Mokyklos lenktyniauja dėl aukštesnės vietos reitinge - Anglija.lt
 

Mokyklos lenktyniauja dėl aukštesnės vietos reitinge 

Vargingesnių vietovių valstybinėse (angl. state) mokyklose mokiniai skatinami nesirinkti laikyti “sunkesnių” dalykų egzaminų tam, kad atsidurtų aukštesnėje vietoje reitingų lentelėse, rašo “The Independent”. Minėti reitingai sudaromi atsižvelgiant į mokinių laikytų egzaminų rezultatus.

Paprastai sunkiau gauti geriausią pažymį laikant tiksliųjų mokslų dalykų, geografijos bei užsienio kalbų egzaminus. Šiemet kas septintoje mokykloje nei vienas mokinys nepasirinko laikyti A lygio fizikos bei geografijos egzaminų.

Vienoje iš 13-os niekas nelaikė istorijos, o vienoje iš 17 -matematikos egzaminų. Iš viso šalye šiemet brandos egzaminus laikė 250 tūkst. abiturientų.

Anot Buckingham’o universiteto profesoriaus Alano Smitherso, dėl dabartinės situacijos kaltos mokyklų reitingų lentelės, kurios skatina per didelę konkurenciją tarp mokyklų.

“Tai baisus dalykas, - sakė profesorius, - reitingų lentelės trikdo mokyklų veiklą, jos yra priverstos bet kokiais būdais siekti, kad mokiniai gautų geresnius pažymius.”

Pasak A.Smithers’o, problemą gilina ir tai, kad vargingesnių vietovių mokyklose taip pat trūksta kvalifikuotų tiksliųjų mokslų ir užsienio kalbų mokytojų.

Vargingesnių vietovių valstybinėse (angl. state) mokyklose mokiniai skatinami nesirinkti laikyti “sunkesnių” dalykų egzaminų tam, kad atsidurtų aukštesnėje vietoje reitingų lentelėse, rašo “The Independent”. Minėti reitingai sudaromi atsižvelgiant į mokinių laikytų egzaminų rezultatus.

Paprastai sunkiau gauti geriausią pažymį laikant tiksliųjų mokslų dalykų, geografijos bei užsienio kalbų egzaminus. Šiemet kas septintoje mokykloje nei vienas mokinys nepasirinko laikyti A lygio fizikos bei geografijos egzaminų.

Vienoje iš 13-os niekas nelaikė istorijos, o vienoje iš 17 -matematikos egzaminų. Iš viso šalye šiemet brandos egzaminus laikė 250 tūkst. abiturientų.

Anot Buckingham’o universiteto profesoriaus Alano Smitherso, dėl dabartinės situacijos kaltos mokyklų reitingų lentelės, kurios skatina per didelę konkurenciją tarp mokyklų.

“Tai baisus dalykas, - sakė profesorius, - reitingų lentelės trikdo mokyklų veiklą, jos yra priverstos bet kokiais būdais siekti, kad mokiniai gautų geresnius pažymius.”

Pasak A.Smithers’o, problemą gilina ir tai, kad vargingesnių vietovių mokyklose taip pat trūksta kvalifikuotų tiksliųjų mokslų ir užsienio kalbų mokytojų.

 (Komentarų: 4)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: