Mokslininkai Londono gatvėms siūlo radikalias saugumo idėjas 

Eismo saugumo ekspertai pravėrė savo tyrimų centro duris ir atskleidė jame testuojamas naujoves, kurios turėtų padėti Londonui susidoroti su dviračių bumu, skelbia London Evening Standard.

Tarp pagrindinių planuojamų įdiegti naujovių – olandiško tipo nedidelės žiedinės sankryžos, kuriose eismo pirmenybė teikiama dviračiams, dviratininkų akių lygyje įrengti šviesoforai ir elektroniniai siųstuvai, pritaisyti prie dviračių ir siunčiantys perspėjimo signalus į greta važiuojančius automobilius.

Teigiama, kad šios priemonės padės sumažinti dviračių susidūrimo su kitomis transporto priemonėmis skaičių.

2 milijonus svarų kainavusio projekto, įgyvendinamo „Transport for London“, tikslas yra ištirti, kurios priemonės – iš kurių dauguma yra pasiskolinta iš kontinentinės Europos – padėtų pagerinti saugumą Londono gatvėse.

Mokslininkai teigia, kad daugiausia nelaimių gatvėse įvyksta dėl vadinamųjų „aklųjų zonų“ – pavyzdžiui, kai manevruodami sunkvežimiai ir autobusai kliudo dviračius dėl to, jog šių nesimato nei per langus, nei veidrodėliuose.

Jau ateinančiais metais transporto sistemos vadovai tikisi dviratininkams įrengti specialius žemus šviesoforus, kurie gali būti užprogramuoti taip, kad sankryžose iš pradžių žalia šviesa užsidegtų dviračiams, o tik po to – likusioms transporto priemonėms. Teigiama, kad tai leistų dviratininkams atsiplėšti nuo bendro transporto srauto ir išvengti galimų susidūrimų.

www.anglija.lt

Anglija.lt naujienas ar jų dalį publikuoti ir/ar kitaip naudoti be raštiško "Anglija.lt Ltd." sutikimo draudžiama.

Eismo saugumo ekspertai pravėrė savo tyrimų centro duris ir atskleidė jame testuojamas naujoves, kurios turėtų padėti Londonui susidoroti su dviračių bumu, skelbia London Evening Standard.

Tarp pagrindinių planuojamų įdiegti naujovių – olandiško tipo nedidelės žiedinės sankryžos, kuriose eismo pirmenybė teikiama dviračiams, dviratininkų akių lygyje įrengti šviesoforai ir elektroniniai siųstuvai, pritaisyti prie dviračių ir siunčiantys perspėjimo signalus į greta važiuojančius automobilius.

Teigiama, kad šios priemonės padės sumažinti dviračių susidūrimo su kitomis transporto priemonėmis skaičių.

2 milijonus svarų kainavusio projekto, įgyvendinamo „Transport for London“, tikslas yra ištirti, kurios priemonės – iš kurių dauguma yra pasiskolinta iš kontinentinės Europos – padėtų pagerinti saugumą Londono gatvėse.

Mokslininkai teigia, kad daugiausia nelaimių gatvėse įvyksta dėl vadinamųjų „aklųjų zonų“ – pavyzdžiui, kai manevruodami sunkvežimiai ir autobusai kliudo dviračius dėl to, jog šių nesimato nei per langus, nei veidrodėliuose.

Jau ateinančiais metais transporto sistemos vadovai tikisi dviratininkams įrengti specialius žemus šviesoforus, kurie gali būti užprogramuoti taip, kad sankryžose iš pradžių žalia šviesa užsidegtų dviračiams, o tik po to – likusioms transporto priemonėms. Teigiama, kad tai leistų dviratininkams atsiplėšti nuo bendro transporto srauto ir išvengti galimų susidūrimų.

 (Komentarų: 8)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: