Mobiliojo ryšio vartotojus gelbės nuo „šokiruojančių sąskaitų“ 

Britanijos mobiliojo ryšio kompanijoms buvo nurodyta sudaryti galimybes savo klientams patiems nusistatyti pageidaujamo dydžio maksimalias išlaidų ribas, kad pavyktų išvengti netikėtai aukštų sąskaitų mėnesio gale, skelbia BBC.

Telekomunikacijų rinka kontroliuojanti tarnyba „Ofcom“ tikina, kad šios priemonės reikalingos užkirsti kelią vadinamajam „sąskaitų šokui“. Atliktas tyrimas atskleidė, kad 1,4 milijono mobiliojo ryčio vartotojų per praėjusius šešerius mėnesius gavo stebinančiai dideles sąskaitas.

„Ofcom“ grūmoja, kad įmonėms neatsižvelgus į nurodymus, tarnybai gali tekti „panaudoti jėga“ vartotojams apginti.

„Mes norime aiškesnės informacijos klientams iš ryšio kompanijų apie tai, kiek jie apmokestina paslaugas Britanijoje ir užsienyje, taip pat – didesnės apsaugos vartotojams nuo kenksmingų duomenų apmokestinimo“, – kalbėjo valdininkai.

Teigiama, kad labiausiai nuo netikėtai aukštų sąskaitų nukenčia žmonės, naudojęsi mobiliaisiais telefonais būdami užsienyje. Taip atsitinka, kai neįvertinami tarptinklinio ryšio tarifų dydžiai, skambinama išnaudojus suteiktą nemokamų pokalbių limitą ar kai telefonų aparatai pametami.

Europos Sąjungos direktyvos šiuo metu mobiliojo ryšio operatorius verčia sąskaitas už naudojimąsi tarptinkliniu ryšiu riboti ties 50 Eurų.

www.anglija.lt

Anglija.lt naujienas ar jų dalį publikuoti ir/ar kitaip naudoti be raštiško "Anglija.lt Ltd." sutikimo draudžiama.

Britanijos mobiliojo ryšio kompanijoms buvo nurodyta sudaryti galimybes savo klientams patiems nusistatyti pageidaujamo dydžio maksimalias išlaidų ribas, kad pavyktų išvengti netikėtai aukštų sąskaitų mėnesio gale, skelbia BBC.

Telekomunikacijų rinka kontroliuojanti tarnyba „Ofcom“ tikina, kad šios priemonės reikalingos užkirsti kelią vadinamajam „sąskaitų šokui“. Atliktas tyrimas atskleidė, kad 1,4 milijono mobiliojo ryčio vartotojų per praėjusius šešerius mėnesius gavo stebinančiai dideles sąskaitas.

„Ofcom“ grūmoja, kad įmonėms neatsižvelgus į nurodymus, tarnybai gali tekti „panaudoti jėga“ vartotojams apginti.

„Mes norime aiškesnės informacijos klientams iš ryšio kompanijų apie tai, kiek jie apmokestina paslaugas Britanijoje ir užsienyje, taip pat – didesnės apsaugos vartotojams nuo kenksmingų duomenų apmokestinimo“, – kalbėjo valdininkai.

Teigiama, kad labiausiai nuo netikėtai aukštų sąskaitų nukenčia žmonės, naudojęsi mobiliaisiais telefonais būdami užsienyje. Taip atsitinka, kai neįvertinami tarptinklinio ryšio tarifų dydžiai, skambinama išnaudojus suteiktą nemokamų pokalbių limitą ar kai telefonų aparatai pametami.

Europos Sąjungos direktyvos šiuo metu mobiliojo ryšio operatorius verčia sąskaitas už naudojimąsi tarptinkliniu ryšiu riboti ties 50 Eurų.

 (Komentarų: 16)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: