Nauja istorijos pamokų programa padėtų integruotis imigrantams - Anglija.lt
 

Nauja istorijos pamokų programa padėtų integruotis imigrantams 

„Istorijoje buvo daug daugiau nei karaliai Henriai ir Hitleris, todėl privaloma keisti vidurinių mokyklų istorijos pamokų programą“, - sako parlamento atstovai. Pasak jų, kiekvienais metais mokiniai mokosi tuos pačius istorijos dalykus, dėl to ši jiems tampa nebeįdomi, o ir patys moksleiviai neišmoksta nieko naudingo, rašo The Telegraph.

Atlikdami tyrimą politikai išsiaiškino, jog istorijos pamokose nuolat yra aptariamos tos pačios asmenybės bei jų žygdarbiai, o tuometinio laikotarpio kiti įvykiai yra nurodomi tik kontekste. Jie siūlo istorijos pamokas derinti su politologija, kad mokiniai turėtų platesnį suvokimą apie tuometinius įvykius.

Parlamentarų teigimu moksleiviams nepakanka žinoti apie karalius Henrius ir Hitlerį. Jiems turi būti svarbūs visi istoriniai įvykiai, formavę dabartinę britų visuomenę. Politikai siūlo istorijos pamokoms skirti daug daugiau valandų, pilietiškumo pamokas pakeisti istorijos, rengti dažnesnius šio dalyko egzaminus.

Jie taip pat sako, jog pakeitus istorijos pamokų programą ir skyrus daugiau valandų šiai disciplinai, imigrantų vaikams taip pat būtų lengviau adaptuotis, nes šie greičiau susipažintų su britų kultūra.

„Istorijoje buvo daug daugiau nei karaliai Henriai ir Hitleris, todėl privaloma keisti vidurinių mokyklų istorijos pamokų programą“, - sako parlamento atstovai. Pasak jų, kiekvienais metais mokiniai mokosi tuos pačius istorijos dalykus, dėl to ši jiems tampa nebeįdomi, o ir patys moksleiviai neišmoksta nieko naudingo, rašo The Telegraph.

Atlikdami tyrimą politikai išsiaiškino, jog istorijos pamokose nuolat yra aptariamos tos pačios asmenybės bei jų žygdarbiai, o tuometinio laikotarpio kiti įvykiai yra nurodomi tik kontekste. Jie siūlo istorijos pamokas derinti su politologija, kad mokiniai turėtų platesnį suvokimą apie tuometinius įvykius.

Parlamentarų teigimu moksleiviams nepakanka žinoti apie karalius Henrius ir Hitlerį. Jiems turi būti svarbūs visi istoriniai įvykiai, formavę dabartinę britų visuomenę. Politikai siūlo istorijos pamokoms skirti daug daugiau valandų, pilietiškumo pamokas pakeisti istorijos, rengti dažnesnius šio dalyko egzaminus.

Jie taip pat sako, jog pakeitus istorijos pamokų programą ir skyrus daugiau valandų šiai disciplinai, imigrantų vaikams taip pat būtų lengviau adaptuotis, nes šie greičiau susipažintų su britų kultūra.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: