„Meghan efektas“ JK prekybininkams leido užsidirbti £415 mln. - Anglija.lt
 

„Meghan efektas“ JK prekybininkams leido užsidirbti £415 mln. 

Neseniai įvykusios Didžiosios Britanijos princo Harry ir amerikiečių aktorės Meghan Markle vestuvės ir tą patį savaitgalį vykęs Futbolo asociacijos iššūkio taurės finalas gerokai papildė prekybininkų kišenes.

Skelbiama, kad šie du įvykiai, o taip pat geri orai, gerokai padidino pardavimus ir leido prekybininkams per tris mėnesius iki gegužės 20 d. pasididinti pardavimus, rodo „Kantar Worldpanel“ duomenys.

Maisto produktų ir gėrimų pardavimai minėtu laikotarpiu, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu prieš metus, padidėjo 2,7 proc. Prekybininkų atstovai sako, kad „karšti orai ir Meghan Markle efektas“ prisidėjo prie šio padidėjimo.

Ypač ženklus prekybos šuolis buvo stebėtas penktadienį prieš karališkąsias vestuves ir
„Chelsea“ ir „Manchester United“ susitikimą „Wembley“ stadione. Per 24 valandas pardavimai sudarė £415 mln.

Mėsainių ir dešrelių pardavimai per praėjusį mėnesį šoktelėjo atitinkamai 39 ir 12 proc. O nealkoholinio alaus pardavimai šoktelėjo 64 proc.

Daugiau nei 16,6 mln. namų ūkių pirko ledų. Taip pat nuo parduotuvių lentynų skriejo apsaugos nuo saulės priemonės, kurių pardavimai šoktelėjo 64 proc.

Visi keturi didieji mažmeninės prekybos tinklai – „Tesco“, „Asda“, „Sainsbury's“ ir „Morrisons“ – pranešė apie išaugusius pardavimus, tačiau juos nurungė sparčiai augantys vokiški mažų kainų tinklai „Aldi“ ir „Lidl“.

Neseniai įvykusios Didžiosios Britanijos princo Harry ir amerikiečių aktorės Meghan Markle vestuvės ir tą patį savaitgalį vykęs Futbolo asociacijos iššūkio taurės finalas gerokai papildė prekybininkų kišenes.

Skelbiama, kad šie du įvykiai, o taip pat geri orai, gerokai padidino pardavimus ir leido prekybininkams per tris mėnesius iki gegužės 20 d. pasididinti pardavimus, rodo „Kantar Worldpanel“ duomenys.

Maisto produktų ir gėrimų pardavimai minėtu laikotarpiu, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu prieš metus, padidėjo 2,7 proc. Prekybininkų atstovai sako, kad „karšti orai ir Meghan Markle efektas“ prisidėjo prie šio padidėjimo.

Ypač ženklus prekybos šuolis buvo stebėtas penktadienį prieš karališkąsias vestuves ir
„Chelsea“ ir „Manchester United“ susitikimą „Wembley“ stadione. Per 24 valandas pardavimai sudarė £415 mln.

Mėsainių ir dešrelių pardavimai per praėjusį mėnesį šoktelėjo atitinkamai 39 ir 12 proc. O nealkoholinio alaus pardavimai šoktelėjo 64 proc.

Daugiau nei 16,6 mln. namų ūkių pirko ledų. Taip pat nuo parduotuvių lentynų skriejo apsaugos nuo saulės priemonės, kurių pardavimai šoktelėjo 64 proc.

Visi keturi didieji mažmeninės prekybos tinklai – „Tesco“, „Asda“, „Sainsbury's“ ir „Morrisons“ – pranešė apie išaugusius pardavimus, tačiau juos nurungė sparčiai augantys vokiški mažų kainų tinklai „Aldi“ ir „Lidl“.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: