Kauno miesto mero kontroliuojami „Vičiūnai“ įsteigė įmonę JK - Anglija.lt
 

Kauno miesto mero kontroliuojami „Vičiūnai“ įsteigė įmonę JK 

Prieš kelias savaites įsigijusi pardavimo ir platinimo įmonę Prancūzijoje, „Vičiūnų grupė“ įkūrė bendrovę ir paskutinėje didžiojoje Europos rinkoje, kur dar neturėjo savo atstovybės, – Jungtinėje Karalystėje. Iš viso įvairiose pasaulio šalyse jau veikia 20 grupės pardavimo ir platinimo kompanijų, kuriose dirba beveik tūkstantis specialistų.

„Įsigiję „Creative Seafood France“ ir įsteigę „Viciunai UK & Ireland“ įgyvendinome ilgalaikį strateginį tikslą – šiuo metu grupės pardavimo bei platinimo įmonės jau veikia visose svarbiausiose Vakarų Europos rinkose: Vokietijoje, JK, Prancūzijoje, Belgijoje, Ispanijoje bei Italijoje. Tai leidžia visavertiškai augti ir kaimyninėse Austrijoje, Šveicarijoje, Airijoje, Portugalijoje, Olandijoje. Dirbdami šalies viduje daug greičiau užčiuopiame rinkos tendencijas, esame lankstesni su prekybos partneriais, geriau pažįstame galutinį vartotoją, tad galime pasiūlyti būtent jam pritaikytą produktą“, – sakė „Vičiūnų grupės“ vadovas Šarūnas Matijošaitis.

Anot jo, dabar svarbiausia tinkamai integruoti naująsias įmones į visą „Vičiūnų grupės“ struktūrą, sukurti tvarų ryšį tarp grupės vadovų, gamybos žmonių bei prancūzų ir britų profesionalų vietoje.

„Praktika rodo, kad tam gali prireikti iki metų laiko, tuomet ir tikimės išvysti tikrąjį savo potencialą Vakaruose“, – planais dalijosi grupės vadovas.

Šis regionas „Vičiūnams“ svarbus ne tik dėl savo dydžio ir aukštos perkamosios galios, bet ir dėl galimybių jame vystyti nuosavą „Viči“ prekės ženklą.

Pirmoji grupės pardavimo bendrovė „Viciunai Europe“ įsteigta dar 2000 m. Belgijoje ir ilgą laiką rūpinosi pardavimais daugelyje Vakarų Europos valstybių. Pastaraisiais metais viena didžiausių žuvies ir jos produktų gamintojų Europoje laikosi krypties, kai strateginis verslo valdymas koncentruojamas pagrindinėje „Vičiūnų“ būstinėje Lietuvoje ir tuo pat metu stiprinamos pardavimų bei distribucijos kompanijos kertinėse rinkose.

„Iš atstovybės Belgijoje nuo 2012-ųjų sėkmingai dirbta ir su didele bei turtinga Jungtinės Karalystės rinka. Per pastaruosius trejus metus „Vičiūnų“ pardavimai čia beveik padvigubėjo ir 2017 m. sudarė 16,5 mln. eurų, produkcija tiekiama tokiems prekybos tinklams kaip „Aldi“, „Tesco“, „Sainsbury’s“, „Dunnes“ ar „Waitrose“, – teigė Egidijus Remeikis, grupės pardavimo bei platinimo bendrovės „Vičiūnai ir ko“ vadovas.

Jo teigimu, pasiektas toks etapas, kai tolesnei plėtrai būtina pardavimo kompanija su vietos profesionalais. „Tam „Viciunai UK & Ireland“ vykdomasis direktorius Paulas Agnew subūrė stiprią pardavimo, rinkodaros ir produktų tiekimo specialistų komandą. Ją šiuo metu sudaro 7 puikiai JK žuvies produktų rinką išmanantys žmonės, komanda nuolat auga.“

Bendrovė veikia Kambrios grafystės Mariporto mieste, įsikūrusiame vakarinėje Jungtinės Karalystės pakrantėje. Mariportas garsėja savo žuvies perdirbimo pramone – tai naujajai „Vičiūnų“ kompanijai suteikia galimybę rinktis iš puikiai šią industriją išmanančių vietos profesionalų.

Visa metinė Jungtinės Karalystės žuvies ir jūrų gėrybių rinkos vertė viršija 6 mlrd. svarų sterlingų, šią produkciją vartoja 97 proc. namų ūkių.

Prieš kelias savaites įsigijusi pardavimo ir platinimo įmonę Prancūzijoje, „Vičiūnų grupė“ įkūrė bendrovę ir paskutinėje didžiojoje Europos rinkoje, kur dar neturėjo savo atstovybės, – Jungtinėje Karalystėje. Iš viso įvairiose pasaulio šalyse jau veikia 20 grupės pardavimo ir platinimo kompanijų, kuriose dirba beveik tūkstantis specialistų.

„Įsigiję „Creative Seafood France“ ir įsteigę „Viciunai UK & Ireland“ įgyvendinome ilgalaikį strateginį tikslą – šiuo metu grupės pardavimo bei platinimo įmonės jau veikia visose svarbiausiose Vakarų Europos rinkose: Vokietijoje, JK, Prancūzijoje, Belgijoje, Ispanijoje bei Italijoje. Tai leidžia visavertiškai augti ir kaimyninėse Austrijoje, Šveicarijoje, Airijoje, Portugalijoje, Olandijoje. Dirbdami šalies viduje daug greičiau užčiuopiame rinkos tendencijas, esame lankstesni su prekybos partneriais, geriau pažįstame galutinį vartotoją, tad galime pasiūlyti būtent jam pritaikytą produktą“, – sakė „Vičiūnų grupės“ vadovas Šarūnas Matijošaitis.

Anot jo, dabar svarbiausia tinkamai integruoti naująsias įmones į visą „Vičiūnų grupės“ struktūrą, sukurti tvarų ryšį tarp grupės vadovų, gamybos žmonių bei prancūzų ir britų profesionalų vietoje.

„Praktika rodo, kad tam gali prireikti iki metų laiko, tuomet ir tikimės išvysti tikrąjį savo potencialą Vakaruose“, – planais dalijosi grupės vadovas.

Šis regionas „Vičiūnams“ svarbus ne tik dėl savo dydžio ir aukštos perkamosios galios, bet ir dėl galimybių jame vystyti nuosavą „Viči“ prekės ženklą.

Pirmoji grupės pardavimo bendrovė „Viciunai Europe“ įsteigta dar 2000 m. Belgijoje ir ilgą laiką rūpinosi pardavimais daugelyje Vakarų Europos valstybių. Pastaraisiais metais viena didžiausių žuvies ir jos produktų gamintojų Europoje laikosi krypties, kai strateginis verslo valdymas koncentruojamas pagrindinėje „Vičiūnų“ būstinėje Lietuvoje ir tuo pat metu stiprinamos pardavimų bei distribucijos kompanijos kertinėse rinkose.

„Iš atstovybės Belgijoje nuo 2012-ųjų sėkmingai dirbta ir su didele bei turtinga Jungtinės Karalystės rinka. Per pastaruosius trejus metus „Vičiūnų“ pardavimai čia beveik padvigubėjo ir 2017 m. sudarė 16,5 mln. eurų, produkcija tiekiama tokiems prekybos tinklams kaip „Aldi“, „Tesco“, „Sainsbury’s“, „Dunnes“ ar „Waitrose“, – teigė Egidijus Remeikis, grupės pardavimo bei platinimo bendrovės „Vičiūnai ir ko“ vadovas.

Jo teigimu, pasiektas toks etapas, kai tolesnei plėtrai būtina pardavimo kompanija su vietos profesionalais. „Tam „Viciunai UK & Ireland“ vykdomasis direktorius Paulas Agnew subūrė stiprią pardavimo, rinkodaros ir produktų tiekimo specialistų komandą. Ją šiuo metu sudaro 7 puikiai JK žuvies produktų rinką išmanantys žmonės, komanda nuolat auga.“

Bendrovė veikia Kambrios grafystės Mariporto mieste, įsikūrusiame vakarinėje Jungtinės Karalystės pakrantėje. Mariportas garsėja savo žuvies perdirbimo pramone – tai naujajai „Vičiūnų“ kompanijai suteikia galimybę rinktis iš puikiai šią industriją išmanančių vietos profesionalų.

Visa metinė Jungtinės Karalystės žuvies ir jūrų gėrybių rinkos vertė viršija 6 mlrd. svarų sterlingų, šią produkciją vartoja 97 proc. namų ūkių.

 (Komentarų: 1)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: