešai visiems suprantma kalba pedofilijos bylą ir VALSTYBINIŲ JĖGŲ, kurios naudojasi tautos suneštais mokesčiais kaip savo ir keturis metus finansuoja Stankūnaitės išlaikymą ir gynybą. Šlykštu klausyti kaip visi TV kanalai gąsdina TAUTĄ, kad dabar tai Lietuva sumokės baisinius pinigus Stankūnaitės reikalavimu.LIETUVA JAU SUMOKĖJO UŽ ŠIĄ NIEKUR NEDIRBUSIĄ IR JOKIŲ PAJAMŲ VALSTYBEI NEATNEŠUSIĄ PILIETĘ MILIJONUS. MANAU, KAD KALTĘ UŽ ŠITĄ VALSTYBĖS SUPRIEŠINIMĄ TURI PRISIIMTI IR VALSTYBĖS NUOSTOLIUS PADENGTI VISI PAREIGŪNAI, KURIE NEATLIKO SAVO PAREIGŲ IR JŲ NEATLIEKA IKI ŠIOL. Nereikia mums meluoti, kad Stankūnaitė protingesnė už teisėją ir šokdina Valstybę ir Tautą pati. Ji neturi pajamų .....ir tie " nemokami" advokatai ir anstoliai yra tiesioginiai TAUTOS kiršintojai ir mūsų Valstybės skundėjai Strazbūrui.Tai jie taip atstovaus Lietuvą Strazbūre, kad būtų sumokėtos visos baudos, o paskui patys tuos pinigus ir pasidakins.KUO GREIČIAU IR KUO VIEŠIAU BUS IŠSPRĘSTA PEDOFILIJOS BYLA, TUO GERIAU TEISĖSAUGOS IR VSD MUNDIURAI BUS PRASKALBTI.
Skaitykite daugiau: http://pilietis.delfi.lt/voxpopuli/garliavos-drama-viska-valdo-pinigai.d?id=57638629#ixzz1qxEmNSiG
subingalvi-tu turi suprast-kad lt zmones(normaliai mastantys) jau ne apie pedofilija, kaip atskira byla -garsiai saukia! cia jau apie sistema visa-apie teisinguma, apie prokurorus ir apie aukstu pareigunu nepakaltinima...
tu galvoji, kad jei koks Juozas ar Pranas is Varenos butu mergaite "palaizes"-cia but tokia byla???????
o vat Usas-(buves seimo pirmininko patarejas)...uz tokius darbelius-pasirode sventasis, ir ginamas visu aukstu pareigunu(gen.prokuroro,teismo,aukstu politiku ir t.t.)
isikalk i savo subingalve-pedofilija cia jau kaip antrame plane palieka
zmones kyla-pries neteisinguma, kuri matai vos nekiekviena diena!!!!
paziurek, kas stankunaitye gina-kuris, sakalas, krizevicius, miliute, vsd shulai, teismai ir t.t. zemesnio rango-kaip prokuroras pas ja ginanciu nera
o va mergaites puseje-stovi tauta ir mastantys zurnalistai, kurie po siula traukia visa ta "apsisikusia grietinele"...i pavirsiu
o kai isitikinsi, kad visa pedofilijos istorija islauzta is pirsto, kas beje protingiems zmonems nuo pradziu aisku, kaip tada ar noresi buti lietuve. Lietuve kuri paskendus gandu mesle nepagalvoja, ka reiskia vis del to motinai vaikas.
akivaizdu liongine, kad esi is tu ...filu
Zita, uzuojauta Tau. Stogas nuvaziavo? Niekas negali atimti is MOTINOS (bet kokios, kad ir valkatines ar alkoholikes) vaiko, kol neatimtos motinystes teises. venskienes, vazinejancios su valstybiniais nr. kur skaiciukai 666? kedys su auksine grandine(kilogramine) ir gimnastu? kodel violetinio nepasodino uz grotu, kai uztaise vaika nepilnametei? Ar violetinis mokejo alimentus dukters mamai, kai isejo? Ir nesvarbu, kad nebuvo oficialiai vedes. Baisiausia, kad jei tarnybos, tyrimo metu norejo atskirti dukra nuo mamos, padare nusikaltima. Vaika reikejo laikinai paimti i vaiku ar globos namus, o neatiduoti i bandito sesers rankas.
P.s. Atimkim is kirpeju, pardaveju,indu ploveju ir pan., nes kaip jie gali vaikus uzauginti Vaikus ir perduokim teiseju, GERIECIU, kaip venskiene, seimoms. Tai bus ir aprengti ARMANI , vazines BMW ar Mersedesais su666, skraidys i Londonus , Paryzius, Las Vegasus.
P.S. Seneliu, uzauginusiu tokius kaip violetinis su gimnastu ir teiseja, prie savo vaiku neprileisciau per patrankos suvi.
o su LAIMUTE IRGI BUVOT SUSITIKUSI?> ir jus tikite visu situ pedofilos klanu? kad IR policija, pokuratura, vaiko teisiu apsauga?nesamone, jokiu irodymu nera, o kai vaikas keleta metu nemates mamos, tai aisku bus prisirusi prie globejos Kedenienes! man tai nesupranta kai visi teise.juk teismas aiskiai nustate pagal baudziamajai kodeksa ir nieko nerado, cia reikia tureti teisiniu ziniu, o ne tiketi gandais!!!!!
cia ka apgauti norejai?
Ei abadai. Kreipiuosi i jus visus su gilia pagarba. Noriu atkreipti jusu demesi stai i sia zinute. As manau, kol mes cia visi diskutuojame, barames, gincijames, lietuvoje vyksa visai kiti, nelabai svarus dalykeliai. Bet siais laikais, esant inerneto galybej, pamirsus visus Dievus (Dievus rasau is Didziosius, nes taip iprasta), morale, meile, atsakinguma,sazininguma, pagaliau nuosirduma, tiesiog pameame savo galvas, klausomes ka Kedziu-Stankunaiciu klanas mums siandien patiekia. Dedes virsunelese, siandien is musu juokiasi, skaito delfi komentarus ir sypsenas vos slepia. Moketi manipuliuoti - irgi menas. Tik gaila kad mes esame to meno aukos. Na pagalvokit, eilinis reiklalas ta pedofilija. Net Cepaite minejo kad sparciausiai besivystantis verslas internete. Na kam gi cia butu idomu ta pedofilija. Na praeitu kaip ir visos kitos pedofilijos, kazka uzdarytu i kaliuze ir tiek. O cia suorganizavo skandaliuka, mums, bukagalviams dundukams pakiso kaip uz gryna piniga, o kad itikinamiau butu, dar du lavonus pakiso. O va cia tai konspiracija. Tiesa nelabai ka isivaizduoju ka ta konspiracija reiskia, bet manau kad vartotinas zodis sioje situacijoje.
Taigi, norejau pasakyti, kad kol jie mums plauna smegenis, ju smegenyse kur kas idomesne kose verda.
Taigi, siandiena, kol internetas ir televizija gali vesti visus kozirius, musu smegenys nesugebes tureti savo nuomones. Maziau TV, maziau interneto, daugiau gyvenime suprasi.
Na toli ieskot nereikia - va sio straipsnio autore prisipazysta , kad buvo susitikusi su venckiene, na aisku mes nesigilinsim kas ka kam state....:)Bet aisku dabar kodel venckienei reikejo padaryti gera ispudi autorei ir visiems is ko gali naudos gauti. Tik labai liudna, kad zmones sitaip pasiduoda tai itakai ir bet kokias ribas perzengianciai psichozei.
Gal kas zinot kada tiksliai Cekanavicius vaikus prievartavo? Bandyciau ir as prisiminti kur tuo metu buvau...
Gal kokiam vietiniame Lietuvos puslapyje tavo rasliava neatrodytu taip beviltiskai idiotiskai, bet rasyt emigrantams, esantiems uz tukstanciu km, kad Venckiene jiems duoda "paest ir pagert" ir kad jie tikisi su ja i Seima patekt.... Na, nenoriu toliau rasyt, nes nenoriu izeist - juk is nesveiku juoktis negalima.
Beje, o kur pats buvai, "kai Cekanavicius vaikus prievartavo"?
Noretum, kad neberasyciau, ane? :) kad visas pasaulis imtu kovot su jusu isivaizduojamais pedofilais :D Venckiene pakiso bambali, tai ko neparekaut pribaubusiam, ziu, gal is tikruju itikejai pedofilu klano egzistavimu? Nuo degtines dar ne tokiu velniu prisivaidena :)
Beje, violetiniu megstama fraze "VISI pedofilai", tai vat jus, violetiniai, irgi esat pedofilai - cia jusu paciu zodziai :) ech kaip man patinka erzint violetinius - nu kaip ziurksuniai kaiuksi ir ikast niekaip negali :D
tu neberasyk nieko, taske. Mums teisybe akis bado. Mes apgalvojom kiekviena tavo zodi ir viska supratom. Nuo pirmadienio pradesim galvoti kitaip - taip kaip tu.
100% i mano klausima nei vienas violetinis neatsakys :D nes neturi ka atsakyt :D uztai parekaus, kad aas nesveikas, kad vakar pirko pieno, kad Skotijoj lyja - bet kokia nesamone parasys, bet ne atsakyma i mano klausima. Nepatogi tiesa, ane? :D
tu zmogau, nesveikas
O chebra leiskit paklaust, kur jus buvot, kai Cekanavicius vaikus prievartavo? Kodel nei vienas prie jo namu nestovejot? Ai Cekanavicius matot veltui paest ir isgert neduoda ir i Seima neina, uztai jis gali kiek nori vaikus prievartaut, o vat Venckiene est duoda, isgert duoda, i Seima eina - maza ka, gal ir kuri is jusu reksniu psiims, ane?
Paskaityk ka parasei,isibegek ir trenk galva i siena.
Na zinote siaubas apima skaitant komentarus ! Viesoje erdveje taip uzgaulioti,zeminti,tegali zmones su zemomis pajamomis.!Nesvarbu ,kad gyvenimas uzsienyje tokiems neikrete ne ziupsnelio proto!Kancia,pyktis ir istverme tai tipiskas ne"lietuvio"bruozas!Tikras lietuvis tiek geismo tokiems dalykams neturi!
dziaukis, jei tik spjaudo i nugara ir nelauk kada prades spardyti subine.
http://www.laisvaslaikrastis.lt/news/726/53/d,detalus/
jeigu tau spiauna i nugara-reiskia esi per zingsni priekyje! Zita Cepaite-puiki zurnalistiniu straipsniu rasytoja.kuri nebando prisitaikyti prie jusu bailiu!
Nu Ruta komentuoja siandien visiem ,pikta kaip velnias.
Kalba eina apie mergaite,kuria balandzio 05 d.turi kviesti y teisma kaip liudininke,del nukentejimo.Tode jega iki tos datos ir norima atimti ta mergaite is Kedziu,kad praidaiginti paskutine liudininke.O kad ta mergaite kazkieno manymu atseit pedofilijos fakta melavo-tai kodel patys mentai nuzude savo zmogu Usa, Va ir atsakymas -kad jei Usa butu pasodine,aisku kaip diena kad Usas visus butu pardaves.Todel dabar trugdo paskutine liudininke-kedziu mergaite.Cia ne juokais kvepia kazkoks auksta posta uzimantis pedofilas,kuris ir duoda visa sita komanda savo hlapciukams uz nemazus pinigus.
"Komentaro pradžią - gryną šmeižtą - ištryniau. Tikiuosi, tai nepasikartos, gerb. Rita, nes galite būti apkaltinta šmeižtu.
Kitas dalykas, kad tai nėra straipsnis apie taip vadinamą Kauno pedofilijos bylą, tai blogas - autorės subjektyvi nuomonė, požiūris į šią istoriją. Ar dabar aiškiau?:)"
Admin
Na tikrai labai, atsiprasau...Sabaliauskaite skaiciau, Uzkalnio knygas zinau, bet apie Cepaites nebuvau girdejusi:) man ji su kazkokia maisto laidele iki siol asocijavosi...
Nenusisnekekit, jei nezinot, Cepaite yra Lietuvoje garsi ir populiari rasytoja, puikiai valdanti zodi. Jei idomu, pasidomekite, ka parase:
Atšvaitas : novelės. - Vilnius, 1986. - 158 p.
Sekmą skausmą : apysaka / Zita Čepaitė. - Vilnius : Vaga, 1990. - 290 p.
Paulinos kelionė : romanas / Zita Čepaitė. - Vilnius : Lietuvos rašytojų sąjungos leidykla, 1996. - 229 p.
Moters istorija : romanas / Zita Čepaitė. - Vilnius : Tyto alba, 2003 (Vilnius : Spaudos kontūrai). - 336 p.
Mano rožė. Tavo rožė : apsakymai. – Vilnius: Tyto alba, 2007. - 187 p.
Ir dar 2011 m. romanas Emigrantes dienorastis, kurio nuo rudens isejo jau trecias leidimas!
Mieli komentatoriai, neisprusimas nesuteikia teises karkseti ant Zitos is pavydo!
niekas cia nieko nepainioja. zinom ir skaitem ir ta ir ta:) Cepaites paskutine isleista knyga (manau kad paskutine nes pries kelis menesius isleista. siaip nezinau gal ji spejo jau ka nors prirasyt:)) vadinasi "emigrantes dienorastis". ir buvo tos knygos pristatymas ir londone ir vilniuje. ir dar zinau kad pirma tiraza labai greitai ispirko tai leido papildoma. tai kad siuo metu cepaite tikrai neliudi uzmarstyj:)
Nepainiokite zurnalistes cepaites su Sabaliauskaite kai kalba eina apie knygu rasyma ir pristatyma. Kokias gi knygas cepaite yra parasiusi?
taip taip cepaite tiesiog mirsta kokia nepopuliari-nei knygas jos kas leidzia nei knygu pristatymu organizuoja nei straipsnius spausdina....;))) patinka ar nepatinka ka ji raso sutinka zmones ar nesutinka, bet jau ko o komentaru po jos blogu netruksta. tai teks tau susitaikyt kad ja zmones zino ir komentuoja o tu gali toliau pavydet.
p.s. jau geriau i tema ka nors rasytum apie sia situacija o ne apie cepaite.
piara pasidare :) Siaip niekas neskaito jos straipsneliu, komentaru ner, nesmagu...Tai va driokstelejo sita populiaraus realybes shou tema ir va jau36! Ajajai kokia populiari rasytoja - naujoji emigrante! Maladiec :D
Tyrėjai mano, kad teisėjui Jonui Furmanavičiui mesti įtarimai dėl Drąsiaus Kedžio dukters tvirkinimo yra laužti iš piršto, o šmeižiko reikia ieškoti tarp nužudyto teisininko kolegų.
Jau aišku, kad J.Furmanavičius nepažinojo nei D.Kedžio dukters, nei jos motinos Laimutės Stankūnaitės, nei mergaitės tvirkinimu įtariamo Andriaus Ūso.
Ikiteisminio tyrimo metu buvo patikrintos telefono pokalbių išklotinės.
Paaiškėjo, kad per pastaruosius kelerius metus teisėjas niekada nėra kalbėjęs nei su A.Ūsu, nei su L.Stankūnaite.
Be to, techninėmis priemonėmis nustatyta, kad tuo metu, kai esą tvirkinta mergaitė, J.Furmanavičius buvo visai kitose vietose.
Be to, per pastarąją apklausą mergaitė iš nuotraukos neatpažino J.Furmanavičiaus.
Žvilgsniai krypsta į kolegę
Ieškodami, kas galėjo mesti šešėlį ant teisėjo, pareigūnai žvilgčioja į jo kolegę Neringą Venckienę. Manoma, jog ji galėjo įtikinti savo brolį D.Kedį, kad kartu su A.Ūsu mergaitę tvirkino ir J.Furmanavičius.
Aštuonerius metus – nuo 1999-ųjų iki 2007-ųjų – Kauno rajono apylinkės teismo teisėja išdirbusi N.Venckienė niekuomet neslėpė, kad nori kilti karjeros laiptais ir tapti apygardos teismo teisėja.
Tokia proga pasitaikė 2007-ųjų vasarą, kai Kauno apygardos teisme atsilaisvino civilinių bylų skyriaus teisėjo vieta.
Pati išsirinko auką?
Tačiau net ir tapusi šio teismo teisėja, N.Venckienė, atrodo, nebuvo visiškai patenkinta.
Kalbama, kad ji labiau troško nagrinėti baudžiamąsias bylas. Tai ji darydavo Kauno rajono apylinkės teisme.
Be to, baudžiamosios bylos – ir jos vyras advokato Aido Venckaus specializacija.
Tačiau artimiausiu metu niekas neketino palikti baudžiamųjų bylų skyriaus teisėjo posto.
Bet užimti išsvajotą kėdę galima ir tuomet, jei ją atlaisvina susikompromitavęs teisėjas.
J.Furmanavičius buvo bene silpniausia grandis tarp Kauno apygardos baudžiamųjų bylų skyriaus teisėjų. Prieš kelerius metus jis tik per plauką liko poste, kai buvo sulaikytas girtas prie vairo.
Galbūt teisėja N.Venckienė puikiai suprato, kad dar vienas menkiausias skandalas – ir jos kolega su tarnyba turės tuoj pat atsisveikinti.
Kad rezgamos įvairios intrigos, nujautė ir pats J.Furmanavičius. Tai iš vieno, tai iš kito kolegos jis išgirsdavo skleidžiamų paskalų apie jo asmeninį gyvenimą, santykius su moterimis ir vyrais.
Teisėjas nujautė, kad šias paskalas galėjo skleisti N.Venckienė. Nors jų kabinetai buvo greta, pastaruoju metu jis su savo kolege nesikalbėjo.
Surado tokias pat pavardes
Tačiau vien paskalomis apie įtartiną gyvenimo būdą teisėjo iš posto neišvarysi.
Daug rimtesnis pretekstas atsirado, kai N.Venckienės brolis D.Kedys viešai apkaltino A.Ūsą, kad jis tvirkina jo dukterį.
Nors iš pradžių šiame skandale J.Furmanavičius nebuvo minimas, netrukus atsirado puiki proga į šią istoriją įpainioti ir jį.
Tai atsitiko po D.Kedžio vizito į Kauno viešbutį „Baltosios burės“.
Vyriškis įtarė, kad būtent čia buvo tvirkinama jo duktė.
Patikrinęs registracijos žurnalus, D.Kedys išsiaiškino, kad viešbutyje buvo apsistojęs Ūsas ir Furmanavičius.
Galimas dalykas, jog iš brolio sužinojusi, kad Furmanavičius yra lankęsis „Baltosiose burėse“, N.Venckienė ir sugalvojo versiją, jog tvirkintojas – jos kolega J.Furmanavičius.
Sesuo padėdavo broliui
Teisėja padėjo savo broliui rašyti prieš J.Furmanavičių nukreiptus skundus, kaltino jį mažametės tvirkinimu.
Galimas dalykas, kad rašyti skundus padėjo ir jos vyras advokatas.
Šis teisininkas ypač išgarsėjo 2006 metais gindamas garsų Garliavos pedofilą Elvį Bendoraitį, kuris savo viešnamyje buvo įdarbinęs kelias 7-8 klasių moksleives.
Kad N.Venckienė aktyviai prisidėjo prie D.Kedžio skundų, nustatė ir ekspertai.
Iš atspindžio televizoriuje buvo pastebėta, kad D.Kedžiui filmuojant dukters parodymus už jo nugaros stovėjo N.Venckienė ir ženklais rodė mergaitei, ką sakyti.
Viešbutyje – visai kiti žmonės
Bet po tragedijos, kai D.Kedys nušovė du žmones, paaiškėjo, kad visos N.Venckienės versijos apie J.Furmanavičių subliūško.
Tyrėjai išsiaiškino, kad Furmanavičius iš tiesų lankėsi viešbutyje „Baltosios burės“.
Tačiau tai buvo ne teisėjas, o jo bendrapavardis. Pareigūnai surado šį vyriškį. Jis patvirtino, kad slapčia nuo žmonos su meiluže nakvojo viešbutyje.
Paaiškėjo ir tai, kad „Baltosiose burėse“ apsistojęs Ūsas – taip pat ne įtariamasis A.Ūsas, o visai kitas žmogus.
Nesitikėjo tokios atomazgos
Šią istoriją narpliojantys tyrėjai mano, jog N.Venckienė nesitikėjo, kad psichologinę pusiausvyrą praradęs jos brolis griebsis ginklo.
„Brolio surengtos žudynės pribloškė ją pačią.
Manau, jog ši moteris galvojo tik apie tai, kad sukompromituotas J.Furmanavičius neteks posto“, – sakė vienas bylą tiriantis pareigūnas
uz tai tu tai tikrai visazine. net tos k*rvos seseri pazinojai nu kaip tau pasiseke! gal prie to pacio naktinio klubo parsidavinejot?:)))) koleges taip sakant.
Bet sutinku ir manau visi sutinka, kad UK tokia situacija butu neimanoma. Neimanoma del to, kad iki to vaiko isplesimo jega ir t.t. nedaeitu. seniausiai byla butu istirta ir baigta, o cia jau kiek metu tamposi.
Sauliukas gerai cia pavare:))))
Butu gerai be asmeniskumu apsieiti, nes visiskai slykstu!
Ir apskritai - tipa pries stankunaite eina tik tie, kas neturi vaiku? Ar tikrai? Gal gali saltini nurodyti, is kur tokia statistika istraukei?
O mano kaimyno uosvienes bendradarbes sunus pazinojo zmogu, kurio sesuo mokesi su Kedziu vienoje mokykloje. Todel manau turiu pilna teise reiksti savo vertinga nuomone.
sakot su venckiene buvot susitikus? kose vaisino? o as a.a. stankunaites seseri pazinojau ir su jos mergaite buvau susitikus....Zinot ka ala rasytoja esta eiline********** nemastanti boba. Jei jau dedates tokia visazine emigrante turetumet suprasti, kad Anglijoj toks briedas is vis butu neimanomas ir ta venckiene uz sitoki terora ir galimus zudyniu organizavimus jau sedetu uz grotu!
saunus straiksnis!
Cepaite, apie mamu ir vaiku santykius tegu sprendzia tie kas turi vaiku. Jeigu pati turetum tai ir visa si situacija kitaip atrodytu.
Cia "lietuve"rase, kad Stankunaite gera mama, tiek metu nepasiduoda.Man rodos, kad ji nebeturi kelio atgal, kad ji nieko jau nesprendzia pati seniai.Liks gyva tol, kol kovos ir megins mergaite susigrazinti ir tada gales dinkti is LT...O jei bandys sustoti , bus kaip Usui ir tiek.Aisku, kad be jos zinios nieko nevyko, teisingai rase pas Usa ji pati nenuejo, motina vede, motina paliko ir t.t.Gal Stankunaitei ir norisi ta vaika palikti ramybeje, jug mato kaip mergaite jos nekencia, bet ji negali , norisi dar pagyventi jauna da.
Siandien per LNK zinias rode,kad Londone prie ambasados buvo susirinke keli lietuviai,bet interviu tai nelabai rislus net juokas ima paziurejus.Kokie Kedziai tokie ir salininkai.Labai jau itartinai atrode,tur but patys nesuprato ko atejo.
Garliavoje Kedziai pensininkus paseria ir kaukuolinio ipila,kad stovetu prie namu reikiamu metu.Idomu ka prie ambasados dalino?
Straipsnio autores nesimate tur but visai jau ne lietuve.O gal Venskiene nieko nepazadejo?
O jus nesusimastete, kad kovos priezastis daug zemiskesne, paprastesne: viskas del Kedzio turto paveldejimo, jis buvo turtingas zmogus. Taigi, kam atiteks mergaite, tam ir pinigai.
cia tik per keleta paskutiniu dienu irodymai kaip "vaziuoja teisingumo buldozeris" ant venckienes.
1.Teismas leido prievarta iš N.Venckienės paimti L.Stankūnaitės dukrą
2.Drama Garliavoje – atsakingos tarnybos šokiruotos, kaltų nėra, klaidos neigiamos
3.L.Stankūnaitės advokatas: nežinau, kiek dar laiko tęsis stresas, kurį patiria vaikas
4 L.Stankūnaitė: gelbėdama dukrą gavau tyčinį smūgį į veidą iš V.Kedžio
5 Teisingumo ministras: L.Stankūnaitės dukra turi būti su mama
6 Pagal L.Stankūnaitės pareiškimą pradėta byla D.Kedžio tėvui
7 Parlamentarus papiktino S.Stomos siūlymas vykti į Garliavą ir saugoti mergaitę
8 Teismas: N.Venckienė yra verta griežto papeikimo
9 Prezidentės patarėja: politikai turėtų kuo mažiau kištis į vaiko perdavimą motinai
10 EŽTT griežtai pasisakys dėl nevykdomo teismo sprendimo grąžinti dukrą L.Stankūnaitei?
11 Už elgesį klinikoje N.Venckienei iškelta drausmės byla
12 R.Šimašius apie įvykius Garliavoje: matau tiktai nenorą įvykdyti teismų sprendimus
13 N.Venckienei už teismo sprendimo nevykdymą – po 200 Lt bauda už kiekvieną diena
O kam nebepigu "rasineti savo ispudzius apie mergaites ir Venckienes meile"? Koks skirtumas, kur esi - Londone, ar Lietuvoj, vis tiek arciau sios seimos tragedijos nepasidarai ir ispudi susidarai pagal straipsnius, TV ir t.t. Na, Cepaite tai bent Venckiene gyvai yra macius, o 99% rasanciu ne vieno sios istorijos dalyvio nera mate. Ir kas dabar? negalima apie tai kalbet ir turet savo nuomone?
Tikrai bepigu Cepaitei uz juru mariu sedint rasineti savo ispudzius apie mergaites ir Venckienes meile...
Ir labai nepadoru bei geda nenoreti buti lietuve. Neimanoma patiketi, tu meluoji! Tu turi stiprias zemaitiskas saknis ir ju neatsisakei. O jei motinai tevynei blogai, tai reikia ant jos deti skersa?
Jei viskas taip blogai Lietuvoj, kad net geda but lietuve, tai grizk, Cepaite, i Lietuva, matai, kiek cia darbo turetum! Dirbk Lietuvai, o ne rasinek, kas papuola pripuolamai. Zlugdai ir savo talenta, ir asmenybe.
Juk zymiai smagiau skaityt uzpiltu akiu stankunofilu kliedesius, ar ne?:DDDD
+ 1000000000, va cia tai parasyta kaip reikia, dedu riebu pliusa, smagu skaityt ne vien uzpiltu akiu kedofilu kliedesius.
Tu gal straipsnius pradek rasyt, ar ka... Traktata cia didziausia privare, galvoji, kas nors skaitys tiek:) Bent jau su tarpais rasytum....
Ar jus suprantate ka rasote?Jus skatinate teisini nihilizma.Ir tai turite puikiai zinoti,nes pati kuri laika dalyvavote Lietuvos politikoje ir turetumete gerai zinoti,kad teismu darbo negali itakoti nei seimunai, nei prezidente.Jei esate nepatenkinta politikais,ju neveiksnumu kodel jus ponia Cepaite metete politika Lietuvoje ir pabegote is jos?kodel nedirbote tevynes labui ir nesistengete bent kazka keisti?Dabar lengva sedeti uz juru mariu ir rasant straipsius kritikuoti.Ir jei pasidomejus apie pedofilija geriau,turetumete zinoti,kad cia ne vienintele byla Lietuvoje iskelta del vaiku tvirkinimo ir jos visos pasieke teisma ir visi surinkus pakankamai irodymu buvo nuteisti.Ir man atrodo galetumete geriau pasidometi Vensku seima,ypac ponu Venskumi.Jis buvo advokadas byloje susijusioje su nepilnametemis protitutemis garliavoje.Jis gyne pedofilus!!Tai kaip cia dabar gaunasi,kad didieji kovotojai pries pedofilija anksciau juos gindavo?Visi kazkaip si fakta pamiso.Tai pasiskaitykite si straipsni http://krnaujienos.lt/garliavos-viesnamio-savininkui-%E2%80%93-13-metu-nelaisves/ kur pats ponas Venskus teige,kad mergaites viska issigalvojo.Manau idomu bus visiems.Ir jums ponia Cepaite vertetu pasiskaityti.Taigi nemanau,kad ponams Venskams istiesu rupi ta vargse mergaite.Jei jie tiktrai noretu apsaugoti ta mergaite,detu visas pastangas,kad ji kuo greiciau pamirstu viska ir galetu gyventi pilnaverti gyvenima,o ne matytu kiekviena diena pilna patvori apstatyta plakaitais apie pedofilija ir net kambaryje jos pilna lipduku stop pedofilijai.Normalus zmones taip nesielgia.Buvo spaudoje aprasyta istorija apie berniuka kuri buvo pagrobes pedofilas,tai tevai pakeite pavardes ir viska pardave isvyko gyventi i kita miesta kur ju niekas nepazysta,kad vaikas greiciau viska pamirstu ir niekas nezinotu kas buvo su juo nutike,kad ateityje isvengtu patyciu vaikas kieme ir mokykloje.Turetu visi zinoti kokie vaikai gali but ziaurus uzgauliodami kitus.Taip,kad pagalvokite kas laukia sitos mergaites paaugusios kurios vardas,pavarde viesinama beveik kiekviena diena,plius publikuojamos jos nuotraukos ar vaizdai ne visada retusuoti.Manote ji apsaugota nuo patyciu ateityje?gal jos mama ir ne ideali yra ir is vis niekam netureti rupeti kaip islaikys ji savo dukra.Yra daug Lietuvoje seimu kurios vos gala su galu suduria,tik kazkodel tai niekas nerupi.Is salies ziurint sita byle del mergaites tvirkinimi istiruju yra paprasciausia kova del pinigu kuri kilo kai panele Stankunaite padave i teisma buvusi sugyventini del alimentu.Ir tada uzvire visa sita kose.O ponia Venskiene manau taip kovoja,kad dabar aa Kedzio dalis turto neatitektu Stankunaitei kaip dukros mamai.Nes nemanau,kad aa Kedys paliko testamenta.
Visoj sitoj istorijoj visiskai nesvarbu, kas kaltas ir kas ne. Sita istorija turi zymiai gilesne reiksme, tik niekas kol kas nezino, kokia. Patogios kazkam mirtys - vienas patogiai mire uzspringes, kitas patogiai mire nusivertes nuo 4racio - sitos mirtys keistos tiek kedofilams, tiek uz Stankunaite einantiems. Visiems. Ta uta ar nebuta pedofilija - siaip, priedanga kazkam. Per dideles sildymo kainos - ups, staiga randam Kedzio lavona ir tautai sildymas nebeidomus. AE reikalai? Pakisam tautai pestynes del mergaites paemimo ir AE nebeidomu. Snoro griutis? Tekst lietuviams dar ka nors is "Kedisejos" - tauta patenkinta pesasi, Snoras patyliukais tvarkomas taip, kaip reikia kazkam. Cia kol kas smulkmenos tokios, bet manau, kad tikroji sios istorijos priezastis islis veliau.
Jeigu jau reiketu rinktis kokiai sektai priklausyt, geriau Venckienes, nes stankunaite - buka kavenska kekse (tiesiogine to zodzio prasme, prostitute), isvis nieko gyvenime nepasiekus. Ji net ir sektos sukurt nesugebetu:))))
Venckienes sektantai jau su isplautom smegenim....medikams padauges darbo...
Cia ne klausimas debilizme,o esme ta kad Stankunaite isnaudojo savo dukra pedofilams, jei tai neteisybe tai kodel po 4 metu mergaites isplatinto pasakojimo nuzudytas Aidas,Usas, =zuvo tiek zmoniu,del kazkokios mergaites " nekalto atseit " papasakojimo.nEDUOTI TAI PEDOFILEI VAIKO,NES ISVES IR NUZUDYS SAVO DUKRA KAD YRODYMU NELIKTU.O paklauskite kur ta Stankunaite dirba,kur ji turi savo gyvenama plota-ogi nieko neturi,Pritariu autorei ! O apie valdzia is vis nera ka kalbeti,supuvusi korumpuota valstybe.Teisininkai monupuliuoja savo teisemis,bijodami kad juos nusalins.o hlapciukai yvaryti y kampa vykdo melagingus prievartos vaiko atemimo veismus.Nesuprantama logika,-vaikas akivaizdziai kalba kad nekiancia mamos-o jie vistiek per jega kisa motinos meile tai mergaitei,ir vercia jas kartu atseit gyvent !?Tikslas vienas iki balandzio 5 d. reikia bet kokia kaina atimti is Kedziu ta mergaite,ir kad kuo greiciau ta mergaite pradanginti. p.s.-O KUR DINGO TA ANTROJI MERGAITE -KUR BE LEIDIMO ISVEZE JOS TEVAS ( irgi banditas ) mergaite Y VOKETIJA.Matot kaip viskas nutyldita,ir juodas darbas padarytas.vAKAR RODE LAIDA IR TEN LIETUVOS ZMONIU KLAUSE-ar atiduoti vaika Stankunaitei-vyko balsavimas,ir 50 000 tukstanciu zmoniu atsake kad tai pedofilei vaiko neatiduoti,o tik 200 -kogero teisininku bijanciu del savo vietos -pasisake- Taip kad per 10 min nuomones 50 000 prie 200 yra akivaizdus yrodimas, ka zmones masto.Palaikom Venskiene.O cia sitam portale rasantys kokia gera Stankunaite -tai ir yra is tu paciu 200 tie patys hlapciukai.
Kol rasiau komentara, gavosi, kad jis turi buti adresuotas ne paskutinei, o priespaskutinei:)
Tikra tiesa, kad vaika galima labai nesunkiai paveikt - ikalt i galva, kad zmogus, su kuriuo jis siuo metu neturi galimybes bendraut, yra labai blogas. Bet kitas negincytinas faktas - vaika negalima ismokint idealiai meluot. Kai buvo atlikti pirmieji psichologu tyrimai, mergaitei kiek buvo - 4-5 metai? Jus bandet kada nors ikalbet 4-5 metu vaika meluot? Jetau, taigi tas vaiko melas isaiskeja po 1 ar 2u klausimu!!! O cia profesionalai tikrino! Ne tik, ka ji sako, bet kaip sako, kuno kalba ir t.t. Viskas irodo, kad vaikas nemeluoja, kad jis buvo tvirkinamas! Ir tada iskyla naturalus klausimas - o kaip tas vaikas galejo buti tvirkinamas be mamos zinios? Ta mergyte pati pas Usa nuejo ar pas save i svecius pasikviete? A?!
Ok, tarkim as irgi nei uz ta nei uz kita, bet is kur tu istraukei kad kedziai zudikai? Nejaugi taip ir buvo, kad Kedys nuzudes pasislepe, po to is sielvarto prisigere ir uzspringo savo vemalais? O paskui dar pagrindinis itariamasis netycia prisigere ir paskendo baluteje? Paaiskink sita mistika, nes man debilui nedaeina.
Man buvo 4 metai, kai motina issiskyre su mano pateviu. Metu metus motina ir mociute man kale i galva, koks patevis buvo blogas, kaip jis manes nemylejo ir t.t. Po daugelio metu, jau budama paaugle, netycia radau kruva patevio man rasytu laisku. "Dukrele, kaip tu laikais, kaip tau sekasi, kaip mokslai, tavo mama man kazkodel neleidzia su tavim net pasimatyt" ir pan. Laiskai kupini meiles. Plius as is savo labai ankstyvos vaikystes prisimenu daugybe siltu su pateviu praleistu akimirku - kaip jis mane maitina, kaip daro valgyt, kaip einam i darzeli. Tuo tarpu motina ir mociute man piese visiskai kitoki patevio paveiksla. Kai parodziau motinai tuos laiskus, ji tik akis nusuko ...
Vaikui, ypac mazam, galima i galva ikalti bet ka. Fantazijas apie neegzistuojancius pedofilus, masonus, ateivius ir dar bele ka.
Ir kazkodel niekas nepagalvoja, kad viena diena Kedyte prabils apie tai, kas is tikruju dejosi Vencku namuose, kas jai buvo kalama i galva. Nors as asmeniskai manau, kad visa sita istorija tesis iki Seimo rinkimu, po ju Kedyte be jokiu skandalu bus atiduota mamai kaip Venckienei nebereikalingas zaisliukas.
perskaiciau straipsni bet "Venckienes agitaciju" kurios atseit cia platinamos niekaip nepamaciau. zurnaliste savo nuomone parase ir net pabreze kad tai jos asmenine nuomone. kuri beje sutampa su daugeliu zmoniu nuomone:) nes vos ta k*rviska stankunaites morda pamacius jau negera darosi.......byla reikia baigt viska istirt, o tada ir sprest pas ka turi mergaite gyvent.
Na, jeigu nepazystamus zmones, turincius kitokia nuomone negu Tamsta, Jus jau diagnozuojate jiems debiluma, tai gal reiketu susirupinti savo pacios psichine sveikata. Kaip manote?
Beje, parasykite prasom savo varda ir adresa. Esu isitikines, jog esate pakankamai drasi ir galit zmonems tiesiai i akis diagnozuoti ju debiluma.
as irgi nei uz venckiene nei uz stankunaite.
bet pamacius video ir stankunaites issamius pasakojimus Jakilaicio laidoje, kaip ji "gyne" vaika kad neuzdustu ,kaip Usas ja mylejo o mergaite buvo savaitiniam darzelyje ,kad jai uz advokatus apmoka geri zmones pervesdami jai i saskaita...ir t.t.-as tikrai tikiu kad stankunaite yra paskelbta sventaja kankine
As nezinau kiek gramu to proto turi likti tuscioj galvoj pas tuos, kurie mano kad Venckiene "gera teta". Tai ka daro Venckiene su mergaite yra nenormalu. Venckiene psichologiskai suzalojo mergaite per tous 4 metus, kaldama vargsui vaikui i galva, kad visi aplinkiniai yra pedofilai. 4 metu vaikai net to zodzio prasmes nezino, o kaip nekeista sita mergaite ji vartoja...Kaip jus galit visi ramiai palaikyti moteri, kuri vaikui nesuteikia vaikisko gyvenimo, o izoliuoja nuo viso pasaulio ir kiekviena diena moraliskai zaloja??!!! Tai tas pats kaip ikalinti vaika ir dar ZUDIKU seimoje ir padaryti is vaiko "darzove", kuri butu paklusti tiktai jai!!!!!! MERGAITE ATKARTOJA VENCKU IR KEDZIU ZODZIUS, tai yra NENORMALU!!!!Tai apie ka jus cia snekat??!!!
Ziuriu Venckiene puikiai moka plauti smegenis ir deja yra tokiu, kurie lengvai pasiduoda jos manipuliacijom...ta pati Cepaite jau pradejo mastyti ne savo, o Venckienes smegenim, nes kitaip neplatintu Venckienes agitaciju...
As ne uz Stankunaite ir juo labiau ne uz Venckiene, nes jos abidvi zaidzia "vaiku darzeli", nenusileisdami savo idiotiskiems principams, bet faktas tas kad mergaite reikia istraukti is tos nesveikos aplinkos, suteikti jai pagalba, o poto pajklausti, ko mergaite nori...
perziurek dar simta kartu ir suletink vaizda,pamatysi kaip mergaite ysikibusi y mociute.Atsipeikek moterie!!!jei tueini uz Stankunaite tai nors garsiai nesakyk,tikiuosiu kad tu vaiku neturi,arba jei turi tai neesi susidurusi su pedofilija.Daugelis zino Lietuvos pilieciu,kad Pedofilija Lietuvoje yra!!Pati turiu vaiku,uzteko ka dukra pasakojo eidama dar y darzely,ka patyre jos darzelio drauge su broliuku,ir kas is tos teisybes?nieko Policija nesieme nes jiems matai pritruko yrodymu,o kad vaikai buvo tvirkinti tai jiems nusispjauti.o gal ir tu kaip prokuraturoj sakysi "nu ir kas kad palaize,ar ikiso ten viena karta"?,tai tada esi tokia pat Pedofile kaip ir JI.atsibusk,ir dink is vaizdotylek zioptus uzciaupus
Keista tai, kad įstatymas eina prieš nukentėjusią mergaitę: mergaitė sako nenoriu eiti pas mamą Stankūnaitę, o tiek Stankūnaitei, tiek ir įstatymams vaiko nuomonė nesvarbi. Ar kas primokė ar neprimokė mergaitę, bet į mergaitės pasirinkimą taip pat turėtų būti atsižvelgiama. Stankūnaitė anksčiau gaudavo belenkokius pinigus iš Ūso, o iš ko ji dabar išlaikytų mergaitę? Iš savo kirpėjos profesijos? Iš kitų pedofilų palaikymo?
Paskutines naujienos:
siandien 16 val italijos laiku-Vatikano popiezius BENEDIKTAS XVI paskelbe visam pasauliui,kad stankunaite oficialiai pripazinta sventaja.
Tai pirmoji moteris-kankine, pripažinta šventąja.
šios šventosios stankunaites liturginio minėjimo dieną, pagal seną paprotį, popiežius Benediktas XVI palaimino du ėriukus, iš kurių vilnos vėliau bus mezgami arkivyskupų metropolitų baltos vilnos juostos su juodais šilkiniais kryželiais. Šv.STANKUNAITES dieną ,kuri pripazinta 23/03/2012 .
Popiežiaus palaiminti ėriukai auginami viename Romos vienuolyne, paskui nukirpus vilną seserys vienuolės juos atves i Vilniu.
Po sios zinios,milijonai tikinciuju is viso pasaulio uzsisako bilietus reisams i Lietuva.British Air taip pat skyre papildomus 57 reisus i lietuva, suprasdama, kad milijonai lietuviu siomis dienomis vaziuos namo-aplankyt ar bent prisiglaust prie SVENTOSIOS STANKUNAITES".
(Pilnas straipsnis lietuvos ryte)
Perziurejome simtus kartu irasa ir puikiai matosi,kad mergaite laiko,jos neleidzia eiti pas mama.O kad mergaite sauke ant mamos negraziai,tai patys pagalvokit ar sunku vaika itikinki,kad mama negera.Juk ne vienus metus mergaite laikoma ikalinta Kedziu namuose,juk Kedziai ir Venskai neleidzia bendrauti jai su mama ir kala i galva kad ji negera.
Cia Kedziai neatiduoda mergaites nes matyt bijo,kad tada paaiskes visa tiesa.
L.Stankunaitei nepareiksti kaltinimai tai gi ji nekalta.Ji tikrai gera motina nes tiek metu nepasiduoda ir kovoja del savo vaiko.Mes ja palaikome.
Pritariu autorei! Musu seima greit emigruos is lt.Ir tikrai jei tik bus galimybe nesakysim is kur esam kile..Jau tada geriau sakyt kad is rusijos:) Ir taip aisku,kad mergaite bus atiduota stankei!tokia jau ta pedofilu salis :/