Mirus pilotui, lėktuvą nutupdyti teko keleiviui 

JAV lėktuvo keleiviui teko pačiam nutupdyti dvimotorį lėktuvą po to, kai orlaiviui pakilus, jo pilotą ištiko staigi mirtis.

56 metų Dougas White`as su šeima nuosavu lėktuvu „King Air“ skrido namo iš brolio laidotuvių. Keleiviai mėgavosi sklandžiu lėktuvo pakilimu, kai dvimotorį lėktuvą valdantis pilotas staiga prarado sąmonę. Vyras su žmona dar bandė pilotą gaivinti, tačiau to padaryti nepavyko, praneša „Yahoo! News“.

D. White`as pats turėjo piloto licenciją, kurią gavo dar 1990-aisiais, tačiau vėl skraidyti po 18 metų pertraukos jis ėmė visai neseniai. Be to, D. White`ui teko pilotuoti gerokai mažesnį lėktuvą „Cessna 172“. Vis dėl to, vyras mokėjo naudotis radijo ryšiu, tad susisiekė su oro skrydžių dispečeriais ir paprašė pagalbos. Jų įkalbėtas, jis ryžosi pats nutupdyti lėktuvą.

Vyras bandė susikaupti ir klausyti skrydžių valdymo dispečerių nurodymų. “Tai buvo sutelkta baimė. Buvau kažkokioje zonoje, kurios negaliu paaiškinti“, – vėliau sakė jis.

Vienas iš dispečerių susisiekė su draugu, ilgą laiką skraidžiusiu lėktuvu „King Air“. Naudodamasis orlaivio valdymo instrukcijomis bei pilotų kabinos brėžiniais, jis pateikė tikslias instrukcijas, kaip lėktuvą nutupdyti.

Po 30 minučių D. White`as sugebėjo saugiai nutupdyti lėktuvą. Jis teigė nebūtų to padaręs be dispečerių pagalbos.

www.anglija.lt

JAV lėktuvo keleiviui teko pačiam nutupdyti dvimotorį lėktuvą po to, kai orlaiviui pakilus, jo pilotą ištiko staigi mirtis.

56 metų Dougas White`as su šeima nuosavu lėktuvu „King Air“ skrido namo iš brolio laidotuvių. Keleiviai mėgavosi sklandžiu lėktuvo pakilimu, kai dvimotorį lėktuvą valdantis pilotas staiga prarado sąmonę. Vyras su žmona dar bandė pilotą gaivinti, tačiau to padaryti nepavyko, praneša „Yahoo! News“.

D. White`as pats turėjo piloto licenciją, kurią gavo dar 1990-aisiais, tačiau vėl skraidyti po 18 metų pertraukos jis ėmė visai neseniai. Be to, D. White`ui teko pilotuoti gerokai mažesnį lėktuvą „Cessna 172“. Vis dėl to, vyras mokėjo naudotis radijo ryšiu, tad susisiekė su oro skrydžių dispečeriais ir paprašė pagalbos. Jų įkalbėtas, jis ryžosi pats nutupdyti lėktuvą.

Vyras bandė susikaupti ir klausyti skrydžių valdymo dispečerių nurodymų. “Tai buvo sutelkta baimė. Buvau kažkokioje zonoje, kurios negaliu paaiškinti“, – vėliau sakė jis.

Vienas iš dispečerių susisiekė su draugu, ilgą laiką skraidžiusiu lėktuvu „King Air“. Naudodamasis orlaivio valdymo instrukcijomis bei pilotų kabinos brėžiniais, jis pateikė tikslias instrukcijas, kaip lėktuvą nutupdyti.

Po 30 minučių D. White`as sugebėjo saugiai nutupdyti lėktuvą. Jis teigė nebūtų to padaręs be dispečerių pagalbos.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: