„McDonald's“ ketina JK išbandyti pristatymo į namus paslaugą - Anglija.lt
 

„McDonald's“ ketina JK išbandyti pristatymo į namus paslaugą 

Amerikiečių greitojo maitinio restoranų tinklas „McDonald's“ paskelbė apie planus išbandyti pristatymo į namus paslaugą penkiose didelėse rinkose, įskaitant Didžiąją Britaniją. Tai taip pat ketinama padaryti JAV, Prancūzijoje, Vokietijoje ir Kanadoje.

Tiesa, konkretūs terminai paskelbti nebuvo. Kompanija skelbia, kad šiose šalyse beveik 75 proc. gyventojų gyvena mažiau nei už trijų mylių nuo kurio nors „McDonald's“ restorano.

Nuo 2012 metų daugiau nei 500 mln. vartotojų praradęs tinklas trečiadienį paskelbė koreguosiantis savo plėtros planus ir planuojantis greitai pristatyti mobiliąją užsakymo programėlę.

„Nė viena kita kompanija pasaulyje neturi tokios pasiekiamumo ir galimybių suteikti tokį patogumą klientams, kaip pristatymą į namus, – teigiama bendrovės pranešime spaudai. – Šiuo metu kompanija eksperimentuoja su skirtingais pristatymo modeliais, įskaitant ir bendradarbiavimą su trečiosiomis šalimis.“

Verta paminėti, kad „McDonald's“ produkcija į namus jau pristatoma Kinijoje, Pietų Korėjoje ir Singapūre. Iš jo bendrovė per metus užsidirba 1 mlrd. JAV dolerių.

Amerikiečių greitojo maitinio restoranų tinklas „McDonald's“ paskelbė apie planus išbandyti pristatymo į namus paslaugą penkiose didelėse rinkose, įskaitant Didžiąją Britaniją. Tai taip pat ketinama padaryti JAV, Prancūzijoje, Vokietijoje ir Kanadoje.

Tiesa, konkretūs terminai paskelbti nebuvo. Kompanija skelbia, kad šiose šalyse beveik 75 proc. gyventojų gyvena mažiau nei už trijų mylių nuo kurio nors „McDonald's“ restorano.

Nuo 2012 metų daugiau nei 500 mln. vartotojų praradęs tinklas trečiadienį paskelbė koreguosiantis savo plėtros planus ir planuojantis greitai pristatyti mobiliąją užsakymo programėlę.

„Nė viena kita kompanija pasaulyje neturi tokios pasiekiamumo ir galimybių suteikti tokį patogumą klientams, kaip pristatymą į namus, – teigiama bendrovės pranešime spaudai. – Šiuo metu kompanija eksperimentuoja su skirtingais pristatymo modeliais, įskaitant ir bendradarbiavimą su trečiosiomis šalimis.“

Verta paminėti, kad „McDonald's“ produkcija į namus jau pristatoma Kinijoje, Pietų Korėjoje ir Singapūre. Iš jo bendrovė per metus užsidirba 1 mlrd. JAV dolerių.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: