„Maxima“ ir „Rimi“ šnipinėja viena kitą - Anglija.lt
 

„Maxima“ ir „Rimi“ šnipinėja viena kitą 

Prekybos tinklai vis agresyviau kaunasi dėl klientų.

Krentant vartojimui ir apyvartai kova už klientus tarp prekybos tinklų tampa vis aršesnė. Stambiausi prekybos tinklai „Maxima“ ir „Rimi“ pradėjo vieni pas kitus siųsti savo žvalgus.

Jų atstovai prisipažino Telegraf.lv, kad slaptai vaikšto vieni pas kitus „į svečius“ ir stebi, kokias vieno ar kito produkto kainas yra nustatę konkurentai. „Taip, mes einame į žvalgybą pas konkurentus. Ir tai logiška, juk mes kaunamės dėl klientų“, – Telegraf.lv kalbėjo „Rimi“ atstovė spaudai.

Viskas daroma taip: paprastas žmogelis su bloknotu ir rašikliu eina į konkurento parduotuvę ir užsirašinėja kainas. Oficialiai, žinoma, tai daryti draudžiama, bet kas įrodys, kad tai ne paprastas pirkėjas, o konkuruojančios firmos atstovas.

„Maximos“ atstovas priduria, kad pasižvalgyti ateina ne tik konkurentai, bet ir gamintojų siųsti žmonės. Jie taip pat stebi, kokias kainas analogiškai produkcijai nustatė jų konkurentai.

Tinklų atstovai pripažįsta, kad šiandien kur kas svarbiau mažinti ne brangių prekių kainas, bet pigiau pardavinėti duoną, pieną, mėsos produktus.

BNS praneša, kad ir Estijoje tarp didžiųjų prekybos centrų operatorių vyksta „kainų karas“, aktyviausiai „kariauja“ Skandinavijos kapitalo įmonės.

Švedijos ICA grupės valdomai „Rimi“ paskelbus apie 500 prekių kainų „apkarpymą“, Suomijos koncernui SDK priklausanti „Prisma“ „kontratakavo“ 600 prekių sąrašu.

Pavyzdžiui, „Rimi“ parduotuvėse pieno maišelyje litro kaina sumažinta iki 2002 metų lygio – 3,90 kronos (0,86 lito).

„Rimi“ pareiškus, kad dalį prekių siūlo be antkainio, „Prisma“ atkirto, kad jos parduotuvėse kai kurių prekių kainos – mažesnės nei tiekėjų.

Prekybos tinklai vis agresyviau kaunasi dėl klientų.

Krentant vartojimui ir apyvartai kova už klientus tarp prekybos tinklų tampa vis aršesnė. Stambiausi prekybos tinklai „Maxima“ ir „Rimi“ pradėjo vieni pas kitus siųsti savo žvalgus.

Jų atstovai prisipažino Telegraf.lv, kad slaptai vaikšto vieni pas kitus „į svečius“ ir stebi, kokias vieno ar kito produkto kainas yra nustatę konkurentai. „Taip, mes einame į žvalgybą pas konkurentus. Ir tai logiška, juk mes kaunamės dėl klientų“, – Telegraf.lv kalbėjo „Rimi“ atstovė spaudai.

Viskas daroma taip: paprastas žmogelis su bloknotu ir rašikliu eina į konkurento parduotuvę ir užsirašinėja kainas. Oficialiai, žinoma, tai daryti draudžiama, bet kas įrodys, kad tai ne paprastas pirkėjas, o konkuruojančios firmos atstovas.

„Maximos“ atstovas priduria, kad pasižvalgyti ateina ne tik konkurentai, bet ir gamintojų siųsti žmonės. Jie taip pat stebi, kokias kainas analogiškai produkcijai nustatė jų konkurentai.

Tinklų atstovai pripažįsta, kad šiandien kur kas svarbiau mažinti ne brangių prekių kainas, bet pigiau pardavinėti duoną, pieną, mėsos produktus.

BNS praneša, kad ir Estijoje tarp didžiųjų prekybos centrų operatorių vyksta „kainų karas“, aktyviausiai „kariauja“ Skandinavijos kapitalo įmonės.

Švedijos ICA grupės valdomai „Rimi“ paskelbus apie 500 prekių kainų „apkarpymą“, Suomijos koncernui SDK priklausanti „Prisma“ „kontratakavo“ 600 prekių sąrašu.

Pavyzdžiui, „Rimi“ parduotuvėse pieno maišelyje litro kaina sumažinta iki 2002 metų lygio – 3,90 kronos (0,86 lito).

„Rimi“ pareiškus, kad dalį prekių siūlo be antkainio, „Prisma“ atkirto, kad jos parduotuvėse kai kurių prekių kainos – mažesnės nei tiekėjų.

 (Komentarų: 3)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: